ivanka Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 en ganske ekshibisjonistisk venn benyttet sjansen da jeg kopierte mp3-filer fra ham til å legge inn en del EKSPLISITTE bilder av sine edlere deler på usb-flash minnedingsen som mp3-spilleren min bruker. dette var i forrige uke, og nå nettopp sendte han en sms og ba meg åpne mappa de var lagret i. dette førte til at jeg nå nettopp uforvarende ble sittende på en maskin på universitetet med en skjerm full av penis-nærbilder. tipper alle i rommet tror jeg er ganske pervo akkurat nå. skal jeg ta hevn? har ofte spøkt med at jeg kan legge dem (digitalbilder av min venns kjønnsorgan) på nettet, lage kontaktannonse, hjemmeside eller sende dem til ratemypenis.com, og selv om han alltid har nektet, mistenker jeg at det frister ham litt likevel. så, om jeg tar igjen ved å offentliggjøre bildene er det ikke så veldig slemt, for jeg mistenker at innerst inne er det det han ønsker seg, dvs at det ikke blir noen hevn i det hele tatt. samtidig er jeg fristet. så: jeg trenger deres hjelp. skal jeg eller skal jeg ikke? ok. nå fikk jeg akkurat en sms om at han hadde håpet at jeg uforvarende hadde delt dem med kollokviegruppa, og er nesten helt overbevist her om at hevn må til. bare overveldende stemmegivning fra dere i motsatt retning kan få meg til å ombestemme meg nå. (og nei, jeg er ikke så slem at jeg ville identifisert min perverse 'venn'.)
ivanka Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2004 he he. den blir garantert sensurert bort.
Gjest Gjesten Skrevet 28. oktober 2004 #6 Skrevet 28. oktober 2004 Den beste hevnen er nok å ikkje legge bilda på nett, berre prydeleg slette dei, og aldri nevne det igjen...
Gjest Valhalla Skrevet 28. oktober 2004 #7 Skrevet 28. oktober 2004 Eller late som man ble skikkelig sjokkert så han hadde blitt dritflau.
BayliZ Skrevet 29. oktober 2004 #9 Skrevet 29. oktober 2004 Send de til alle hans venner og skriv se hva jeg har fått av ....
Gjest Lompa Skrevet 29. oktober 2004 #10 Skrevet 29. oktober 2004 Synes du skulle legge dem ut, jeg.....
Superlammet Skrevet 29. oktober 2004 #11 Skrevet 29. oktober 2004 litt kjipt for vennskapet om han IKKE vil det da... man bør tenke konsekvenser av sånt, og ikke bare det morsomme i 10 min..
Gjest ivanka ikke innlogget Skrevet 29. oktober 2004 #12 Skrevet 29. oktober 2004 vel, det viser seg at min venn stiller seg særdeles positiv til offentliggjøring. dvs at den beste hevnen trolig er å gjøre det motsatte... eller kanskje det er det han vil jeg skal tro...?
Monstermagnet Skrevet 29. oktober 2004 #13 Skrevet 29. oktober 2004 Har du Adobe Photoshop eller et annet bildebehandlingsprogram? Da kan du fikse størrelsen litt slik at han ser ut som en prepubertal tenåring nedentil. SÅ kan du sende de til venner og bekjente! Du kan selvfølgelig gjøre andre ting med bildene også, slik som å gjøre den skjeiv, kvisete, rynkete osv. Det finnes ikke grenser for hvor ekkel du kan gjøre snurrebassen hans.
Gjest Lompa Skrevet 29. oktober 2004 #14 Skrevet 29. oktober 2004 Uansett hva du gjør; hold oss informert da?! *"litt" nysgjerrig......*
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #15 Skrevet 29. oktober 2004 Har du Adobe Photoshop eller et annet bildebehandlingsprogram? Da kan du fikse størrelsen litt slik at han ser ut som en prepubertal tenåring nedentil. SÅ kan du sende de til venner og bekjente! Du kan selvfølgelig gjøre andre ting med bildene også, slik som å gjøre den skjeiv, kvisete, rynkete osv. Det finnes ikke grenser for hvor ekkel du kan gjøre snurrebassen hans. Strålende forslag! Best effekt hvis du krymper den slik at den fortsatt ser ekte ut - at man ikke ser at det er bildemanipulasjon!
ivanka Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #16 Skrevet 29. oktober 2004 jeg har photoshop, ja... :evil: onde-smiley ser litt vel sint ut men dog.
Kevin Skrevet 29. oktober 2004 #17 Skrevet 29. oktober 2004 Tror jeg kun hadde gjort slikt om jeg var veldig sikker.... men han er kanskje en ekshibisjonist, som meg, som synes dette er helt kult....?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå