AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Del Skrevet 9. mai 2016 Vi er et par i 40 årene som tenker litt på finne på noe sprell.... Saken er den at vi vil at hun skal ha en eller flere elskere, gjerne endel yngre, men vet ikke helt hvordan vi skal komme i kontakt med noen. Vi vet jo om Cupido, men det er muligens litt for mange eldre akademikere der...? E det noen som vet hva som er den beste sjekkesiden for det vi ønsker? Anonymkode: bf0d6...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Del Skrevet 9. mai 2016 gaysir Anonymkode: 80ba3...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Del Skrevet 9. mai 2016 Er ikke Gaysir homse side? Anonymkode: bf0d6...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Del Skrevet 9. mai 2016 Man skulle tro det, men det er mange heterofile som er ute etter eventyr der. Anonymkode: 80ba3...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Del Skrevet 11. mai 2016 Cupido er i praksis død, etter omleggingen. De fleste interessante har flyttet over til lyst-club. Anonymkode: 5f56e...9eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 12. mai 2016 #6 Del Skrevet 12. mai 2016 Nakenprat.com har også mange kontaktannonser. Fått med hell kontakt der før :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NydeligMann Skrevet 12. mai 2016 #7 Del Skrevet 12. mai 2016 Blir så misunnelig på par som har et så lekent forhold til sex som dere. Foreslår jeg noe sånt for kona, så får jeg bare to sinte øyne som svar. Selv finner jeg elskerinner og onser på tinder og nakenprat. Vanskelig å finne yngre damer på tinder for oss som er oppe i åra, men på nakenprat finner jeg løse damer på 18-25 i ny og ne. På cupido er 99% ikke pulbare, men det har du visst funnet ut selv. Og på eros er det bare luremus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #8 Del Skrevet 12. mai 2016 Ta en tur på Viproom en kveld! Der er det plenty menn (og jenter og par) som gjerne låner madammen :-) Anonymkode: 6cca2...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå