Gjest Valhalla Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Haha stakkars Stoltenberg, til og med jeg som hater fotball vet da hvem det er. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...ticle900772.ece
Gjest Fighter Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg vet ikke når dette var, men det var jo tydelig at det var flere enn Stoltenberg som ikke visste hvem han var. Synes denne komentaren var festligere: "- OK, men en statsråd må jo også ha et visst minimum av utdannelse", utbrøt partiets andre nestleder, Hill-Marta Solberg. Som om de andre politikerne har mye utdannelse.
Gjest Valhalla Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 Og i tillegg har han faktisk utdannelse, vitner om at hun ser ned på folk som driver med fotball. Jeg synes det er viktig at politikerne har vært ute i the real world også og ikke vært yrkespolitikere fra foreldrene sendte dem på Utøya.
Gjest Fighter Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 Og i tillegg har han faktisk utdannelse, vitner om at hun ser ned på folk som driver med fotball. Jeg synes det er viktig at politikerne har vært ute i the real world også og ikke vært yrkespolitikere fra foreldrene sendte dem på Utøya. Det er ikke ofte jeg er enig med deg, Valhalla, men der har du et veldig godt poeng. Tror mange av politikerne hadde hatt godt av å være i yrkeslivet, ha dårlig økonomi og kjenne på litt vanskelige sider i livet.
*M* Skrevet 28. oktober 2004 #5 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror mange stortingsrepresentanter ville hatt godt av å ta t-banen eller tog hjem fra jobb i stedet for taxi. Skal ikke de som representerer folket være våre likemenn (og kvinner)?
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #6 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg hadde ei T-skjorte for noen år siden, når alle dyrket Drillo-suksessen med fotball-landslaget. På den stod det: "Hvem faen er Drillo?"
Melissa Gioberti Skrevet 28. oktober 2004 #7 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg hadde ei T-skjorte for noen år siden, når alle dyrket Drillo-suksessen med fotball-landslaget. På den stod det: "Hvem faen er Drillo?" Ja, nemlig: den t-skjorten viser at man tar litt avstand til alt sports-hysteriet, noe jeg er enig i at man bør. Stoltenberg gjorde det samme: tok avstand fra hysteriet. Well done! Bondevik derimot, er helt sportsidiotisk preste-statsminister: "Molde-fotball, bestevennenClinton og i!
kjellebassen Skrevet 29. oktober 2004 #8 Skrevet 29. oktober 2004 Ta avstand fra fotball?? Eller idrett generelt?? Det er jo helt idiotisk.(Jeg skjønner at noen kan synes det blir litt mye innimellom, selv om det ikke går så mye fotball på norsk TV). Idretten, og da i størst grad fotball er en av de tingene folk samler seg om i Norge og verden forøvrig. Vi snakker tross alt om en idrett med over 1 milliard erklærte fans (Mennesker som hevder å støtte en klubb)...og sikkert veldig mange fler i tillegg. Det å ikke vite hvem Nils Arne Eggen er er jo ikke annet enn en skandale. Han trente Rosenborg til 11 seriemesterskap og Moss til 1 (1986), hjalp Rosenborg til mesterligaen 6-7 ganger og han har vært landslagstrener (Engang på 80-tallet). Til og med middels fotballinterresserte folk i det øvrige Europa vet hvem han er. Når det gjelder Stoltenberg så har han aldri vært ute i det "virkelige arbeidsliv". Han har kun jobbet i statistisk sentralbyrå (12 år tror jeg) og sittet på "tinget"..
Ingeborg Skrevet 29. oktober 2004 #9 Skrevet 29. oktober 2004 Når det gjelder Stoltenberg så har han aldri vært ute i det "virkelige arbeidsliv". Han har kun jobbet i statistisk sentralbyrå (12 år tror jeg) og sittet på "tinget".. Er for så vidt enig med deg, Kjellebassen - men hva legger du i "det virkelige arbeidsliv"? Å jobbe i Statistisk Sentralbyrå, er ikke det en ordentlig jobb heller, nå?
Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 29. oktober 2004 #10 Skrevet 29. oktober 2004 Ja, nemlig: den t-skjorten viser at man tar litt avstand til alt sports-hysteriet, noe jeg er enig i at man bør. Stoltenberg gjorde det samme: tok avstand fra hysteriet. Well done! Pøh, tipper at han ikke tok avstand, han bare vet ikke bedre...He he, syns dette er på linje med: "Alle mine venner klarer å betale studielånet..." Selv om dette var hakket verre.. Er også enig i at politikerene bør har vært ute i arbeidslivet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå