AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Jeg liker ikke smaken av naturell mager kesam, men vil så gjerne bruke det mer siden det er så billig, fullt av proteiner og lite fett. Har sett at mange bruker det sammen ned bær. Hvor mye blander dere i ifht kesam? Frosne eller ferske bær? Og evt hva mer tilsetter dere eller har oppå? Det er altså et poeng at kesamsmaken ikke skal merkes haha På forhånd takk!! Anonymkode: 0636f...8cd
kisskissbangbang Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Mager vaniljekesam (gjerne blanda med naturell gresk yoghurt) med blåbær, bringebær, valnøtter og honning. Det er faktisk det absolutt beste jeg vet, mye bedre enn all slags sjokoldade og godteri. Vanlig mager kesam bruker jeg av og til i stedet for rømme. Har prøvd å blande med fun light og sånn, men det smaker høgg. 1
Katten.2.0 Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 (endret) Vanlig mager kesam kan du blande med litt fun light, bær og eksempelvis müsli, men det er definitivt en acquired taste. Har du oppi en bitteliten dæsj ketchup, litt salt, pepper, bittelitt chilikrydder og 2-3 fedd hvitløk, har du en nydelig hvitløksdressing. Endret 8. mai 2016 av Katten.2.0 1
Pringle Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Kan du ikke heller spise noe du liker? Kjøtt, fisk og ost har også mye protein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå