anybody Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Den siste uken har jeg fått mange harde og ikke minst vonde kviselignende kuler i ansiktet, langs hårlinjen og i nakken. Jeg har forsøkt å klemme på et par av de, og det kommer nesten ingenting, bare litt gult puss i starten og klar væske. De gjør veldig vondt. De jeg har klemt blir sår, og er sår i noen dager før de trekker seg tilbake. De jeg ikke har klemt blir sårlignende, men med gul skorpe og de væsker. Er det noen her som vet hva det kan være? Jeg bruker samme hudpleiprodukter og sminke som jeg har brukt i snart ett år, og jeg renser sminkekostene mine etter hver bruk og skikkelig vask ca hver 3 uke.
anybody Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2016 Jeg har også fått disse på brystet, om det skal ha noe betydning.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Jeg har også fått to sånne i ansiktet, en på huden under øyet til og med! Kanskje det er et virus!?? Anonymkode: 67016...d26
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Komedoner/hudormer/whiteheads? Anonymkode: 205e9...119
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 slutt på pell/klem på de, kom deg til lege å få henvisning til hudlege. Anonymkode: 5da98...9a3
anybody Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2016 Den 9.5.2016 at 0.56, AnonymBruker skrev: Jeg har også fått to sånne i ansiktet, en på huden under øyet til og med! Kanskje det er et virus!?? Anonymkode: 67016...d26 hm hvordan går det med deg? har du fått flere? 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Komedoner/hudormer/whiteheads? Anonymkode: 205e9...119 Nei, de ligner ikke, jeg slet med komedoner før, og de jeg har nå ligner ikke. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: slutt på pell/klem på de, kom deg til lege å få henvisning til hudlege. Anonymkode: 5da98...9a3 Jeg peller ikke på de lenger, men måtte jo sjekke på et par av dem. Vedvrer problemet til over pinse tar jeg det til lege. For det gjør veldig vondt
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, anybody skrev: hm hvordan går det med deg? har du fått flere? Nei, de ligner ikke, jeg slet med komedoner før, og de jeg har nå ligner ikke. Jeg peller ikke på de lenger, men måtte jo sjekke på et par av dem. Vedvrer problemet til over pinse tar jeg det til lege. For det gjør veldig vondt da en sms på dagen enn å vent. Anonymkode: 5da98...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå