Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er man for gammel til å legge ut bilder på fb og insta med trutmunn? Dere vet det trikset med å blåse opp leppene til et slags duckface, slik at det ser ut som du har større lepper enn du har? Jeg mener det ser litt desperat ut (panikkalder) når godt voksne damer over 30 legger ut slike bilder, samme hvor unge de ser ut... Det ser egentlig tragisk ut på ungjentene og.

Det er mye koseligere med smilebilder. En venninne av meg legger ut mange selfies, hun er veldig pen og sånn, men er opptatt av å se ung ut og få likes, så hun skyter frem puppa og lager trutmunn... Hun kan ikke smile på bildene pga hun er redd rynkene vises mer da... for da kommer både rynkene under øynene og ved nesen/munnen frem... og hun ser eldre ut mener hun...

Akk!!!!!! 

Jaja... forfengeligheten lenge leve.

Jeg syns i alle fall et smilende fjes er mye vakrere uansett hvor mange rynker man har. Hva mener KG-damene?
(og hvorfor heter det kvinneguiden når her er så mange mannfolk?)

Anonymkode: 7cdce...05b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når er man for gammel til å legge ut bilder på fb og insta med trutmunn? Dere vet det trikset med å blåse opp leppene til et slags duckface, slik at det ser ut som du har større lepper enn du har? Jeg mener det ser litt desperat ut (panikkalder) når godt voksne damer over 30 legger ut slike bilder, samme hvor unge de ser ut... Det ser egentlig tragisk ut på ungjentene og.

Det er mye koseligere med smilebilder. En venninne av meg legger ut mange selfies, hun er veldig pen og sånn, men er opptatt av å se ung ut og få likes, så hun skyter frem puppa og lager trutmunn... Hun kan ikke smile på bildene pga hun er redd rynkene vises mer da... for da kommer både rynkene under øynene og ved nesen/munnen frem... og hun ser eldre ut mener hun...

Akk!!!!!! 

Jaja... forfengeligheten lenge leve.

Jeg syns i alle fall et smilende fjes er mye vakrere uansett hvor mange rynker man har. Hva mener KG-damene?
(og hvorfor heter det kvinneguiden når her er så mange mannfolk?)

Eller - nå er det visst fisketrut som gjelder: 

http://lajkat.aftonbladet.se/glom-duckface-den-nya-trenden-kallas-fisktrut-och-har-ar-9-bilder-pa-vad-det-ar/

L O L!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Och her er duckface............

Pleier du å posere med duckface?

Glemte link http://knowyourmeme.com/memes/duck-face :D

Skrevet

Jeg synes helt ærlig at selfies generelt er tåpelig, uansett alder. Trutmunn gjør det ikke akkurat bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Citpensacola skrev:

Jeg synes helt ærlig at selfies generelt er tåpelig, uansett alder. Trutmunn gjør det ikke akkurat bedre.

Nei, sant det...

Er ille nok med 18-20 åringer som gjør det og de  yngre... men de vet ikke bedre :D

Men når 30-40- ja til og med 50 åringer legger ut selfies med jevne mellomrom, da blir det litt pinlig syns jeg :D Selv om de ser bra ut. Det er liksom - se på meg, lik meg! Litt desperat... Man burde være litt mer avslappet med tanke på utseendet i denne alderen. 
Jeg er i slutten av 30 åra, føler jeg ser bra ut for alderen, men har ikke behov for å legge ut masse deiebilder...d et syns jeg blir for pinlig og desperat hahaha :D Jeg blir nesten flau på deres vegne når de legger ut sånne. 

Ikke sånn jantelov greier, du skal ikke tro du er noe... Du kan godt se fin ut og legge ut fine bilder,

men når du legger ut hundreogørten bilder med ulike positurer og med trutmunn..... da virker du rimelig desperat! 

Venninna mi retusjerer bildene også, så alle hennes tidligere klassekamerater tror vel hun er helt rynkefri....

i virkeligheten har hun masse rynker i panna og røykerynker rundt munnen. 

Skrevet (endret)

Når er man for gammel til å legge ut bilder med trutmunn på Facebook? Hmm... Egentlig burde spørsmålet være omvendt, altså når er man egentlig gammel nok til å kunne legge ut bilder med trutmunn på Facebook? Med tanke på at man ved et slikt bilde faktisk spiller på seksualitet. 

Endret av Clarity
AnonymBruker
Skrevet

12 år vil jeg si.

Anonymkode: 67266...6a6

AnonymBruker
Skrevet

Og noe enda verre, de derre tungebildene. er det for å provosere?

Ut med tunga lissom... voksne damer! 

AnonymBruker
Skrevet

Hvad fanden feiler dere. Blir provosert at folk har det moro på sine bilder? Da har man ikke mange problemer i sitt liv nei. La dine medmennesker se ut som de vil på sine bilder.  :roll: 

Anonymkode: 20c02...b2e

AnonymBruker
Skrevet
Den 9.5.2016 at 11.50, AnonymBruker skrev:

Nei, sant det...

Er ille nok med 18-20 åringer som gjør det og de  yngre... men de vet ikke bedre :D

Men når 30-40- ja til og med 50 åringer legger ut selfies med jevne mellomrom, da blir det litt pinlig syns jeg :D Selv om de ser bra ut. Det er liksom - se på meg, lik meg! Litt desperat... Man burde være litt mer avslappet med tanke på utseendet i denne alderen. 
Jeg er i slutten av 30 åra, føler jeg ser bra ut for alderen, men har ikke behov for å legge ut masse deiebilder...d et syns jeg blir for pinlig og desperat hahaha :D Jeg blir nesten flau på deres vegne når de legger ut sånne. 

Ikke sånn jantelov greier, du skal ikke tro du er noe... Du kan godt se fin ut og legge ut fine bilder,

men når du legger ut hundreogørten bilder med ulike positurer og med trutmunn..... da virker du rimelig desperat! 

Venninna mi retusjerer bildene også, så alle hennes tidligere klassekamerater tror vel hun er helt rynkefri....

i virkeligheten har hun masse rynker i panna og røykerynker rundt munnen. 

Det finnes vel ingen fasit eller "aldersgrense" for hvordan man skal posere på ett bilde? Synes dette blir for dumt!  Du skriver at du er i slutten av 30 årene men måten du skriver på virker ikke særlig voksent

Hvordan man poserer på ett bilde er opp til hver og en, og om man har lyst til å redigere på bilder (noe det er mange som gjør) så er vel det noe som folk bør få bestemme selv?

Ser du på deg selv som en god venninne som skriver sånne ting om henne? For meg virker du som en person med dårlig selvtillit som får det bedre ved å snakke nedlatende om andre. 

Anonymkode: b3e69...0dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trutmunn ser vanvittig dumt ut, uansett alder. 

Anonymkode: 2fbb5...593

Skrevet (endret)

All type poseringsbilder, duckface/fuckface, fishface og tungebilder er teit. Gir ingen likes på det uansett alder. Ignorerer det. Naturlige smilebilder er flott! Synes ofte tungebilder ser mer ekkelt ut.

Endret av melatonin
skriveleif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...