AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Del Skrevet 9. mai 2016 Plagsomt er det med timesvis med måkeskrik Anonymkode: 27299...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Del Skrevet 9. mai 2016 På fredager og lørdager tror jeg skyldes at de tar seg en kebab rundt nå de og. Kanskje i dag og. Det er jo fint vær de fleste steder. Anonymkode: c5118...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 9. mai 2016 #3 Del Skrevet 9. mai 2016 De legger egg og beskytter disse med nebb og klør. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Del Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, Citronella skrev: De legger egg og beskytter disse med nebb og klør. Bokstavelig talt. Ok Takk for svar! Men midt om natten og tidlig morgen? Er det andre fugler de da må beskytte eggene mot? Anonymkode: 27299...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Del Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På fredager og lørdager tror jeg skyldes at de tar seg en kebab rundt nå de og. Kanskje i dag og. Det er jo fint vær de fleste steder. Anonymkode: c5118...b89 Ok Takk for svar! Men her jeg bor er det ikke matrester som ligger ute noen steder, men måkene trekker mark opp fra plenene i regnvær og spiser de Anonymkode: 27299...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. mai 2016 #6 Del Skrevet 9. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok Takk for svar! Men midt om natten og tidlig morgen? Er det andre fugler de da må beskytte eggene mot? Anonymkode: 27299...843 Å vokte eggene er en 24-timers jobb. Synes det er koselig med måseskrik jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå