Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Satt på flyet hjem fra den andre delen av jordkloden for 1 uke siden. Fikk øyet på en flyvert (ikke flyvertinne), og jeg ble raskt betatt med en gang. Hjertet mitt dunket, og jeg håpet at han skulle servere min rad.. til min store fortvilelse, gjorde han dessverre aldri det. Hadde tenkt å skrive nrmitt på en lapp å gi ham, men jeg fikk aldri muligheten. Jeg klarer ikke få synet av ansiktet av han ut av hodet mitt.. høres rimelig teit ut, men

Er det noen mulighet for å kontakte flyselskapet å spørre om hvem det var som jobbet på det flyet? Eller skal jeg bare glemme det hele? Haha

Anonymkode: 0b161...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Best å bare glemme det. Tviler på at flyselskapet har lov til å gi ut informasjon om ansatte.

Anonymkode: 53a38...784

• Liker 2
Skrevet

Tror de beskytter sine ansatte og ikke gir ut personlig informasjon men er ikke sikker.

AnonymBruker
Skrevet

Søren altså.. får håpe han er på det samme flyet jeg reiser tilbake igjen, da. :(

AnonymBruker
Skrevet

I så fall håper jeg du er en mann. For alle disse flyvertene er homofile.

Anonymkode: ba963...e80

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Som en som har hatt sin fair share av avstandscrush på mennesker jeg mest sannsynlig aldri ser igjen kan jeg si at det er like greit å gå videre. Men vet godt hvordan du har det! Husker selv på alle jeg har blitt smått betatt av i løpet av ferier, flyreiser, guider på bussturer.. Man kommer seg over de til slutt, men er koselig å tenke tilbake på også! 

Anonymkode: 1c124...f61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I så fall håper jeg du er en mann. For alle disse flyvertene er homofile.

Anonymkode: ba963...e80

hahaha, da vet jeg det også.. det hjalp litt på å komme over han,haha. er jente:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...