Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, sendte en mail til styreleder i forrige uke fikk aldri svar så  ssendte en sms. Der skrev hannat han ikke har sett mailen før nå og svarte derfor først nå.

Så svarte jeg tilbake og fikk ikke svar igjen. Hn sendte klokken 15.00 jeg sendte svr til det klokken 15.15. Mailen blenåpnet og lest klokken 15.16 men er ikke besvart. Kasn jeg sende en mail til eller sms og spørre om svar? Har flere ting å gjøre ksn ikke gå rundt å bruker dager på hvert enkelt spørsmål.(har ikke spurt om noe spesielt, bare hvordan vi løste en lignende sak for 2 måneder siden)

Nå har det altså gått 4,5 timer... og det begynner å bli sent (20.00)

Anonymkode: 27d5c...776

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei, sendte en mail til styreleder i forrige uke fikk aldri svar så  ssendte en sms. Der skrev hannat han ikke har sett mailen før nå og svarte derfor først nå.

Så svarte jeg tilbake og fikk ikke svar igjen. Hn sendte klokken 15.00 jeg sendte svr til det klokken 15.15. Mailen blenåpnet og lest klokken 15.16 men er ikke besvart. Kasn jeg sende en mail til eller sms og spørre om svar? Har flere ting å gjøre ksn ikke gå rundt å bruker dager på hvert enkelt spørsmål.(har ikke spurt om noe spesielt, bare hvordan vi løste en lignende sak for 2 måneder siden)

Nå har det altså gått 4,5 timer... og det begynner å bli sent (20.00)

Siden du ikke spør om noe viktig/spesielt synes jeg også du ikke trenger å oppføre deg som om det gjelder livet.

Dersom det hadde vært noe viktig ville det vært ok å purre på svar. 

Anonymkode: 282ee...843

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Styreleder er jo som regel noe man er på dugnad, så når det ikke står om liv eller seriøse matrielle skader så ville jeg forholdt meg heeeelt rolig og hatt litt respekt for at noen faktisk bidrar til fellesskapet i borettslaget deres.

Anonymkode: c8683...d00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe som brenner? Kan det tenkes at styreleder må konferere med andre styremedlemmer før han svarer? 

Anonymkode: 7f285...051

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du sender mail så stil mailen til Styret i xxxxx borettslag. 

Anonymkode: ac79f...1de

AnonymBruker
Skrevet

Her får styret betalt for jobben. Opplever også at styret er dårlig på å gi tilbakemelding.

Ville sendt en ny mail/sms og bedt om å få svar snarest mulig. Deretter krev å få skriftlig svar på alle henvendelser med svar på evt tiltak.

Anonymkode: 64117...d81

AnonymBruker
Skrevet

Ops glemte det å nevne hva det gjelder. Har spurt om hva jeg skal gjøre med en egenandel. For 2 måneder siden hadde vi samme situasjon med en asnnen beboer og da fikk vi alle beskjed om at vi tar fra felleskassa (vi hadde ingen felleskasse så det ble ekstra felleskostnad den måneden) og da var beskjed at det samme ville skje hvis en annen person måtte betale en egenandel en eller annen gang i fremtiden. Vil bare få dette bekreftet før jeg skal snakke med forsikringsselskapet i moegen, hvis ikke må jeg vente på svar fra denne fyren for så å utsette aamtalen med forsikringsselskapet.

Og nå får jo styreleder flere tusen i året... så bare dugnad er vel ikke all arbeidsoppgaven han eller hun har ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Sendte han en ny mail jeg. Når man åpner og leser synes jeg det er rimelig at man også ssvarer. Han s

Kl jo ikke drøfte noe eller noe, enten betalte vi med felleskassa sist (noe jeg vet vi gjorde vil bare ha det bekreftet ellers gjorde vi ikke det og hva ble da pengene som var formålt til dette brukt på.. 

Skrevet

Gi det en dag eller to. Så sender du en hyggelig påminnelse. At styreleder har lest beskjeden din, men ikke svart kan kanskje tyde på at han ikke har svaret klart. 

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ops glemte det å nevne hva det gjelder. Har spurt om hva jeg skal gjøre med en egenandel. For 2 måneder siden hadde vi samme situasjon med en asnnen beboer og da fikk vi alle beskjed om at vi tar fra felleskassa (vi hadde ingen felleskasse så det ble ekstra felleskostnad den måneden) og da var beskjed at det samme ville skje hvis en annen person måtte betale en egenandel en eller annen gang i fremtiden. Vil bare få dette bekreftet før jeg skal snakke med forsikringsselskapet i moegen, hvis ikke må jeg vente på svar fra denne fyren for så å utsette aamtalen med forsikringsselskapet.

Og nå får jo styreleder flere tusen i året... så bare dugnad er vel ikke all arbeidsoppgaven han eller hun har ;-)

Og du har tydeligvis null kunnskap om hvor mye arbeid det faktisk er å være styreleder i et borettslag. Selv om styreleder får 20-30.000 går det såpass mange timer med til et slikt verv i løpet av et år at man neppe kan anse det som noen skikkelig timebetaling sammenlignet med vanlig jobb. 

Foreslår at du roer deg litt, viser litt respekt, og så eventuelt påtar deg vervet selv ved neste generalforsamling om du synes nåværende styreleder gjør en dårlig jobb og får så godt betalt.

Anonymkode: 58510...e77

• Liker 4
Skrevet (endret)

Man kan da vitterlig ikke forvente å få svar samme dag.

Han har da en jobb han skal skjøtte også. Muligens familie også. 

Makan...

Endret av MapleSirup
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...