waco Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 og hatt dame... F eks til å vekke meg om morningene... Tenkte på det idag tidlig da jeg sto opp hvor mye greiere og enklere det hadde vært om det hadde vært ei dame der som kunne vekt meg.... Ja det hadde vært greit, hun kunne f eks sugd meg slik at jeg fikk lyst til stå opp....mumle et eller annet, etter dusjen avslutter jeg....dvs jeg hopper i dusjen....eller hun kunne sagt, - etter frokost avslutter jeg, dvs snabbe seg kjapt som faen og få til kaffe og omelett på 2 min og nyristede brød... Men så tenkte jeg,... men de periodene av livet mitt hvor jeg er forelsket så har jeg jo initativlyst til våkne opp om morningen, man er ikke vimsete over å ikke huske drømmene om natta....(ja dere veit, de drømmene man ikke er sikker på var en våt drøm eller et mareritt), - Altså de periodene av livet hvor jeg er forelsket har jeg også arbeidslyst, initativ, lyst til å tenke, ha illusjoner og fremtidsplaner, - jeg begynner å tenke ambisjoner og 2-5-resten av mitt liv tid, - man begynner å drømme, å være forelsket er i sannhet som å være ruset ja, man HAR LYST til å våkne...og da trenger man jo ikke bli sugd for å stå opp.... Skjønner dere selv hvor fortryllende og lureriaktige forelskelsedrømmer er, - jeg fabler jo for meg selv, innbiller meg ting som ikke skjer i virkeligheten, men bare på film.... asså at jeg skulle hatt dame, ....som kunne sugd meg i bytte mot frokost..... ja skjebnes ironi er et stort skuespill, lure meg selv til å forvente noe som allikevel ikke vil skje.... Waco Glad jeg ikke har familie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Av og til kunne det vært greit med en sex-slave som var klar hver gang jeg trengte han. Som i tillegg gjorde husarbeid for meg - naken. Som serverte meg frokost, naken. Som oste av seksualitet. Min egen lille slave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. oktober 2004 #3 Del Skrevet 29. oktober 2004 Av og til kunne det vært greit med en sex-slave som var klar hver gang jeg trengte han. Som i tillegg gjorde husarbeid for meg - naken. Som serverte meg frokost, naken. Som oste av seksualitet. Min egen lille slave det er bare å ringe jeg stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 29. oktober 2004 #4 Del Skrevet 29. oktober 2004 *ring - ring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå