AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #21 Skrevet 25. juni 2016 Den 21. juni 2016 at 19.22, MissStiles skrev: Hva synes dere om hometown dates? Jeg var sååå sikker på at han skulle sende hjem Jojo. Ja, jeg er helt enig. Ganske overraskende at han sendte hjem Amanda. Jeg synes heller ikke noe særlig om å la det gå så langt før han bryter det. Det er helt greit at dette ikke er noe for han, men å møte barna hennes er jo en ganske stor greie for henne. Anonymkode: 178ea...a0d 1
MissStiles Skrevet 29. juni 2016 #22 Skrevet 29. juni 2016 Hvem tror dere at Ben velger? Ganske overrasket over at han sa "jeg elsker deg" til både Jojo og Lauren. Neste gang er det "the women tell all" - det blir nok gøy!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #23 Skrevet 29. juni 2016 3 minutter siden, MissStiles skrev: Hvem tror dere at Ben velger? Ganske overrasket over at han sa "jeg elsker deg" til både Jojo og Lauren. Neste gang er det "the women tell all" - det blir nok gøy! Åh, min favorittepisode i sesongen! Jeg skulle ønske det varte litt lenger. Jeg føler at mye av dramaet ikke kommer frem eller blir kuttet for tidlig. Leah kommer nok hvertfall til å bli konfrontert. Og Olivia. :D Anonymkode: 82119...ad6
Rainbow Skrevet 29. juni 2016 #24 Skrevet 29. juni 2016 Huff, ja, tenk at han SA det! Man så jo at begge jentene nå tenker at det er avgjort og at det blir dem! Særlig på ansiktet til Jojo, hun bare "whaat??" Og der og da bare visste hun. Skremmende. Og nå lurer jeg veldig på hva de coming up-greiene er for noe. Hvor han ringer noen! Det er After the Final Rose samtidig som finalen? Eller er det to programmer? Vet det var sistnevnte før, men nå kjører de jo siste sending live i USA, så da begynte jeg å tenke at de kanskje ikke har en ren after-episode?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #25 Skrevet 6. juli 2016 Er det ikke Becca som er den neste Bachelorette? Anonymkode: 4bdd6...f2d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #26 Skrevet 6. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke Becca som er den neste Bachelorette? Anonymkode: 4bdd6...f2d nei Anonymkode: db8db...258
MissStiles Skrevet 11. juli 2016 #27 Skrevet 11. juli 2016 Akkurat sett ferdig "The women tell all". Jaja.. Spent på finalen ikveld. Tror jeg vet hvem han velger.
Vetdudet Skrevet 11. juli 2016 #28 Skrevet 11. juli 2016 Da jeg så Jojo i den nydelige kjolen håpte jeg at det ble henne, kun fordi hun var så vakker i den! Hun så helt fantastisk ut. Men jeg tror han gjorde riktig valg. Ben og Lauren er sammen enda i følge google, så det er jo bra
MissStiles Skrevet 15. juli 2016 #29 Skrevet 15. juli 2016 Jeg tror også at han valgte rett. Spent på om de holder sammen.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #30 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er enig. Jeg tror nok de kommer til å holde lenger enn de fleste, men det blir interessant å se. Neste uke blir det for øvrig en episode der vi får se hvordan det går med en rekke andre bachelor-/bachelorettepar. Anonymkode: 82119...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå