AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Åååå! Jeg sitter her og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! I går møtte jeg en helt super fyr! Første gutten jeg har blitt skikkelig interessert i siden bruddet med eksen. Vi snakket og danset hele kvelden. Men, plutselig skiltes vi, og jeg har ingen kontaktinfo på ham Jeg har så lyst å møte ham igjen, men vet ikke hvordan...Har prøvd å søke på facebook med den informasjonen som jeg har om ham, men finner ham ikke...Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her, men måtte bare få det ut. Tenker bare på ham. Noen som har opplevd lignende situasjon, og derretter møtt personen igjen? Anonymkode: 64c92...447
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Jeg husker jeg møtte en kar på byen engang, vi prata hele kvelden, men på et tidspunkt kom jeg bort fra han fordi min venninne dro meg med et annet sted. Visste fornavnet hans og at han bor i Oslo. Klarte å finne han på Facebook og vi endte opp med å date en periode så kan være at du finner han om du hvertfall vet fornavnet og hvor han bor? Anonymkode: 3bb84...804
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker jeg møtte en kar på byen engang, vi prata hele kvelden, men på et tidspunkt kom jeg bort fra han fordi min venninne dro meg med et annet sted. Visste fornavnet hans og at han bor i Oslo. Klarte å finne han på Facebook og vi endte opp med å date en periode så kan være at du finner han om du hvertfall vet fornavnet og hvor han bor? Anonymkode: 3bb84...804 Har prøvd å lete ham frem på facebook, men uten hell... TS Anonymkode: 64c92...447
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, Ardenus skrev: Hva vet du om han? Navnet, hvor han er fra, hva og hvor han studerer. Har prøvd å søke ham opp, men uten hell.. TS Anonymkode: 64c92...447
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #6 Skrevet 8. mai 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Navnet, hvor han er fra, hva og hvor han studerer. Har prøvd å søke ham opp, men uten hell.. TS Anonymkode: 64c92...447 Statistisk sett er det bare seks bekjentskapsledd mellom deg og hvem som helst i hele verden. Innafor Norge burde det være nede i 3-4 ledd. Hvis du forteller om dette til alle du kjenner og ber dem fortelle det til alle de kjenner er det derfor svært gode sjanser for at han vil bli funnet. På den annen side kan jeg skjønne hvis du synes det ville være litt flaut å gjøre. Anonymkode: 81198...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 Hvis det er på universitet i Oslo kan du jo sende meg en pm? Anonymkode: 764a0...9e2
Haba Skrevet 8. mai 2016 #8 Skrevet 8. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er på universitet i Oslo kan du jo sende meg en pm? Anonymkode: 764a0...9e2 Ops, her er jeg!
Gjest Hapi Skrevet 8. mai 2016 #9 Skrevet 8. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååå! Jeg sitter her og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! I går møtte jeg en helt super fyr! Første gutten jeg har blitt skikkelig interessert i siden bruddet med eksen. Vi snakket og danset hele kvelden. Men, plutselig skiltes vi, og jeg har ingen kontaktinfo på ham Jeg har så lyst å møte ham igjen, men vet ikke hvordan...Har prøvd å søke på facebook med den informasjonen som jeg har om ham, men finner ham ikke...Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her, men måtte bare få det ut. Tenker bare på ham. Noen som har opplevd lignende situasjon, og derretter møtt personen igjen? Anonymkode: 64c92...447 Ja det har jeg. Jeg tenkte at hvis det er meningen så møter jeg han igjen, og det gjorde jeg, ett år etterpå. Vi bodde ikke engang i samme fylke.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #10 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Navnet, hvor han er fra, hva og hvor han studerer. Har prøvd å søke ham opp, men uten hell.. TS Anonymkode: 64c92...447 Prøvd birthday.no? Anonymkode: 1ad7a...dc4
Gjest Evans Skrevet 8. mai 2016 #11 Skrevet 8. mai 2016 Hva med å dra dit hvor dere møttes neste helg også? Er du heldig er han der
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #12 Skrevet 8. mai 2016 Så TS er en creepy stalker. Æsj. Anonymkode: f8985...db3
Suzzi Skrevet 8. mai 2016 #13 Skrevet 8. mai 2016 Lykke til med stalkingen! Prøv å skrive ned alt du husker om han, og søk på alt som kan ha en relevans til dette. Prøv å søk på google også
lillsunshine Skrevet 9. mai 2016 #14 Skrevet 9. mai 2016 Du kan jo alltids etterlyse han på Jodel. Kanskje han er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå