AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #21 Skrevet 9. mai 2016 tråden er deskriminerendet for feite folk på 150kg Anonymkode: 5bc79...819
AnonymK Skrevet 9. mai 2016 #22 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: De titter på meg med jevne mellomrom, men tar ikke kontakt. Aldri følt meg så avvist før... TS Anonymkode: ef0c2...8d9 kle deg litt sexy, ordne deg litt på håret, smink deg litt hahah kanskje det funker litt..idk ??
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #23 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, FrøkenMånestråle skrev: Åå, gamle minner... Han var kjekkere før Han var en Adonis. Den eneste som kunne måle seg var han i Levi's-reklamen, han som gikk rundt og bar på traktordekk. Anonymkode: 26836...157 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #24 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: De titter på meg med jevne mellomrom, men tar ikke kontakt. Aldri følt meg så avvist før... TS Anonymkode: ef0c2...8d9 Kanskje du heller skulle kledd på deg mer klær. Ikke sikkert de liker kroppen din.. Dessuten er det høy gayprosent blant gartnere. Anonymkode: 6451b...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25 Skrevet 9. mai 2016 Er de professjonelle holder de seg unna. Vet dessuten at mange får tilbud som er i overkant. En kompis jobbet som pizza bud, og det var en dame på 50 + som stadig vekk bestilte og bad om at han måtte levere. En gang ville hun betale au naturalia.. Han stakk fortere enn hun fikk sukk for seg og nektet å kjøre leveringer til henne mer. Anonymkode: 4ab0c...18e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #26 Skrevet 9. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessuten er det høy gayprosent blant gartnere. Anonymkode: 6451b...7b7 Det er sjeldent gartnere som feller trær. Jeg arbeider imidlertid med trefelling (anleggsgartner og arborist), og til tross for størrelsen på firmaet arbeider det ingen homofile menn hos oss. Noen lesbiske kvinner er det derimot. Nå er det svært sjeldent jeg utfører oppdrag for privatkunder, så sexforespørsler blir det lite av. Staten, kommunen og andre bedrifter klarer stort sett å holde seg. Men en gang jeg arbeidet i en privat hage var det en kvinnelig kunde som hadde laget kaffe og stekt vafler til meg til lunsj, og da jeg kom inn for å spise hadde hun merkelig nok bare sin veldig gjennomsiktige nattkjole på...det ble ikke noe på henne. Vaflene var gode. Anonymkode: 1edc6...216 3
Gjest FruKG Skrevet 11. mai 2016 #27 Skrevet 11. mai 2016 Den 9.5.2016 at 17.20, tdm900 skrev: Kan ikke være beskjeden når man får lyst på noe godt Det er helt sikkert
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #28 Skrevet 11. mai 2016 Den 9. mai 2016 at 19.13, AnonymBruker skrev: De titter på meg med jevne mellomrom, men tar ikke kontakt. Aldri følt meg så avvist før... TS Anonymkode: ef0c2...8d9 ser at tråden er noen dager gammel, men svarer likevel. Det har seg sånn at én kvinnes flørtende blikk er en annens "ikke se slik på meg da din mannsgris". Du må nok være mer direkte om det skal bli noe action ;). Anonymkode: 2f225...c16 1
Gjest FruKG Skrevet 11. mai 2016 #29 Skrevet 11. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: ser at tråden er noen dager gammel, men svarer likevel. Det har seg sånn at én kvinnes flørtende blikk er en annens "ikke se slik på meg da din mannsgris". Du må nok være mer direkte om det skal bli noe action ;). Anonymkode: 2f225...c16 Det er det jeg mener også Kle deg sexy, vis deg litt frem og helst gå for å snakke litt (frekt) med de
Maiava88 Skrevet 11. mai 2016 #30 Skrevet 11. mai 2016 (endret) Trefelling i baris? Risky greier. Verneutstyr er påbudt, selv i vart vær. Jeg er såpass heldig å ha en tømmermann her hjemme som jeg kan se i baris hver dag. Men ikke mens han feller tre 😂 Endret 11. mai 2016 av Maiava88 2
Soinbach Skrevet 11. mai 2016 #31 Skrevet 11. mai 2016 Menn er menn, spør han du syntes er kjekkest om å hjelpe deg å bære noe inne? En tung eske eller noe du skulle flyttet;) Spill super glad for at den sterke mannen hjalp til, og si "jeg vil gjerne gi deg en takk for hjelpen". Begynn med å kneppe opp buksa, så finner du fort ut om han er villig eller ikke;) Det verste som kan skje er at du får et nei. Skyld på at du er sommerkåt, og at det er en stund siden du har sett en så kjekk mann. Da blir det vel bare litt fliring og han fortsetter med jobben sin;)
Gjest Aye Skrevet 11. mai 2016 #32 Skrevet 11. mai 2016 Det må du bare takle ts, vanlig å jobbe i bar overkropp i varmen. Er du kåt så spør om de vil kose seg litt med deg. Hvem sier vel nei til det? Er de opptatt så har du et problem..Da må du nok bare fantasere om de og kose med deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå