Gå til innhold

BareMinerals, erfaringer og hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk ekstremt dårlig til sminke, til tross for at jeg har vært ei dolle i flere år. Jeg aner ikke hva slags produkter jeg trenger, og nå har jeg funnet ut at jeg kanskje skulle prøvd meg på mineralsminke? Jeg har tidligere slitt mye med uren hud, men nå er huden min ganske bra. Problemet mitt er at jeg er relativt blek og har en del røde prikker i huden etter urenhetene. Det er ikke arr akkurat, for de går i ett med huden, men de blir ikke borte, ser det ut som. Jeg ønsker meg porselenshud, samtidig som jeg vil at huden skal få puste. Hvilke produkter fra BareMinerals trenger jeg? Burde kanskje dratt til en kosmetikksalong og fått hjelp, men føler de vil prakke på meg produkter jeg kanskje ikke trenger?

Anonymkode: b3399...ffc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp kun ett eller to produkter til å begynne med. Synd dersom du skulle reagere på dem.
Jeg er allergisk mot dem :(

Anonymkode: f4f63...7a3

Skrevet

Stikk heller innom en VitaExclusive eller noe. Det enkelste for å komme i gang vil nok være å kjøpe start-kitet. Da får du koster og pudder til bruk, samt en "bruksanvisning" til hvordan du skal bruke det :)

• Liker 1
Skrevet

Ta en tur på Vita Exlusive! :) der får du god hjelp, i tillegg lager de til prøver du kan ta med hjem slik at du får prøvd deg litt frem før du bestemmer deg for om du faktisk vil kjøpe det :)

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Er veldig lys huden, og har røde merker etter kviser jeg har hatt tidligere overalt i ansiktet. Jeg ha testet ut mye sminke, og har kommet fram til at produkter fra bareminerals er favorittene!

Personlig liker jeg best "Ready foundation SPF 20", da det dekker bra, gir et naturlig resultat og er kjapt og påføre. Denne er absolutt bedre enn "Orginal Foundation SPF 15" hvis man ønsker og dekke godt, samt bruke mindre tid. 

Siden Bareminerals er et dyrt merke, bør du gå i butikken og be om tester så du ikke gjør et dumt bomkjøp. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 8.5.2016 at 19.51, AnonymBruker skrev:

Kjøp kun ett eller to produkter til å begynne med. Synd dersom du skulle reagere på dem.
Jeg er allergisk mot dem :(

Anonymkode: f4f63...7a3

Jeg også. Reagerer sjeldent på sminke så det overrasket meg 

Anonymkode: 9c188...846

• 2 uker senere...
Skrevet

I Kicks-butikker kan du ta en test hvor du finner ut hvilken hudtone du har, og så kan de finne ut hvilke produkter du kan bruke ut i fra det. Videre ser jeg i hvert fall på Kicks nettbutikk at de har redusert pris på Starter Kits hvor man får prøve ulike produkter av BareMinerals:

http://www.kicks.no/sok?q=w~bareminerals 

Selv elsker jeg denne: http://www.kicks.no/bareminerals/makeup/base/foundation-c104/bareskin-pure-brightening-serum-foundation-p42011?searchWord=bareSkin%20Pure%20Brightening%20Serum%20Foundation

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...