Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har satt ut hesten min til salgs og har lagt ut annonse flere steder. I dag ble jeg oppringt av en telefonselger(som driver med salg av annonser) som først utgav seg for å være interessert i hesten, og spurte om den var solgt. Da jeg svarte nei, fikk pipen en annen lyd. Da kunne jeg få annonnse hos dem for en billig penge (yeah right!) og bla bla... Ble ikke hesten solgt innen 3 uker, skulle jeg få gratis annonsering til hesten ble solgt og dessuten kunne hun LOVE at jeg skulle få igjen mer for hesten enn hva jeg forventet..(det var snakk om 4-5000,-) Hesten hørtes jo så fin ut.. :roll: Jeg prøvde å si at hesten ikke er verdt mer enn det jeg forlangte, da den har en "skavank" som gjør at den synker betraktelig i pris. Men neida, hun fortsatte og fortsatte med våset sitt, så til slutt la jeg bare på, men hun tok tydeligvis ikke hintet ,så hun ringte opp igjen! Kan ikke folk lære seg at nei betyr nei?!
Lisemor Skrevet 29. oktober 2004 #2 Skrevet 29. oktober 2004 Det er mange selgere som ikke vet hva NEI betyr
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #3 Skrevet 29. oktober 2004 Selgere får ikke betalt for å vite hva NEI betyr, derfor prøver jeg å lære dem det......... enkelte ganger hyggelig og andre ganger mindre hyggelig.........
jordbær Skrevet 29. oktober 2004 #4 Skrevet 29. oktober 2004 Selgere gir seg ikke. De får jo betalt etter hvor mye de klarer å selge til deg. Reserver deg mot telefonsalg og slipp dette tullet. Veldig synd at noen må ødelegge for alle.(Tenker på det generelle ryktet selgere har...)
Cata Skrevet 29. oktober 2004 #5 Skrevet 29. oktober 2004 I ditt tilfelle såvar samtalen allerede i gang og da er min metode litt vanskelig, men ved "vanlige" telefonselgere så holder jeg meg konsekvent til de to ordene "Nei takk". (Men jeg kan godt gjenta dem, altså.)
Gjest _trådstarter_ Skrevet 30. oktober 2004 #6 Skrevet 30. oktober 2004 Tror dere ikke kjerringa, ringte meg igjen i går?! :o Var ute et ærend og hadde glemt mobilen hjemme, så jeg fikk ikke svart. Da skulle hun fått så hatten passet. Makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå