AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Skulle på date nr 2 med en hyggelig mann idag, men han avlyste fordi han er syk. Han spurte hva planene mine var idag ellers (for å holde samtalen igang) men prøvde ikke å avtale ny date. Hvordan tolker jeg det? Har han egentlig ikke lyst til å møte meg? Anonymkode: 443d6...4c2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle på date nr 2 med en hyggelig mann idag, men han avlyste fordi han er syk. Han spurte hva planene mine var idag ellers (for å holde samtalen igang) men prøvde ikke å avtale ny date. Hvordan tolker jeg det? Har han egentlig ikke lyst til å møte meg? Anonymkode: 443d6...4c2 Vet ikke. Kanskje han vil bli frisk først, før han kan avtale? Anonymkode: e3b6e...c2f 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Kanskje han vil bli frisk først, før han kan avtale? Anonymkode: e3b6e...c2f Ja, er jo det jeg håper på! Hørte ikke noe mer fra han igår så håper han tar opp kontakten idag eller imorgen Anonymkode: 443d6...4c2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Du får ringe og spørre hvordan det går med han, det setter han sikkert pris på. Anonymkode: 3b324...5de 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Herregud, fyren er syk-vent noen dager, la han bli frisk. Verste jeg vet er folk som maser på meg når jeg er/sagt ifra at jeg er dårlig. Anonymkode: 871d5...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Kontaker han ikke deg innen 3-5dager synes jeg det hadde sett dårlig ut, da kan du ta kontakt med han etter 3 dager å se hvordan han oppfører seg, tar han ikke opp igjen ikke en ny date, så hadde jeg tenkt at du ble ghosta.. Anonymkode: 871d5...e2d
frkkjaer Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 Han sa han var syk? Har du noe grunn til å ikke stole på det? La han ta initiativet til en ny date, ikke du!
Gjest 2Bhonest Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 Om du ikke tar kontakt og hører hvordan det går, kan han tro at du ikke gidder mer...
frkkjaer Skrevet 9. mai 2016 #9 Skrevet 9. mai 2016 7 minutter siden, 2Bhonest skrev: Om du ikke tar kontakt og hører hvordan det går, kan han tro at du ikke gidder mer... Tydelig at vi har med en uerfaren mann i diskusjonen her... Har du noen gang ikke ville gå på andre date, hvis første date gikk bra? JA Hvis du hadde likt en dame, hadde du da tatt kontakt, hvis du måtte avlyse en date pga sykdom? JA Bra damer får som regel veldig mye oppmerksomhet fra alle kanter. Skill deg ut!!!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #10 Skrevet 9. mai 2016 Maser ikke på han, har ikke snakket med han siden igår. Har ingen grunn til å tro at han ikke er syk, jeg bare synes det er rart at han ikke prøver å avtale ny date når det var han som tok initiativet til date 2 i første omgang, og han vet at jeg har mye å gjøre om dagen. Så skulle trodd han ville avtalt noe nytt før jeg fyller opp dagene mine! Men jeg stresser ikke, så han får ta kontakt hvis han vil på date med meg Anonymkode: 443d6...4c2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #11 Skrevet 9. mai 2016 I slike tilfeller sender du en god bedring-melding. Og meldingen skal ikke inneholde noen spørsmål. Bare rett ut "god bedring". Da føler han ingen press men han vet du tenker på han. Anonymkode: 2fe72...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #12 Skrevet 9. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Maser ikke på han, har ikke snakket med han siden igår. Har ingen grunn til å tro at han ikke er syk, jeg bare synes det er rart at han ikke prøver å avtale ny date når det var han som tok initiativet til date 2 i første omgang, og han vet at jeg har mye å gjøre om dagen. Så skulle trodd han ville avtalt noe nytt før jeg fyller opp dagene mine! Men jeg stresser ikke, så han får ta kontakt hvis han vil på date med meg Anonymkode: 443d6...4c2 Det er ikke så lett å avtale ny date når man er syk, som regel vet man ikke nøyaktig når man blir frisk igjen. Anonymkode: 3b324...5de
draug 75 Skrevet 10. mai 2016 #13 Skrevet 10. mai 2016 Hvis han sier han er syk, så er han det. Det du skal være oppmerksom på er setninga "noe kom opp - men det er privat." En mann med rent mel i posen er gjerne brutalt ærlig og direkte og de konsise svarene (Syk, overtid, måtte bort på jobbreise osv.) (det at kvinner tolker alt, skal man forresten merke seg, for på seg sjøl kjenner man andre og det er en grunn til at kvinner aldri tror noe er sant om det er)
Gjest 2Bhonest Skrevet 11. mai 2016 #14 Skrevet 11. mai 2016 Den 9.5.2016 at 15.13, frkkjaer skrev: Tydelig at vi har med en uerfaren mann i diskusjonen her... Har du noen gang ikke ville gå på andre date, hvis første date gikk bra? JA Hvis du hadde likt en dame, hadde du da tatt kontakt, hvis du måtte avlyse en date pga sykdom? JA Bra damer får som regel veldig mye oppmerksomhet fra alle kanter. Skill deg ut!!! Forklar meg nå hvordan du kommer frem til den konklusjonen at jeg er uerfaren? Jeg hadde ikke tatt kontakt med en dame, hvis jeg låg syk til sengs. Man skal ikke be om sympati. Den skal komme helt uoppfordret. Kommer den ikke, så har hun ingen sympati å dele med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå