Gjest væreanonym Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Uff...føler meg slem når jeg sier sånt. Men jeg orker ikke sex med han. Altså, jeg klarer...men vil ikke. Får så dårlig samvittighet. Har til og med vurdert å gjøre det slutt pga dette. Det har vært sånn i over 1 år nå, og vi har vært sammen i 5. Er det noe jeg kan gjøre? Elsker gutten min over alt på jord...kan ikke gjøre det slutt pga dette? Miste alt jeg har... Uff...har ingen råd å gi meg selv. Skulle ønske jeg nøyt han sånn som før. Blir nesten gal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det har vært sånn over veldig lang tid, og da er det vel kanskje på tide å snakke med samboeren før du går drastisk til verk og gjør det slutt. mest sannsynlig vil du angre på et senere hvis du elsker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest væreanonym Skrevet 28. oktober 2004 #3 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det har vært sånn over veldig lang tid, og da er det vel kanskje på tide å snakke med samboeren før du går drastisk til verk og gjør det slutt. mest sannsynlig vil du angre på et senere hvis du elsker han. Ja jeg elsker jo han. Men hva kan jeg si? Livredd for å såre han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 28. oktober 2004 #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva er grunnen til at du ikke orker sex med ham da? Du må gi oss noe å gå på her, hvis ikke er det lett å tro at dette er ett tulleinnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest væreanonym Skrevet 28. oktober 2004 #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva er grunnen til at du ikke orker sex med ham da? Du må gi oss noe å gå på her, hvis ikke er det lett å tro at dette er ett tulleinnlegg. vel...det har vært et opphold i forholdet vårt på 1 år. har jo hatt sex med 3 andre i løpet av den tiden. jeg syns faktisk han har for lite blod i pikken...den er ikke stiv nok :o dessuten syns jeg han har litt liten i forhold til andre :o i tillegg maser han så mye at jeg mister helt lysten... dette er helt seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Greit nok Skrevet 28. oktober 2004 #6 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvorfor skulle ikke dette være seriøst? Helt normale grunner til å miste lysten, spør du meg. Men hva du skal gjøre med det, vet jeg ikke. Min erfaring er at det dessverre er begynnelsen på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jambo Skrevet 28. oktober 2004 #7 Del Skrevet 28. oktober 2004 Min erfaring er at det dessverre er begynnelsen på slutten. Innledningen av alle forhold, er i grunnen begynnelsen til slutten. Men det er et budskap som er litt vanskelig å kommunisere overfor de som er nyforelsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2004 #8 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har ryddet litt i tråden, gi trådstarter en sjans Mie (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #9 Del Skrevet 29. oktober 2004 hm...så jeg skal vurdere å slå opp med han pga dette? føler meg skikkeligm slem. Takk moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #10 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bruker dere nok tid på hverandre da? Mange ganger kan det være at parene trekkes litt fra hverandre og er opptatt med sine egne ting. Et forhold må pleies hver dag. For å holde oppe gnisten føle at en er der for hverandre. Forstår at det er turnoff at han maser, men det er vel ikke slik det startet at du mistet lysten? Det er vel nå i ettertid? Du sier du har hatt sex 3 ganger det siste året med andre, har du vært utro? eller misforstår jeg? Hvilken oppmerksomhet gir dere dere hverandre i hverdagen? Jeg merker det at desto mindre vi er sammen, mindre sex har jeg lyst på. Å gjøre ting sammen bare dere to, bare det og gå på kafe og snakke sammen. Kjenner jeg hjelper. Har dere forskjellige eller like hobbyer? Tror trivselen likevel i hverdagen har veldig mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Væreanonym Skrevet 29. oktober 2004 #11 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bruker dere nok tid på hverandre da? Mange ganger kan det være at parene trekkes litt fra hverandre og er opptatt med sine egne ting. Et forhold må pleies hver dag. For å holde oppe gnisten føle at en er der for hverandre. Forstår at det er turnoff at han maser, men det er vel ikke slik det startet at du mistet lysten? Det er vel nå i ettertid? Du sier du har hatt sex 3 ganger det siste året med andre, har du vært utro? eller misforstår jeg? Hvilken oppmerksomhet gir dere dere hverandre i hverdagen? Jeg merker det at desto mindre vi er sammen, mindre sex har jeg lyst på. Å gjøre ting sammen bare dere to, bare det og gå på kafe og snakke sammen. Kjenner jeg hjelper. Har dere forskjellige eller like hobbyer? Tror trivselen likevel i hverdagen har veldig mye å si. hei...takk for svar Vi tilbringer ikke mye tid sammen i grunn. Begge trener, men på forskjellige sentre :-? Snakker mye sammen, og det kan være at han også gir meg lite koseprat. Har merket at når han er i kosehumøret (hvor fantastisk jeg er)...da får jeg litt mer lyst på han. Men han er ganske sjeldent sånn dessverre. I tillegg har han drevet med anabole steroider før, så jeg tror helt ærlig at penisen hans har tatt skade av dette :o Jeg har litt problemer med å takle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Væreanonym Skrevet 29. oktober 2004 #12 Del Skrevet 29. oktober 2004 hei...takk for svar Vi tilbringer ikke mye tid sammen i grunn. Begge trener, men på forskjellige sentre :-? Snakker mye sammen, og det kan være at han også gir meg lite koseprat. Har merket at når han er i kosehumøret (hvor fantastisk jeg er)...da får jeg litt mer lyst på han. Men han er ganske sjeldent sånn dessverre. I tillegg har han drevet med anabole steroider før, så jeg tror helt ærlig at penisen hans har tatt skade av dette :o Jeg har litt problemer med å takle det. og nei...har ikke vært utro. Hadde et opphold på ett år i forholdet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #13 Del Skrevet 1. november 2004 Hei. Meg som var siste gjest. Synes rett og slett du kan si det til han hva du føler. Han kan jo heller ikke prøve og forandre seg hvis han ikke vet hva som er gale. Eller ikke vet hva du tenker. Det er vel bedre han blir noe såret enn at det skal gå og gnage. Det går vertfall utover dere begge i lengre tid. Han har gjerne noen tanker om det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #14 Del Skrevet 2. november 2004 Hei. Meg som var siste gjest. Synes rett og slett du kan si det til han hva du føler. Han kan jo heller ikke prøve og forandre seg hvis han ikke vet hva som er gale. Eller ikke vet hva du tenker. Det er vel bedre han blir noe såret enn at det skal gå og gnage. Det går vertfall utover dere begge i lengre tid. Han har gjerne noen tanker om det selv. ja han har sine tanker. Han er mektig lei av meg og mine "nei'er" når det kommer til sex. Hvis det skulle bli sex så er jeg ikke særlig aktiv lenger heller. Får prøve å manne meg opp til å si det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #15 Del Skrevet 3. november 2004 Hvordan går det? har dere fått pratet noe om det? Forstår at det ikke er lett, du er jo glad i han og vil ikke såre han. Men i lengden er nok det det beste. Nei det er ikke lett og engasjere seg i sexen når en føler at det blir et press. Ikke morsomt i det hele tatt. :-? Men dette avhenger my av mannen syns jeg. hvis han klart og tydelig med en gang begynner å grafse "der nede" får jeg skikkelig turnoff! Føler selv jeg ikke kan kose uten at min mann forventer å få sex. Dermed er jeg selv drittlei hele greiene. Klarer ikke å slappe av. Har gitt beskjed til han gang på gang, men det er det samme hver gang.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #16 Del Skrevet 6. november 2004 Hei du som ikke har lyst på gutten din lenger, skjønner deg godt. Man blir frustrert etter sex når penisen ikke holder seg opp under hele samleiet. Her tenker jeg ikke på en slapp en etter flere omganger i senga, det er jo normalt vil jeg tro. Kommunikasjon er det første steget for at først og fremst du skal føle at du får en mer samhørighet med gutten din, tørr du ikke det lurer du gutten din til å tro at alt er i orden. Husk du har selv ansvaret for å ha det bra. jeg vil råde deg å ta opp kampen mot den frykten du føler, du kommer til å få det bedre med deg selv etter dette. Du vil vel ikke gå slik i flere år til? For min egen del lever jeg i et platonisk forhold og har det greit. Det gir meg mange fordeler fordi om jeg ikke elsker han. Jeg har godtatt at han har impotensproblemer og dårlig til å snakke. Men skitt ,noe skal man bruke disse mannfolkene til. For min del passer det gamle ordtaket "en sau til å betale regningene." Ellers skal jeg finne meg en elsker for jeg vil fremdeles være sexuelt aktiv om ikke han er det. Etter noen år på rompa finner man ut at man ikke kan få i pose og sekk og gjør det beste ut av situasjonen sin. Tenk over det du også. Hilsen dama fra østlandet. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. november 2004 #17 Del Skrevet 6. november 2004 Hvis jeg føler at jeg er i et veiskille så tenker jeg alltid "man har bare ett liv"... Og så får det føre meg der det måtte gå, enten det er den ene eller den andre veien. Men tanke på forrige innlegg...så derfor vil jeg ikke bedømme åpenheten din omkring den planlagte utroskapen! Jeg sier at den viktigste personen å være tro mot er seg selv Jeg har vært sammen med kjæresten i 3 år, og bodd sammen 1. Og jeg merker at jeg også tar meg selv i å tenke at sexen av og til er litt..uinspirerende. Han var helt grønn da vi ble sammen, og det var alltid jeg som tok kontrollen på soverommet. Så nå som jeg begynner å miste inspirasjonen, så...ja.. Kan godt hende at det er jeg som skriver sånne innlegg som trådstarter om et par år! Er spent på å lese mer råd og innlegg i denne tråden, se om jeg kan plukke opp noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå