AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Er det noen som har smakt den? Skulle være så lite kalorier i den. Jeg gav den en sjanse, men den falt ikke i smak hos meg. Denne Lollipop snurr eller hva den nå heter er også under 100 kcal og smaker myye bedre ifølge mine smaksløker iallfall Men den inneholder sukker, da. Anonymkode: d26f0...226
neon_sun Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Har smakt CBE sin, synes den smakte utrolig lite. Ikke verdt pengene. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Kjøpte Carolines is her en dag da den var på halv pris, er ikke leser av bloggen hennes eller "fan" på noe vis. Synes den smakte helt fantastisk! Deilig smak av bringebær Tror jeg må kjøpe meg et par til etterpå! Anonymkode: 05a1f...c7f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte Carolines is her en dag da den var på halv pris, er ikke leser av bloggen hennes eller "fan" på noe vis. Synes den smakte helt fantastisk! Deilig smak av bringebær Tror jeg må kjøpe meg et par til etterpå! Anonymkode: 05a1f...c7f Pass ihvertfall på at du ikke søler på lyse klær. Umulig å få vekk flekken selv med Wanish. Anonymkode: d905c...d9b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 7 minutter siden, neon_sun skrev: Har smakt CBE sin, synes den smakte utrolig lite. Ikke verdt pengene. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte Carolines is her en dag da den var på halv pris, er ikke leser av bloggen hennes eller "fan" på noe vis. Synes den smakte helt fantastisk! Deilig smak av bringebær Tror jeg må kjøpe meg et par til etterpå! Anonymkode: 05a1f...c7f Jeg kjøpte den også til halv pris. Var vel 12 kroner eller så. Kjekt at det er noen som liker den da Anonymkode: d26f0...226
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Smakt begge. Kunne like godt sugd på en isbit. Ble kjempeskuffet :/ Anonymkode: 8ea4b...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå