Gå til innhold

Delt fra "hvor lenge siden sist du hadde sex"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er snikk-snakk delt ut fra tråd på seksualitet!

Mie (moderator)

Så er det vel ca 13-14 timer til neste gang tenker jeg..... :kline::hjerter::wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så er det vel ca 13-14 timer til neste gang tenker jeg..... :kline::hjerter::wow:

NÅ skryter du... :tunge1:

Skrevet

tror dere dere er kule eller?????? :roll: :evil: :frustrert:

Skrevet
tror dere dere er kule eller?????? :roll: :evil: :frustrert:

Uff.... :trøste:

Skrevet

Hei - jeg vet hvordan du har det altså!!! :o

Skrevet

Suzzebassen; Trenger ikke skryte...... :tunge1:

Aline; :klem:

(og ellers; nei, vi TROR ikke vi er kule, vi vet det....!) :sjarmor:

Skrevet
Hmm....registrerer at Lompesex er regelmessig og forholdsvis hyppig. Good for you. For min del er det nå 3 dager og 1 time siden.
Skrevet
Hmm....registrerer at Lompesex er regelmessig og forholdsvis hyppig. Good for you. For min del er det nå 3 dager og 1 time siden.

Skaff deg ei lompe,da?

Skrevet

Lompa mi er ikke like regelmessig og hyppig som deg. Eller kanskje det er meg?

Skrevet
Lompa mi er ikke like regelmessig og hyppig som deg. Eller kanskje det er meg?

Hmmm....kanskje lomper ikke er greia for deg....

Eller så er lompa di mer hypp på lefser?

Kanskje du skulle forsøke med pølsebrød i stedet? Evt potetsalat?

(Fortsetter vi dette,havner vi enten på mat og drikke, eller snikk-snakk....!)

Skrevet

Mest sannsynlig har nok Lompa mi mer lyst på andre pølser enn jeg kan tilby. Men så tyr hun til min type pølse av gammel vane. Og jeg må innrømme at jeg lett blir lei den samme lompa hele tiden og kunne godt tenke meg å forsøke et brød innimellom. Men når jeg først er i gang med lompa så er det ikke så gale allikevel. Men variasjon er viktig. Kanskje tenke på brød når jeg har spiser lompe? :sjarmor:

Skrevet
Mest sannsynlig har nok Lompa mi mer lyst på andre pølser enn jeg kan tilby. Men så tyr hun til min type pølse av gammel vane. Og jeg må innrømme at jeg lett blir lei den samme lompa hele tiden og kunne godt tenke meg å forsøke et brød innimellom. Men når jeg først er i gang med lompa så er det ikke så gale allikevel. Men variasjon er viktig. Kanskje tenke på brød når jeg har spiser lompe? :sjarmor:

Er du stuck med lompe, så må du jo gjøre det beste ut av det. Variasjon er stikkordet. Det finnes så mye dere kan krydre både pølsa og lompa med....Men såklart du kan fantasere om både lefser og potetsalat og hva annet du måtte finne på.

Tror nok neppe hun tyr til pølsa di av gammel vane, det er nok den som smaker henne best.Men krydder...krydder og tilbehør er viktig!;-)

Skrevet

Kanskje baconpølse med ost i midten. Hmmmm..

Skrevet

Nå er dere så dypsindige at jeg nesten blir imponert! :hoho:

Skrevet
Nå er dere så dypsindige at jeg nesten blir imponert! :hoho:
Enig...derfor kom jeg med baconostepølsa mi.
Skrevet

Hva med bratwurst..... eller falukorv... :sjarmor:

Skrevet
Hva med bratwurst..... eller falukorv... :sjarmor:
Det vet dere jenter bedre enn meg...jeg har bare en kjedelig norsk pølse jeg. Ukrydret.
Skrevet

Alle pølser kommer med potensielt krydder Serpico - dere må bare lære dere å bruke alt tilgjengelig tilbehør :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...