Gjest Lompa Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Denne tråden er snikk-snakk delt ut fra tråd på seksualitet! Mie (moderator) Så er det vel ca 13-14 timer til neste gang tenker jeg.....
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 Så er det vel ca 13-14 timer til neste gang tenker jeg..... NÅ skryter du...
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 tror dere dere er kule eller?????? :evil: Uff.... :trøste:
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #6 Skrevet 28. oktober 2004 Hei - jeg vet hvordan du har det altså!!! :o
Gjest Lompa Skrevet 28. oktober 2004 #7 Skrevet 28. oktober 2004 Suzzebassen; Trenger ikke skryte...... Aline; (og ellers; nei, vi TROR ikke vi er kule, vi vet det....!)
Serpico Skrevet 28. oktober 2004 #8 Skrevet 28. oktober 2004 Så er det vel ca 13-14 timer til neste gang tenker jeg..... Hmm....registrerer at Lompesex er regelmessig og forholdsvis hyppig. Good for you. For min del er det nå 3 dager og 1 time siden.
Gjest Lompa Skrevet 28. oktober 2004 #9 Skrevet 28. oktober 2004 Hmm....registrerer at Lompesex er regelmessig og forholdsvis hyppig. Good for you. For min del er det nå 3 dager og 1 time siden. Skaff deg ei lompe,da?
Serpico Skrevet 28. oktober 2004 #10 Skrevet 28. oktober 2004 Lompa mi er ikke like regelmessig og hyppig som deg. Eller kanskje det er meg?
Gjest Lompa Skrevet 28. oktober 2004 #11 Skrevet 28. oktober 2004 Lompa mi er ikke like regelmessig og hyppig som deg. Eller kanskje det er meg? Hmmm....kanskje lomper ikke er greia for deg.... Eller så er lompa di mer hypp på lefser? Kanskje du skulle forsøke med pølsebrød i stedet? Evt potetsalat? (Fortsetter vi dette,havner vi enten på mat og drikke, eller snikk-snakk....!)
Serpico Skrevet 28. oktober 2004 #12 Skrevet 28. oktober 2004 Mest sannsynlig har nok Lompa mi mer lyst på andre pølser enn jeg kan tilby. Men så tyr hun til min type pølse av gammel vane. Og jeg må innrømme at jeg lett blir lei den samme lompa hele tiden og kunne godt tenke meg å forsøke et brød innimellom. Men når jeg først er i gang med lompa så er det ikke så gale allikevel. Men variasjon er viktig. Kanskje tenke på brød når jeg har spiser lompe?
Gjest Lompa Skrevet 28. oktober 2004 #13 Skrevet 28. oktober 2004 Mest sannsynlig har nok Lompa mi mer lyst på andre pølser enn jeg kan tilby. Men så tyr hun til min type pølse av gammel vane. Og jeg må innrømme at jeg lett blir lei den samme lompa hele tiden og kunne godt tenke meg å forsøke et brød innimellom. Men når jeg først er i gang med lompa så er det ikke så gale allikevel. Men variasjon er viktig. Kanskje tenke på brød når jeg har spiser lompe? Er du stuck med lompe, så må du jo gjøre det beste ut av det. Variasjon er stikkordet. Det finnes så mye dere kan krydre både pølsa og lompa med....Men såklart du kan fantasere om både lefser og potetsalat og hva annet du måtte finne på. Tror nok neppe hun tyr til pølsa di av gammel vane, det er nok den som smaker henne best.Men krydder...krydder og tilbehør er viktig!;-)
Serpico Skrevet 28. oktober 2004 #14 Skrevet 28. oktober 2004 Kanskje baconpølse med ost i midten. Hmmmm..
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #15 Skrevet 28. oktober 2004 Nå er dere så dypsindige at jeg nesten blir imponert!
Serpico Skrevet 28. oktober 2004 #16 Skrevet 28. oktober 2004 Nå er dere så dypsindige at jeg nesten blir imponert! Enig...derfor kom jeg med baconostepølsa mi.
Serpico Skrevet 28. oktober 2004 #18 Skrevet 28. oktober 2004 Hva med bratwurst..... eller falukorv... Det vet dere jenter bedre enn meg...jeg har bare en kjedelig norsk pølse jeg. Ukrydret.
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #19 Skrevet 28. oktober 2004 Alle pølser kommer med potensielt krydder Serpico - dere må bare lære dere å bruke alt tilgjengelig tilbehør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå