AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Hei Satt på flyet hjem fra den andre delen av jordkloden for 1 uke siden. Fikk øyet på en flyvert (ikke flyvertinne), og jeg ble raskt betatt med en gang. Hjertet mitt dunket, og jeg håpet at han skulle servere min rad.. til min store fortvilelse, gjorde han dessverre aldri det. Hadde tenkt å skrive nrmitt på en lapp å gi ham, men jeg fikk aldri muligheten. Jeg klarer ikke få synet av ansiktet av han ut av hodet mitt.. høres rimelig teit ut, men Er det noen mulighet for å kontakte flyselskapet å spørre om hvem det var som jobbet på det flyet? Eller skal jeg bare glemme det hele? Haha Anonymkode: 0b161...d9c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Best å bare glemme det. Tviler på at flyselskapet har lov til å gi ut informasjon om ansatte. Anonymkode: 53a38...784 2
torskehodet Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Tror de beskytter sine ansatte og ikke gir ut personlig informasjon men er ikke sikker.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Søren altså.. får håpe han er på det samme flyet jeg reiser tilbake igjen, da. Anonymkode: 0b161...d9c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 I så fall håper jeg du er en mann. For alle disse flyvertene er homofile. Anonymkode: ba963...e80 6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Som en som har hatt sin fair share av avstandscrush på mennesker jeg mest sannsynlig aldri ser igjen kan jeg si at det er like greit å gå videre. Men vet godt hvordan du har det! Husker selv på alle jeg har blitt smått betatt av i løpet av ferier, flyreiser, guider på bussturer.. Man kommer seg over de til slutt, men er koselig å tenke tilbake på også! Anonymkode: 1c124...f61 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I så fall håper jeg du er en mann. For alle disse flyvertene er homofile. Anonymkode: ba963...e80 hahaha, da vet jeg det også.. det hjalp litt på å komme over han,haha. er jente:P Anonymkode: 0b161...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå