mjauritz Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Tenker på alle disse realityprogrammene hvor deltagerne er borte fra hjemmet i gjerne flere mnder (PH, robinson, farmen, 71 grader nord, osvosvosv). Hvordan er dette egentlig mulig? Jeg mener, jeg kunne ikke ha reist fra jobben og alle de faste utgiftene i en såpass lang periode. Joda, mange har familie eller partner som kan styre hjemmet, men skal den personen dekke dobbelt mens den andre er på Tv? Mange har jo timesbetalte jobber eller studier som man da bare må bryte ut av for å bli med.. Er det virkelig sånn eller er det en ordning? Betaler Tv3 for utgiftene liksom? Noen som vet dette? En ting er vel PH deltagerne som kanskje ikke har så mye ansvar hjemme, men hva med disse middelaldrene på de andre Tv programmene da? De har vel et vanlig liv her hjemme også??
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 De fleste som er med får dekket vanlige utgifter. Mener å ha lest summer på ala 10-14.000 tidligere, men jeg orker ikke google etter det nå. Anonymkode: 16ece...d07
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Jeg vet at feks Norges Tøffeste på NRK ble spilt inn om sommeren, da mange av deltakerne hadde fri. Men den innspillingen varte vel bare en uke da. Anonymkode: 05d07...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå