AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #21 Skrevet 9. mai 2016 2 timer siden, jabx skrev: Tullprat. Hva gjør dette til en voldtekt nøyaktig? Samleie uten samtykke er voldtekt. Selv om hun får orgasme, er det et overgrep så sant aktiviteten ikke var ønsket i utgangspunktet. Menn har plikt til å ta kvinnene på alvor og ikke bare kjøre på! Anonymkode: 8ab67...979 1
Maleficenta Skrevet 9. mai 2016 #22 Skrevet 9. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samleie uten samtykke er voldtekt. Selv om hun får orgasme, er det et overgrep så sant aktiviteten ikke var ønsket i utgangspunktet. Menn har plikt til å ta kvinnene på alvor og ikke bare kjøre på! Anonymkode: 8ab67...979 Hun gav jo samtykke... 1
peppermyntete Skrevet 9. mai 2016 #23 Skrevet 9. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm ja, takk for svar, interessant å høre. Kanskje det har noe med kompatibilitet å gjøre, ja. Men de fleste damer liker vel å få like mye som å ta? Hvis det hadde vært en "type" han hadde vært mer kompatibel med, så lurer jeg på hvilke behov hun hadde hatt. Det virker egentlig ikke som at han vil at ting skal være fort overstått eller unngå effort, for han spør ofte om jeg vil at han skal gå ned osv. Men så trekker jeg meg unna feks når jeg ser at han mister ereksjonen, da jeg automatisk tenker at dette er jo noe han ikke liker. Tidligere partnere jeg har hatt, har hatt full sprettert (om man kan si det sånn) hele veien, også når de har gjort ting med meg som har vart en stund. Er ikke det vanlig? Eller så fomler han, og jeg ber oss om å bytte stilling ganske raskt fordi det blir turn-off. Kanskje jeg ikke er tålmodig nok med ham. Jeg tenker av og til at "det og det trenger jeg vel ikke å si", det sier seg selv at man kysser den andre på halsen eller lignende når man stimulerer diverse kroppsdeler, men kanskje jeg bare må si det rett ut uten å forvente at han skal lese tankene mine? Anonymkode: e2266...d10 Vet ikke om andre har svart deg på dette, men jeg opplever det ikke som vanlig. Ingen av mine partnere har hatt skikkelig stå hele tiden under sex, den kommer og går litt liksom.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #24 Skrevet 10. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Samleie uten samtykke er voldtekt. Selv om hun får orgasme, er det et overgrep så sant aktiviteten ikke var ønsket i utgangspunktet. Menn har plikt til å ta kvinnene på alvor og ikke bare kjøre på! Anonymkode: 8ab67...979 Haha du VIL skikkelig at jeg skal føle meg voldtatt eller? Sex uten samtykke er voldtekt ja, men det budskapet passer nok bedre i en tråd der noen har hatt sex uten samtykke ... Anonymkode: e2266...d10 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #25 Skrevet 10. mai 2016 9 timer siden, peppermyntete skrev: Vet ikke om andre har svart deg på dette, men jeg opplever det ikke som vanlig. Ingen av mine partnere har hatt skikkelig stå hele tiden under sex, den kommer og går litt liksom. Ja ok. Jeg har nok litt høye forventninger da kanskje. Kjipt om han føler at ingenting er godt nok. Vi hadde sex i mørket i går, det var ganske digg egentlig. En litt annen opplevelse enn med lys på slik vi pleier. Vi får fortsette å variere og teste og jeg får gi ham litt tid og ikke analysere alt som skjer Anonymkode: e2266...d10
Gjest chisandra Skrevet 10. mai 2016 #26 Skrevet 10. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du har sex med ham uten å ønske det selv, er dette voldtekt så sant du har gitt uttrykk for at du ikke har lyst. Dette er derfor ikke bare en sak mellom dere, men en sak for politiet. Anonymkode: 8ab67...979 Synes du reelle voldtektsofre fortjener at du vanner ut voldtektsbegrepet på den måten du gjør her?
Gjest Coolaid Skrevet 10. mai 2016 #27 Skrevet 10. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du har sex med ham uten å ønske det selv, er dette voldtekt så sant du har gitt uttrykk for at du ikke har lyst. Dette er derfor ikke bare en sak mellom dere, men en sak for politiet. Anonymkode: 8ab67...979 Les hovedinnlegget. Denne avsporingen trenger ikke denne tråden.
peppermyntete Skrevet 10. mai 2016 #28 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja ok. Jeg har nok litt høye forventninger da kanskje. Kjipt om han føler at ingenting er godt nok. Vi hadde sex i mørket i går, det var ganske digg egentlig. En litt annen opplevelse enn med lys på slik vi pleier. Vi får fortsette å variere og teste og jeg får gi ham litt tid og ikke analysere alt som skjer Anonymkode: e2266...d10 Ja, det tror jeg du har egentlig. Høye forventninger altså. Men bra det gikk litt bedre i går da! Tror absolutt det er håp for dere hvis du bare lar han prøve og forklarer han hva du liker uten å forvente at penisen hans står som en flaggstang. Han har jo andre ting å konsentrere seg om akkurat da, sant! 1
jabx Skrevet 10. mai 2016 #29 Skrevet 10. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Samleie uten samtykke er voldtekt. Hvilken relevans har dette for tråden?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #30 Skrevet 10. mai 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må du slutte med de idiotiske innleggene dine! Anonymkode: d5880...4d6 Du må begynne å ta kvinners råderett over egen kropp på alvor. Anonymkode: 8ab67...979
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #31 Skrevet 10. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha du VIL skikkelig at jeg skal føle meg voldtatt eller? Sex uten samtykke er voldtekt ja, men det budskapet passer nok bedre i en tråd der noen har hatt sex uten samtykke ... Anonymkode: e2266...d10 Du ga jo uttrykk for at du ikke alltid ønsket sexen han overtalte deg til. Om du i utgangspunktet sier nei, har han plikt til å ta konsekvensene av dette og ikke fortsette med sexpress. Det er viktig at det du sier, blir respektert. Dersom du gir etter som følge av press fra ham etter i utgangspunktet å ha sagt nei, bør dette dømmes som voldtekt. Han visste jo at du egentlig ikke ville. Anonymkode: 8ab67...979
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #32 Skrevet 10. mai 2016 9 timer siden, chisandra skrev: Synes du reelle voldtektsofre fortjener at du vanner ut voldtektsbegrepet på den måten du gjør her? All voldtekt skal tas på alvor, og alle voldtektsmenn bør få den straffen de fortjener. Likevel er noen overgrep grovere enn andre, selv når det gjelder det som kommer inn under voldtektsbegrepet, og det bør gjenspeiles i straffeutmålingen. Anonymkode: 8ab67...979
Gjest chisandra Skrevet 10. mai 2016 #33 Skrevet 10. mai 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: All voldtekt skal tas på alvor, og alle voldtektsmenn bør få den straffen de fortjener. Likevel er noen overgrep grovere enn andre, selv når det gjelder det som kommer inn under voldtektsbegrepet, og det bør gjenspeiles i straffeutmålingen. Anonymkode: 8ab67...979 Et råd fra meg: Søk hjelp for det du strir med.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #34 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du ga jo uttrykk for at du ikke alltid ønsket sexen han overtalte deg til. Om du i utgangspunktet sier nei, har han plikt til å ta konsekvensene av dette og ikke fortsette med sexpress. Det er viktig at det du sier, blir respektert. Dersom du gir etter som følge av press fra ham etter i utgangspunktet å ha sagt nei, bør dette dømmes som voldtekt. Han visste jo at du egentlig ikke ville. Anonymkode: 8ab67...979 Du er jo helt skrullete! Jeg skjønner at du kanskje er veldig opphengt i dette med voldtekt, men du forstyrrer bare i tråden med irrelevante utsagn. Irriterende. Det er jo ingen vits å diskutere med deg, men for ordens skyld: Jeg sa aldri at han overtalte meg. Jeg sa aldri at jeg sa nei. Jeg sa aldri at det var snakk om sexpress eller at jeg gav etter for dette. Hvorfor lager du ikke en egen tråd om voldtekt, så kan du skrive så mye du vil om det der? Anonymkode: e2266...d10 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå