AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Jeg vil så veldig gjerne finne meg en mann! Jeg er ikke desperat eller noe altså. Jeg var gift i 15 år, traff min mann da jeg var 21. Etter skilsmissen ville jeg være singel en stund, finne meg selv😊 Men nå har det gått 3,5 år og jeg kjenner at nå er det greit å finne ny partner. Man savner jo å ha en man er glad i som man deler hverdagen med. Men det er jaggu ikke lett! Jeg har vært på forskjellige dating sider lenge uten å finne match. De jeg liker godt holder til langt unna meg, så det blir vanskelig. En fyr jeg matchet med på tinder og som jeg har hatt til og fra kontakt med, men ikke møtt pga avstand spurte meg, " du er jo en sånn flott dame- både å se på og prate med, hvorfor er du singel?" Han mente det burde være enkelt for meg å finne meg en kjæreste. Jeg anser meg selv for å være snill, reflektert og utseendet er heller ikke å klage på. Men hvor er du, min mann og sjelevenn?! Jeg vil jo ikke være alene... Anonymkode: 360b2...d25
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Jeg er her, men kanskje litt for ung for deg? Cirka 25 er det for ungt? Anonymkode: 5c50d...a48
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er her, men kanskje litt for ung for deg? Cirka 25 er det for ungt? Anonymkode: 5c50d...a48 Ja det blir nesten litt ungt😄 Du er i starten av livet ditt og jeg halvgått 😉 Anonymkode: 360b2...d25
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det blir nesten litt ungt😄 Du er i starten av livet ditt og jeg halvgått 😉 Anonymkode: 360b2...d25 Sant Anonymkode: 5c50d...a48
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Argh. Finnes ikke noe verre enn når menn sier "du som er så flott har vel ingen problemer med å finne en mann". Jo det er helvetes vanskelig. Så jeg skjønner deg TS. Skjønner du er lei av å være tilgjengelig uten at noe skjer. Man blir så sliten av å gå på date etter date og å bli avvist, eller måtte avvise. Anonymkode: 121b4...b93 1
momo Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Kjenner meg igjen i dette. Og, samme hvordan man ser ut, det er da ikke bare å finne noen. Synes selv det er veldig vanskelig å finne noen, som jeg vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Mitt problem er at de fleste av mine venner er i parforhold, så det er sjelden jeg er på sosiale tilstelninger uten barn, fordi jeg har ingen å dra sammen med...😐 Anonymkode: 492d4...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå