Gå til innhold

Jeg som overtolker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en fuckbuddy som er tydelig på at han ikke vil noe mer, men når han tror jeg sover så holder han rundt meg, kysser meg forsiktig bak i nakken/skulderen/panna. Stryker på meg. 

Er han bare veldig kosete? :) Er ikke vant med sånt fra noen man bare har sex med, hvertfall ikke en som er så avvisende ellers.

Anonymkode: d73ff...3ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer aldri til å bli det du ønsker, ønsker du kjæreste dropper du han.

Det kommer ikke til skje.

Beskytt deg selv og dine føleser.

Been there,done that.

Anonymkode: 79db2...c0d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer aldri til å bli det du ønsker, ønsker du kjæreste dropper du han.

Det kommer ikke til skje.

Beskytt deg selv og dine føleser.

Been there,done that.

Anonymkode: 79db2...c0d

Jeg ønsker ikke kjæreste, så er derfor jeg lurer på om jeg burde avslutte? Eller skal man ikke legge så mye i det?

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min holder rundt meg, kysser meg i nakken og panna. Han gjør jo det for å vise nærhet, og intimitet. Jeg ville tatt dette som et tegn på at han kanskje ser på deg som noe mer enn kun en knullevenn.

Anonymkode: 643b0...318

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fuckbuddy før, og vi pleide å kose etterpå, så jeg ser ikke problemet:P Folk har behov for sex og har derfor ons, fuckbuddies etc., hvorfor skulle det være annerledes når folk har behov for nærhet? Kos trenger ikke bety at det er følelser i bildet, på samme måte som sex ikke trenger å bety det. Men er du usikker så er det jo ikke verre enn å spørre:)

Anonymkode: 80e82...2bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde fuckbuddy før, og vi pleide å kose etterpå, så jeg ser ikke problemet:P Folk har behov for sex og har derfor ons, fuckbuddies etc., hvorfor skulle det være annerledes når folk har behov for nærhet? Kos trenger ikke bety at det er følelser i bildet, på samme måte som sex ikke trenger å bety det. Men er du usikker så er det jo ikke verre enn å spørre:)

Hehe tenkte mest siden han gjør det når jeg sover og ikke ellers.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe tenkte mest siden han gjør det når jeg sover og ikke ellers.

Kanskje han har behov for nærhet da, men kanskje er redd du skal tolke det som noe annet? ;) Synes du skal spørre jeg ts:)

AnonymBruker
Skrevet

Eh det er helt vanlig å kose og stryke når man har hatt sex. Du overtolker,  drømmer og har desverre falske forhåpninger her! 

Anonymkode: 7446c...91d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh det er helt vanlig å kose og stryke når man har hatt sex. Du overtolker,  drømmer og har desverre falske forhåpninger her! 

Anonymkode: 7446c...91d

Drømmer faktisk ;-) les hele tråden før du svarer kanskje neste gang

takk for svar, forstår at ingen kan vite hva han tenker med å gjøre det når jeg sover og ikke mens jeg er våken, måtte bare lufte litt hehe

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke kjæreste, så er derfor jeg lurer på om jeg burde avslutte? Eller skal man ikke legge så mye i det?

Han ønsker ikke kjæreste, du ønsker ikke kjæreste, dere har sex og koser. Hvorfor i alle dager skal du avslutte det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...