AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Når ikke engang sminke holder... Menn på datingsider sier jeg er for høy (180), og ellers er interessen laber selv om jeg også prøver å ta initiativ. Dette er ikke en tråd skrevet av en som faktisk er pen, men en som har fått høre det av menn stort sett alle skoler jeg har gått på, at jeg er stygg osv. Andre damer har gitt meg sånne "lol se på hu der"-blikk. På fest trekkes menn mot mine pene venninner selv om jeg er flink sosialt. De bare plutselig avbryter meg og begynner å spørre dem om noe oh så er det helt tydelig at jeg var veldig lite interessant. På dansegulvet ender jeg stort sett opp alene, mens venninnene mine blir hentet en og en fra klynga vi startet i. Det er vondt når venninnene dine ved kveldens slutt snakker om alt det diverse fyrer sa til dem, mens da jeg prøvde å få i gang en prat var alt jeg fikk et høflig svar og så gikk de videre. Hjertesukk fra en som føler hun går glipp av mye med et mangelfullt utseende. Jeg har en trent kropp, får sminketips av venninner og er veldig populær på jobb og sammen med venninner. At utseendet virkelig er så stygt at ingen bortsett fra de som er 25-30 år eldre eller de som bare prøver å klå på deg etter et par setninger tar kontakt er ganske nedslående. Skulle ønske vi damer i det minste kunne hatt et annet kort å spille på, men det har vi ikke. Tror heller ikke jeg virker desperat, jeg tenker ikke mye på dette annet enn når jeg er i situasjonene og evt litt i etterkant. Folk sier jeg er behagelig å være med, så jeg mener og føler jeg fremstår som normal og opp Hva gjør jeg egentlig? Rotete innlegg, sorry. Anonymkode: 8cd25...f96 2
Okapi Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Damer har et annet kort å spille på: De kan oppsøke mannsdominerte miljøer. Kan ikke tenke meg byen og dansegulvet er veien å gå sånn sett. Hender jeg observerer kortspillerne på en spillsjappe i byen her, og jentene som henger der er ganske omsvermet, selv om enkelte av dem ser litt, skal vi si, annerledes ut. Ellers er det ikke så lett å si noe uten å vite noe mer. At du er ganske høy kan sikkert være en utfordring, men neppe krise i seg selv. 2
Gjest Hapi Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Ja dropp dansegulvet og byen eller iallefall forventningene der. Jeg har også en tendens til å bli oversett hvis jeg er med noen som er "penere", det er helst menn som jeg liksom "kobler" med som liker meg. Jeg husker spesielt en fest jeg var på i tenårene med en venninne, der "alle" guttene var forelsket i henne og fulgte etter henne uansett hvor hun gikk. Jeg var virkelig luft på den festen. Ikke gå på steder som får deg til å føle deg helt utenfor, gå heller dit som personligheten kommer i første rekke og det ikke er en haug med mannfolk som er ute etter å sjekke opp det de ser på som "pene" damer. Der er det lett å falle gjennom for noen og enhver.
Summers Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 Prøver du å sjekke opp menn selv da? Og sjekker du opp de som ser ut som de ønsker å bli sjekket opp? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 6 minutter siden, Summers skrev: Prøver du å sjekke opp menn selv da? Og sjekker du opp de som ser ut som de ønsker å bli sjekket opp? Hvordan ser de ut de som ønsker å bli sjekket opp? Anonymkode: 14e07...ed7
Tibbie Skrevet 8. mai 2016 #6 Skrevet 8. mai 2016 (endret) Uff, synd at du har det sånn :/ Ikke alle har fått det like enkelt, dessverre. Men jeg tror nok ikke at å gå på byen vil være det beste, om det er en flørt du er ute etter. Mange single som går på byen, går ut for å finne seg noen å ligge med. Menn har en tendens for å gå etter det uoppnåelige, altså jenter som er "way out of their league" Jeg får inntrykk av at du har en fin personlighet og er en ganske stabil person. Så kanskje du må møte din mann på en sosial sammenkomst der man (mennene) ikke er på desperat jakt etter et uoppnåelig ligg? Du har kort å spille med du også, vet du. Du må bare få sjansen til å vist det frem Endret 8. mai 2016 av Tibbie 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 Problemet for høye damer på 1.80m er at de har en mindre gruppe menn å velge fra. Altså den gruppen menn på 185 og høyere. Og siden de utgjør sånn ca 20% av den mannlige befolkningen er det en begrensning allerede der. Den andre begrensningen gjelder konkurrasnen, men npå 185+ er kjempepopulære blant damer i alle høyder. Så det skal litt mer til enn vanlig for deg å lykkes. Spørsmålet er hvordan? Jeg vet ikke og har ingen råd til deg, men de andre her har gitt noen mer eller mindre gode råd. Anonymkode: b92da...e11
Summers Skrevet 8. mai 2016 #8 Skrevet 8. mai 2016 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser de ut de som ønsker å bli sjekket opp? Anonymkode: 14e07...ed7 Tror du ser det om du prøver å legge merke til det. Man ser en del mennesker som kjeder seg om de ikke snakker med noen av motsatt kjønn og de kan kjede seg lenge uten å gidde å dra hjem fordi de håper på at de skal bli sjekket opp. Må legge på til TS. Jeg tror jeg nesten aldri har sett en stygg jente som har sminket seg. Og selv om det selvsagt svir om du føler deg stygg og har blitt kalt stygg på skolen så betyr ikke det at de som har kalt deg stygg har rett. Man kaller ikke noen stygg fordi de er stygge, man kaller folk stygge for å såre. *Svært sjeldent jeg har sett stygge jenter uten sminke også. Endret 8. mai 2016 av Summers 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #9 Skrevet 8. mai 2016 Jeg får litt vondt av lese det du skriver, spesielt når du setter trådens emne til "Hva gjør en stygg og høyreist dame?" For det første så er det flere menn der ute som synes det er flott med høye damer. For det andre så må du slutte å tenkte på deg selv med s-ordet. Det er mentalt destruktivt. Se rundt deg, det er de utroligste utseendemessige raringer som finner hverandre. Og når de finner hverandre, så kan definitivt du også finne noen. Du må bare finne en arena der du er komfortabel og trygg på deg selv, der det er menn og du får muligheten til å vise fram deg selv og dine gode egenskaper. Uten venninner som stjeler oppmerksomhet. "Ut-på-byen" er ikke en suksess for alle.
blæddi Skrevet 9. mai 2016 #10 Skrevet 9. mai 2016 (endret) Dra til Nederland, der er de fleste mennene høyere enn deg. Kvinnene også. Du kommer til å føle deg lav.. Endret 9. mai 2016 av blæddi 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #11 Skrevet 9. mai 2016 3 minutter siden, blæddi skrev: Dra til Nederland, der er de fleste mennene høyere enn deg. Det er ikke tull engang. Støtter rådet! Anonymkode: 64a5d...e34
Gjest Fox Mulder Skrevet 9. mai 2016 #12 Skrevet 9. mai 2016 En stygg og høyreist dame endrer hvordan hun ser på seg selv
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #13 Skrevet 9. mai 2016 Samme tips som gjennomsnittlige menn gjør. Du må ikke gå etter de kjekkeste mennene. Det finnes mange menn som ser etter kjæreste som ikke ser ut som en hunk, men som har en fin personlighet. Anonymkode: dc986...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #14 Skrevet 9. mai 2016 Kan du leve med en lavere mann, eller MÅ du ha en som er høyere enn deg? Høye menn er ofte mer populære, så der konkurrerer du med masse andre kvinner. Anonymkode: 8fdb4...021
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #15 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du leve med en lavere mann, eller MÅ du ha en som er høyere enn deg? Høye menn er ofte mer populære, så der konkurrerer du med masse andre kvinner. Anonymkode: 8fdb4...021 Nei, han må ikke være høyere, men som i hovedinnlegget så er det de som synes jeg er for høy, ikke jeg. Kanskje er dette for noen av dem en lett måte å komme seg unna på, at de egentlig mener jeg er for stygg. Takk for svarene jeg har fått hittil. Mange søte mennesker her Anonymkode: 8cd25...f96
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #16 Skrevet 9. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han må ikke være høyere, men som i hovedinnlegget så er det de som synes jeg er for høy, ikke jeg. Kanskje er dette for noen av dem en lett måte å komme seg unna på, at de egentlig mener jeg er for stygg. Takk for svarene jeg har fått hittil. Mange søte mennesker her Anonymkode: 8cd25...f96 Hvordan vet du dette? Prøver du deg på dem, eller tolker du det slik fordi du de ikke sjekker deg opp? Anonymkode: 8fdb4...021
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #17 Skrevet 9. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når ikke engang sminke holder... Menn på datingsider sier jeg er for høy (180), og ellers er interessen laber selv om jeg også prøver å ta initiativ. Dette er ikke en tråd skrevet av en som faktisk er pen, men en som har fått høre det av menn stort sett alle skoler jeg har gått på, at jeg er stygg osv. Andre damer har gitt meg sånne "lol se på hu der"-blikk. På fest trekkes menn mot mine pene venninner selv om jeg er flink sosialt. De bare plutselig avbryter meg og begynner å spørre dem om noe oh så er det helt tydelig at jeg var veldig lite interessant. På dansegulvet ender jeg stort sett opp alene, mens venninnene mine blir hentet en og en fra klynga vi startet i. Det er vondt når venninnene dine ved kveldens slutt snakker om alt det diverse fyrer sa til dem, mens da jeg prøvde å få i gang en prat var alt jeg fikk et høflig svar og så gikk de videre. Hjertesukk fra en som føler hun går glipp av mye med et mangelfullt utseende. Jeg har en trent kropp, får sminketips av venninner og er veldig populær på jobb og sammen med venninner. At utseendet virkelig er så stygt at ingen bortsett fra de som er 25-30 år eldre eller de som bare prøver å klå på deg etter et par setninger tar kontakt er ganske nedslående. Skulle ønske vi damer i det minste kunne hatt et annet kort å spille på, men det har vi ikke. Tror heller ikke jeg virker desperat, jeg tenker ikke mye på dette annet enn når jeg er i situasjonene og evt litt i etterkant. Folk sier jeg er behagelig å være med, så jeg mener og føler jeg fremstår som normal og opp Hva gjør jeg egentlig? Rotete innlegg, sorry. Anonymkode: 8cd25...f96 Har samme problemet er 190 høy bare at jeg er mannfolk da. Interessen er laber og det er alltids de mye lavere kompisene mine som stikker av med damene i øst og vest. Virker heller ikke desperat og ikke noe pågående i det hele tatt .behagelig og lite krevende med mange venner sånn ellers. Uff jaja skulle ønske jeg hadde hatt et annet kort å spille på - ikke kan jeg sminke meg heller ..haha Anonymkode: be755...e80
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #18 Skrevet 9. mai 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har samme problemet er 190 høy bare at jeg er mannfolk da. Interessen er laber og det er alltids de mye lavere kompisene mine som stikker av med damene i øst og vest. Virker heller ikke desperat og ikke noe pågående i det hele tatt .behagelig og lite krevende med mange venner sånn ellers. Uff jaja skulle ønske jeg hadde hatt et annet kort å spille på - ikke kan jeg sminke meg heller ..haha Anonymkode: be755...e80 Du og TS må dra på date! Anonymkode: 528b0...8f3 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #19 Skrevet 9. mai 2016 Ser ut som det ordnet seg for den jenta: http://p3.no/dokumentar/mitt-liv-som-hoy/ Anonymkode: dc986...7b9
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #20 Skrevet 10. mai 2016 Hvor gammel er du da? er du tenåring/tidlig i 20 åra så kan jeg si at det vil nok ordne seg om du gir det litt tid. Den usikkerheten du utviser tyder på at du er ganske ung. Jeg er høy, 181,5 cm faktisk, og har aldri hatt problemer med det. Jeg bruker rett som det er sko med hæler også. Jada, det er ikke alle menn som liker høye kvinner, men hva så? Det er faktisk nok av menn som ikke har problemer med høye damer. Nei, se på høyden din som et fortrinn du. og du er helt sikkert IKKE stygg! Jeg tror heller det er selvtiliten din som er problemet. Jobb med selvtiliten din, rett deg opp og bær høyden din med stolthet. Smil og vær blid og fornøyd med deg selv, så vil mennene legge merke til deg etter hvert også. Anonymkode: d5b16...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå