AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Noen som har tips mot misfargede armhuler? Ser så lite delikat ut. Og, nei, det er ikke håret som gjør at de ser mørke ut - jeg har nesten ikke hårvekst. Det er selve huden som er mørkere. Takk på forhånd Anonymkode: d7a88...3da
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Aldri hørt om. Er det lo? Eller fra barberingen? Ja, jeg ser at du skriver at det ikke er hår, men virkelig. Har du forsøkt voksing, hvor hele håret kommer ut? Anonymkode: bf858...e9b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Helt normalt! Lær deg å bli glad i deg selv slik du er!! Anonymkode: b58d5...f9a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om. Er det lo? Eller fra barberingen? Ja, jeg ser at du skriver at det ikke er hår, men virkelig. Har du forsøkt voksing, hvor hele håret kommer ut? Anonymkode: bf858...e9b folk er forskjellige, noen har mørkere hud under armene, har ingenting med lo å gjøre Anonymkode: b58d5...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om. Er det lo? Eller fra barberingen? Ja, jeg ser at du skriver at det ikke er hår, men virkelig. Har du forsøkt voksing, hvor hele håret kommer ut? Anonymkode: bf858...e9b De aller fleste hudområder med tynn hud og friksjon blir misfarget etterhvert, dvs de får økt pigmentering. Det er derfor vi ofte er mørkere ved kjønnsorganene og under armhulene. Helt vanlig med andre ord Men det finnes blant annet en deo på apoteket som visstnok skal bleke huden litt. Anonymkode: c0158...0c2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Som personen over skrivrer. Ganske vanlig og noe ganske mange "sliter med". På meg hjelper det å smøre meg inn med fuktighetskrem (jeg bruker mandelolje) før jeg legger meg Anonymkode: 188e6...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå