AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Jenter, når dere merker at mannen har ståpikk når han danser med dere, er det hot or not? Anonymkode: 44dbc...e23
Gjest CårderBålli Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Hvis det er kjæresten min er det hot. Andre menn,Not.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, CårderBålli skrev: Hvis det er kjæresten min er det hot. Andre menn,Not. hvis du finner en som ser bedre ut enn kjæresten din da. Anonymkode: 37205...3a1
Gjest CårderBålli Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvis du finner en som ser bedre ut enn kjæresten din da. Anonymkode: 37205...3a1 Spiller ingen rolle Endret 9. mai 2016 av CårderBålli Leste feil
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 Jeg hater når jeg forsøker å danse og ha det gøy med vennene mine, og en eller annen idiot med ståpikk gnir seg mot meg. Da kan jeg love at min veldig spisse albue tilfeldigvis stikkes inn i magen hans, eller at min høyhælte fot tilfeldigvis havner på hans tær. Hvis han ikke har ståpikk får han et vennlig dytt først. Anonymkode: 20ec9...583 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater når jeg forsøker å danse og ha det gøy med vennene mine, og en eller annen idiot med ståpikk gnir seg mot meg. Da kan jeg love at min veldig spisse albue tilfeldigvis stikkes inn i magen hans, eller at min høyhælte fot tilfeldigvis havner på hans tær. Hvis han ikke har ståpikk får han et vennlig dytt først. Anonymkode: 20ec9...583 Hmm..jeg har ofte gnidd ståpikken min opp i kvinners rumpesprekk på dansegulvet og aldri fått noen spisse albuer eller en hæl på tåa.. Du må være en sjelden sinna utgave. Anonymkode: 021a0...37e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #9 Skrevet 9. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater når jeg forsøker å danse og ha det gøy med vennene mine, og en eller annen idiot med ståpikk gnir seg mot meg. Da kan jeg love at min veldig spisse albue tilfeldigvis stikkes inn i magen hans, eller at min høyhælte fot tilfeldigvis havner på hans tær. Hvis han ikke har ståpikk får han et vennlig dytt først. Anonymkode: 20ec9...583 Ein slik ein? Anonymkode: e5058...280 3
Martine-1337 Skrevet 9. mai 2016 #10 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm..jeg har ofte gnidd ståpikken min opp i kvinners rumpesprekk på dansegulvet og aldri fått noen spisse albuer eller en hæl på tåa. Anonymkode: 021a0...37e Forsiktig, there's a first time for everything! 5
Katten.2.0 Skrevet 9. mai 2016 #11 Skrevet 9. mai 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm..jeg har ofte gnidd ståpikken min opp i kvinners rumpesprekk på dansegulvet og aldri fått noen spisse albuer eller en hæl på tåa.. Du må være en sjelden sinna utgave. Anonymkode: 021a0...37e Da har du vært heldig. Som tidligere dørvakt hadde vi nulltoleranse for slikt. Hater menn som tror de kan forsyne seg av alt på utesteder. Det skal være sagt at jeg selv har grindet på meg heftige boners, men da er det selvfølgelig med en person jeg alt hadde en connection med. 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #12 Skrevet 9. mai 2016 Det er så ekkelt at jeg finner ikke ord. Anonymkode: 38791...22f 4
x Skrevet 9. mai 2016 #13 Skrevet 9. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm..jeg har ofte gnidd ståpikken min opp i kvinners rumpesprekk på dansegulvet og aldri fått noen spisse albuer eller en hæl på tåa.. Du må være en sjelden sinna utgave. Anonymkode: 021a0...37e Du kødder? Ditt krek, håper du blir kasta ut neste gang! Er faktisk seksuell trakassering du driver på med 10
Gjest Snuppi Skrevet 9. mai 2016 #14 Skrevet 9. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm..jeg har ofte gnidd ståpikken min opp i kvinners rumpesprekk på dansegulvet og aldri fått noen spisse albuer eller en hæl på tåa.. Du må være en sjelden sinna utgave. Anonymkode: 021a0...37e Du har gjerne så liten tiss at de ikke har merket noe til denne asosiale atferden din?
peppermyntete Skrevet 9. mai 2016 #15 Skrevet 9. mai 2016 Det er fullstendig ufyselig med mindre det er kjæresten eller en jeg dater som gjør det. Synes det er litt teit da også, styr deg litt liksom. Kleint å drive på sånt foran alt og alle 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #16 Skrevet 9. mai 2016 NOT. Utrolig kvalmt og en av grunnene til at jeg gyser og trekker meg langt vekk når noen starter å danse oppå meg. Ødelegger hele kvelden min om det skjer og er heller ikke så kult å bare stå inntill veggen hele kvelden så dette er faktisk en av grunnene til at jeg ikke går på nattklubb lenger. Faen for noen griser!!! Ødelegge uskyldig moro som dans og fest på den måten, æsj!!!! Anonymkode: f6c97...92c 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #17 Skrevet 10. mai 2016 7 timer siden, x skrev: Du kødder? Ditt krek, håper du blir kasta ut neste gang! Er faktisk seksuell trakassering du driver på med Ærlig talt. Er ikke slik at jeg går rett bort uten foranledning til en random jente på dansegulvet og gnikker ståpikken mot henne. Før dette skjer har man først fått øyekontakt og flørtet litt, endatil kanskje pratet sammen. Ergo har kvinnen fått et godt øye til meg og likt meg. Faktisk har noen av disse gangene jeg har gnidd ståpikken mot en jente endt opp som ons. Så jeg tolker det som at de har likt det, om de på forhånd har hatt et godt øye til meg. Om jenter har blinket seg ut en ons på dansegulvet tror jeg det bare pirrer dem ekstra når de får kjenne det harde stålet i buksa mi. Anonymkode: 021a0...37e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #18 Skrevet 10. mai 2016 Mange jenter som liker det. Trenger jo ikke reise lener enn til Spania eller Hellas for å se norske jenter utfolde seg. Anonymkode: b6d59...9ae
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #19 Skrevet 10. mai 2016 Jeg hadde tenkt at han her får ikke mye action siden han ikke klarer å kontrollere stellet sitt. Trodde de fleste menn over ungdomskolealder ikke gikk rundt med boner i tide og utide. Å det å gni ereksjonen sin opp mot kvinner på dansegulvet? I bestefall hadde jeg gått og hatt en morsom historie om en desperat, kåt mann, men hadde du holdt meg fast på noe vis mens du gjorde det hadde jeg sett hvor mye av selvforsvarsteknikkene som fortsatt satt. Anonymkode: e3175...d24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå