Gjest Lilleulv Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Noen som har prøvd akupunktur, som vil fortelle meg litt om sine erfaringer? Var hos akupunktør for første gang i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Prøvd øreakkupunktur, og det synes jeg er helt greit.. funker faktisk også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 28. oktober 2004 #3 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har prøvd akupunktur flere ganger, og er veldig fornøyd. Det har tatt litt tid før jeg merket bedring, nesten ikke før behandlingsperioden var over. Men så fortsatte prosessen i kroppen en stund fremover. Dette er vanlig, så vær tålmodig og ikke vent å bli frisk med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. oktober 2004 #4 Del Skrevet 29. oktober 2004 oki, det var bra å høre. Er veldig spent på om det blir resultater av dette :håper: Men i dag så snakka jeg med noen som heller ville anbefale meg osteopati/naprapati... De hadde prøvd begge deler og sa de kjente myye fortere bedring og mye mer bedring hos osteopat hmmm blir litt forvirra jeg. Noen som har gått til osteopat her? Men nå går jeg jo til akupunktør, og prøver det litt, så får jeg heller ha osteopati i bakhodet hvis ikke dette skulle funke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #5 Del Skrevet 29. oktober 2004 Virkningen er forskjellig fra menneske til menneske. Jeg fikk det under en fødsel. Vet ikke om det virket på selve smertene, men den ene nåla fikk vekk hodepinen min. Ellers så vet jeg at soneterapi, har mer langtidsvirkende effekt, og jeg annbefaler heller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå