AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Hei😉 Noen spørsmål her: jeg er på 7dpo , og har idag hatt en blødning. Først litt rosa aktig slim, så litt frisk blod. Ikke veldig mye som ved vanlig mens, men som starten av den. Har ingen store smerter, litt støl ved eggstokkene bare. Hadde sex igår, noe sykepleier mente var trygt. Jeg tok litt papir såvidt det var innenfor skjeden, og da kom det blod på papiret... Vet det høres jævlig ut, men måtte jo finne ut av det. Mer jo egentlig litt for tidlig for mensen enda, men jeg er jo redd den er på god vei da.... Noen som har opplevd det samme? Bruker lutinus som progesteronstøtte.... Fint om noen erfarne kunne ha svart om de har hatt erfaringer med dette. Er så vondt å ikke vite:/❤️ Anonymkode: 9e5ff...895
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Hei. Skjønner du er bekymret, men det er umulig å svare på. Det kan like gjerne være festesmerter som en tidlig mens. Selv om det er vanskelig så må du bare holde ut og ta en test 14 dpo. Anonymkode: 399bc...1b5 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Den 9. mai 2016 at 21.09, AnonymBruker skrev: Hei. Skjønner du er bekymret, men det er umulig å svare på. Det kan like gjerne være festesmerter som en tidlig mens. Selv om det er vanskelig så må du bare holde ut og ta en test 14 dpo. Anonymkode: 399bc...1b5 Helt grusomt er det. Nå har jeg hatt moderate blødninger i hele går, og startet dagen idag med det også. Vil tro at en festeblødning ikke er vedvarende og regner med at løpet igrunn er kjørt for min del. Blødningene er ikke helt av samme sort som ved menstruasjon, men en mens"light". Det bekymringsfulle i mine øyne er varigheten av den. testet negativt igår, 8dpo , men regner med at dette er for tidlig å få noe utslag på test. Anonymkode: 9e5ff...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå