AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Nå har det seg slik at jeg skal bli lysere i håret snart. Jeg har ca halve håret lyst, og mørkt på toppen. Jeg har siden jul hatt halve håret rosa, men dette har blitt nesten borte, og jeg sitter igjen med lyserosa striper og litt rød/orangeskjær der jeg egentlig er blond. Det blir mindre og mindre rosa for hver gang jeg dusjer. Mitt spørsmål er om det finnes noen lure tips og triks for å få ut resten av denne rosafargen på en rask måte? Har tenkt på rensesjampo, men det er såpass lite, og jeg har ikke allverdens av penger akkurat nå, så finnes det noe som man kanskje har i skuffer og skap hjemme? Det egner seg nok ikke å bleke håret når jeg fortsatt har rosafarge i håret, og det fargeskjæret er ikke akkurat veldig fint å se på. Jeg har brukt litt sølv/blå-sjampo for å få fekk det som har vært verst, men det tar jo ikke akkurat vekk fargen som fortsatt sitter igjen. Setter pris på alle lure råd Anonymkode: c11bb...bee
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 knuste c-vitamin tabletter og head&shoulders skal ta farge:) Anonymkode: 3a274...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: knuste c-vitamin tabletter og head&shoulders skal ta farge:) Anonymkode: 3a274...1a5 Takk! I will try 😄 Anonymkode: c11bb...bee
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! I will try 😄 Anonymkode: c11bb...bee Så det på en youtube-film der de skulle få ut manic panic-farge! Du finner den sikkert om du googler Har ikke prøvd det selv! Anonymkode: 3a274...1a5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det på en youtube-film der de skulle få ut manic panic-farge! Du finner den sikkert om du googler Har ikke prøvd det selv! Anonymkode: 3a274...1a5 Skal se om jeg finner den 😄 Har lest et sted at head&shoulders kan ødelegge hårfargen, faktisk. Satser på det Anonymkode: c11bb...bee
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Fant denne, men må si jeg er litt skeptisk til nummer 1. Bruke vaskepulver i håret.. 😂 http://www.wikihow.com/Remove-Dye-from-Hair Kjører bare på med head&shoulders og vitamintabletter, jeg! Anonymkode: c11bb...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå