Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med sminke fra Marc Jacobs? Er primært coconut primer og re(marc)able full coverage foundation jeg ser på, men om man har erfaring fra andre produkter så kan det gi en pekepinn på om det er verdt det. Jeg må dessverre bestille "blindt" på nett så blir å sjangse litt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun prøvd primeren av det du nevnte, og den var ingen höjdare. Den var absolutt ikke verdt prisen. Men det er vel omtrent det eneste produktet derfra jeg synes er under par.

Neglelakkene er generelt veldig gode, leppestiftene og øyeskyggene er også begge veldig gode.

Gjest O.G.
Skrevet
1 time siden, Chocoholic skrev:

Noen som har erfaring med sminke fra Marc Jacobs? Er primært coconut primer og re(marc)able full coverage foundation jeg ser på, men om man har erfaring fra andre produkter så kan det gi en pekepinn på om det er verdt det. Jeg må dessverre bestille "blindt" på nett så blir å sjangse litt

Den får full score på alle de store sminkebloggene og den ser utrolig bra ut, men jeg ville ikke ha kjøpt en så tett foundation uten å teste den på fjeset først. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...