AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Har søkt om arbeidsavklaringpenger og fått brev om at jeg må sende inn : annen dokumentasjon som ppt-rapport, basismøtereferat eller lignende. Hva er det de egentlig ber om? Og hvordan skaffer jeg dette? takk for svar på forhånd Anonymkode: 25927...72f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Du får rett og slett kontakte NAV å spørre,evt ringe legen din(antar det var h*n som søkte for deg...?) Anonymkode: 7c1d1...cf0
Angelheart2 Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Dette er det ingen her som kan svare på, fordi vi ikke et hva du har oppgitt i søknaden din. Som regel er det legeerklæring og egenvurdering som skal legges ved en AAP-søknad. Når de nå ber om noe mer så er det fordi de er noe ved saken din som krever mer dokumentasjon. I og med at de ber om PPT-rapport så regner jeg med at du har en form for diagnose av typen dysleksi, eller lignende og da trenger de å få denne dokumentert. Er det kanskje slik at du har en ansvarsgruppe som følger deg opp? Da vil de også at du legger frem referater fra disse ansvarsgruppemøtene/basismøter. For øvrig, det er du selv som søker om AAP, aldri legen din, han har kun ansvar for å sende legeerklæring. (ref. svaret du fikk av Anonymkode: 7c1d1...cf0) 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 5 timer siden, Angelheart2 skrev: Dette er det ingen her som kan svare på, fordi vi ikke et hva du har oppgitt i søknaden din. Som regel er det legeerklæring og egenvurdering som skal legges ved en AAP-søknad. Når de nå ber om noe mer så er det fordi de er noe ved saken din som krever mer dokumentasjon. I og med at de ber om PPT-rapport så regner jeg med at du har en form for diagnose av typen dysleksi, eller lignende og da trenger de å få denne dokumentert. Er det kanskje slik at du har en ansvarsgruppe som følger deg opp? Da vil de også at du legger frem referater fra disse ansvarsgruppemøtene/basismøter.For øvrig, det er du selv som søker om AAP, aldri legen din, han har kun ansvar for å sende legeerklæring. (ref. svaret du fikk av Anonymkode: 7c1d1...cf0) Jeg fikk hjelp av min lege til å søke i min tid. Anonymkode: 7c1d1...cf0
Rosalie Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk hjelp av min lege til å søke i min tid. Anonymkode: 7c1d1...cf0 Ja, men det var fortsatt du som søkte, ikke legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå