AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Jeg skal ta min aller første tattovering denne uken etter å ha vurdert det i to år. Gleder meg veldig mye. Skal ta den på Art & Soul Tattoo i Oslo. Og da lurer jeg på om det er noen som har tatt tattovering der og kanskje visste sånn ca. pris. Vet det er et depositum på 1000kr og som da blir trukket i fra prisen på hele summen av tattoveringen. Dette har jeg da betalt, fikk faktura. Jeg skal kun ha en liten en på håndleddet ca.3-4x5-7cm. Jeg har ikke fått noe konkret pris, men regner ikke med det er så veldig mye mer en kanskje 1300-1400. Sånn at jeg betaler 3-400 kroner når jeg er ferdig. Men er det noen som har noe erfaring med dette studioet og evt. pris? Gleder meg helt vannvittig mye. Denne tattoveringen betyr så mye for meg!! Anonymkode: e3572...4b1
FantasDick Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Har ingen erfaring med dette studioet, men de fleste har en minstepris på 500+ uansett hvor liten den er. 1
Mizzyy Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Kjenner ikke til prisene på det studioet, men de jeg har brukt har hatt minstepris på 1000,- og 500,- for lærling.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 Begge tatoveringene mine kostet 500 kr mer enn jeg fikk vite på forhånd (selv om ingen av de tok lengre tid enn antatt). Min erfaring er at tatovørene tar til seg ekstra penger. Er jo ikke kult å prute ned prisen når du står der nytatovert. Uansett, vil tro at en liten tatovering ikke vil koste deg mer enn 1500 kr (jeg betalte 2000 for min, men det var i en annen by). Anonymkode: f3f23...2b7
peppermyntete Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Begge tatoveringene mine kostet 500 kr mer enn jeg fikk vite på forhånd (selv om ingen av de tok lengre tid enn antatt). Min erfaring er at tatovørene tar til seg ekstra penger. Er jo ikke kult å prute ned prisen når du står der nytatovert. Uansett, vil tro at en liten tatovering ikke vil koste deg mer enn 1500 kr (jeg betalte 2000 for min, men det var i en annen by). Anonymkode: f3f23...2b7 Klart man sier "nei, det er ikke den prisen vi avtalte på forhånd" hvis de plutselig krever å få mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå