AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Jeg har vært interessert i en mann en god stund, og vært ærlig med han, så han vet hvor jeg står. Han har hele tiden gitt uttrykk for å ikke være interessert, og vi har bare vært venner. Nylig fikk han nyss i at jeg har hatt noe på gang med en annen, og etter det har han forandret seg litt når jeg er i nærheten. Han ser ofte på meg, og legger ikke skjul på det selv om han ser at jeg legger merke til det. Har han plutselig funnet ut at han kan "miste" meg og min interesse nå som han vet om han andre? Er han sjalu, interessert? Har aldri fått så mange blikk tidligere, og han smiler på en annen måte enn før. Jeg har hele tiden respektert hans ikke-interesse, men nå har jeg blitt veldig usikker på hva han vil. Han er ganske sjenert, så jeg ser ikke for meg at han uansett kommer til å gjøre noe med evt følelser. Jeg har lite lyst å si noe, men jeg merker det plager meg... Vil ikke gi opp, men likevel ikke drite meg ut ved å prøve meg igjen. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 76332...cb0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Ikke gjør noe. Høres ut som han ser på deg som en reserve. Han vil ikke ha deg, men vil heller ikke at andre skal ha deg Anonymkode: 8a107...339 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Det høres ut som du har pirket i egoet hans ved å bli "utilgjengelig". Hadde gitt en lang faen i han. Du risikerer at han mister interessen øyeblikket du er tilgjengelig igjen. Anonymkode: adac4...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 Takk for svar Så det er ingen sjanse for at han i løpet av denne lange tiden kan ha blitt interessert? Jeg skal bare gi det opp? Han "nye" blir det nok ikke noe mer med, men det vet ikke han her. ts Anonymkode: 76332...cb0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Den 5/8/2016 at 20.51, AnonymBruker skrev: Takk for svar Så det er ingen sjanse for at han i løpet av denne lange tiden kan ha blitt interessert? Jeg skal bare gi det opp? Han "nye" blir det nok ikke noe mer med, men det vet ikke han her. ts Anonymkode: 76332...cb0 Det er jo selvfølgelig vanskelig å si, men hva er det som skulle ha gjort at han plutselig ble interessert? Det er litt rart hvis han ikke har vært det tidligere. Han kan jo ha blitt det, men da kan han miste interessen like fort som den kom. Det er ikke sikkert, men det er mulig. Anonymkode: 8a107...339 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 Den 5/8/2016 at 20.51, AnonymBruker skrev: Takk for svar Så det er ingen sjanse for at han i løpet av denne lange tiden kan ha blitt interessert? Jeg skal bare gi det opp? Han "nye" blir det nok ikke noe mer med, men det vet ikke han her. ts Anonymkode: 76332...cb0 Du er hans egoboost, og han er redd for å miste det. Han tenker kun på seg selv dersom han tar kontakt nå, han bryr seg ikke om hvilke følelser du måtte ha når han legger vekk interessen igjen. Ser det er mange som gjør det, og håper de ikke er helt klar over det, for jeg syns det er en utrolig svak egenskap å ha. Anonymkode: bb185...013 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #8 Skrevet 14. mai 2016 IKKE gjør noe med det. Han er trolig ikke oppriktig interessert, men vi "holde" deg der. Dette her er DIN sjanse til å hevde deg igjen! Vis han at det ikke er så farlig at han ikke er interessert, og fortsett med han andre! Om du skulle gi deg hen til han ville han nok med stor sannsynlighet trekke seg tilbake igjen fort. lykke til! Anonymkode: 14e89...11a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #9 Skrevet 14. mai 2016 Den 8.5.2016 at 20.51, AnonymBruker skrev: Takk for svar Så det er ingen sjanse for at han i løpet av denne lange tiden kan ha blitt interessert? Jeg skal bare gi det opp? Han "nye" blir det nok ikke noe mer med, men det vet ikke han her. ts Anonymkode: 76332...cb0 Har vanskelig for å tro at han plutselig kan bli intressert ja. Han liker deg nok til en viss grad, men ikke nok. Hevd deg over han og ikke ta kontakt med han! Anonymkode: 14e89...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå