Uhørt Skrevet 10. mai 2016 #21 Skrevet 10. mai 2016 Den 8.5.2016 at 22.55, AnonymBruker skrev: Når ikke engang sminke holder... Menn på datingsider sier jeg er for høy (180), og ellers er interessen laber selv om jeg også prøver å ta initiativ. Dette er ikke en tråd skrevet av en som faktisk er pen, men en som har fått høre det av menn stort sett alle skoler jeg har gått på, at jeg er stygg osv. Andre damer har gitt meg sånne "lol se på hu der"-blikk. På fest trekkes menn mot mine pene venninner selv om jeg er flink sosialt. De bare plutselig avbryter meg og begynner å spørre dem om noe oh så er det helt tydelig at jeg var veldig lite interessant. På dansegulvet ender jeg stort sett opp alene, mens venninnene mine blir hentet en og en fra klynga vi startet i. Det er vondt når venninnene dine ved kveldens slutt snakker om alt det diverse fyrer sa til dem, mens da jeg prøvde å få i gang en prat var alt jeg fikk et høflig svar og så gikk de videre. Skulle ønske vi damer i det minste kunne hatt et annet kort å spille på, men det har vi ikke. Tror heller ikke jeg virker desperat, jeg tenker ikke mye på dette annet enn når jeg er i situasjonene og evt litt i etterkant. Folk sier jeg er behagelig å være med, så jeg mener og føler jeg fremstår som normal og opp Hva gjør jeg egentlig? Rotete innlegg, sorry. Anonymkode: 8cd25...f96 Tar det som en mann? Alt du skriver her er det mann på mann i dette landet, og i verden som kan kjenne seg igjen i. Rett å slett likestilling. Velkommen til en manns verden blandt de som ikke er på toppen av pyramiden. Om det kan hjelpe på humøret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå