Drizzt Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 http://www.nrk.no/urix/svensk-politi_-_-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-1.12920404 Faktisk har svensk politi mistet kontrollen allerede. Den svenske staten har mistet kontrollen. Så lenge pøblene behandles med silkehansker og ikke blir tvunget til å ha respekt (frykt på deres språk) for politiet, kommer dette bare til å eskalere mer og mer og omfatte nye områder. Dette er en krigstilstand og jeg skjønner ærlig talt ikke hva svenske myndigheter og politiet venter på? Hvor ille må det bli før noe skjer? Det er helt nytteløst å behandle pøbler på en sivilisert måte. De ser på dette som svakhet og blir mer aggressive og voldelige. Hvor mange svenske politimenn må bli skadet og miste livet før noe skjer i nabolandet? De naive huene i Norge som mener at sånt kommer ikke til å skje i Norge lider nok av samme illusjon som de naive svenske huene gjør. Norge er godt på vei til slike tilstander. 14
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Gamle nyheter. bruk stemmeretten og stem på frp. Kan ikke gjøre så mye mer enn det. Eller søk jobb som politi. Anonymkode: caf7a...ace
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 51 minutter siden, Drizzt skrev: http://www.nrk.no/urix/svensk-politi_-_-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-1.12920404 Faktisk har svensk politi mistet kontrollen allerede. Den svenske staten har mistet kontrollen. Så lenge pøblene behandles med silkehansker og ikke blir tvunget til å ha respekt (frykt på deres språk) for politiet, kommer dette bare til å eskalere mer og mer og omfatte nye områder. Dette er en krigstilstand og jeg skjønner ærlig talt ikke hva svenske myndigheter og politiet venter på? Hvor ille må det bli før noe skjer? Det er helt nytteløst å behandle pøbler på en sivilisert måte. De ser på dette som svakhet og blir mer aggressive og voldelige. Hvor mange svenske politimenn må bli skadet og miste livet før noe skjer i nabolandet? De naive huene i Norge som mener at sånt kommer ikke til å skje i Norge lider nok av samme illusjon som de naive svenske huene gjør. Norge er godt på vei til slike tilstander. Nå har da spesialister kommet frem til at lignende ikke kunne skje i Norge. Fikk du ikke med deg slutten av innslaget i Dagsrevyen? Anonymkode: e6bca...c98 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har da spesialister kommet frem til at lignende ikke kunne skje i Norge. Fikk du ikke med deg slutten av innslaget i Dagsrevyen? Anonymkode: e6bca...c98 Per dags dato nei, men med en fortsatt økning i totalinnvandringen så vil vi kunne risikere lignende tilstander. Sverige har tatt mot veldig mange flere enn Norge, men da er det jo en god grunn til å ikke begå samme feilen her. Anonymkode: 8325c...3b3 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har da spesialister kommet frem til at lignende ikke kunne skje i Norge. Fikk du ikke med deg slutten av innslaget i Dagsrevyen? Anonymkode: e6bca...c98 Kan jo ikke være så naiv å tro at noe sånt ikke kan skje i Norge. Anonymkode: 1cc4b...65f 4
Drizzt Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har da spesialister kommet frem til at lignende ikke kunne skje i Norge. Fikk du ikke med deg slutten av innslaget i Dagsrevyen? Anonymkode: e6bca...c98 Jeg fikk med meg naiviteten, ja. Sikkert de i Sverige har tenkt det samme for noen få år siden. 7
Lothlorien- Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, Drizzt skrev: http://www.nrk.no/urix/svensk-politi_-_-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-1.12920404 Faktisk har svensk politi mistet kontrollen allerede. Den svenske staten har mistet kontrollen. Så lenge pøblene behandles med silkehansker og ikke blir tvunget til å ha respekt (frykt på deres språk) for politiet, kommer dette bare til å eskalere mer og mer og omfatte nye områder. Dette er en krigstilstand og jeg skjønner ærlig talt ikke hva svenske myndigheter og politiet venter på? Hvor ille må det bli før noe skjer? Det er helt nytteløst å behandle pøbler på en sivilisert måte. De ser på dette som svakhet og blir mer aggressive og voldelige. Hvor mange svenske politimenn må bli skadet og miste livet før noe skjer i nabolandet? De naive huene i Norge som mener at sånt kommer ikke til å skje i Norge lider nok av samme illusjon som de naive svenske huene gjør. Norge er godt på vei til slike tilstander. At de ikke begynner med massiv repatriering av de fleste, eller alle, ikke-vestlige i Sverige, er et svik mot den svenske befolkningen. 4
Gjest Klaveret Skrevet 8. mai 2016 #8 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Per dags dato nei, men med en fortsatt økning i totalinnvandringen så vil vi kunne risikere lignende tilstander. Sverige har tatt mot veldig mange flere enn Norge, men da er det jo en god grunn til å ikke begå samme feilen her. Anonymkode: 8325c...3b3 Det ble sagt at vi integrerer på en annen måte enn Sverige har gjort og at det derfor etter all sansynlighet ikke er noe vi vil oppleve i Norge. Men det var virkelig skremmende å se hvordan de har det stadig flere steder i Sverige
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #9 Skrevet 8. mai 2016 5 minutter siden, Klaveret skrev: Det ble sagt at vi integrerer på en annen måte enn Sverige har gjort og at det derfor etter all sansynlighet ikke er noe vi vil oppleve i Norge. Men det var virkelig skremmende å se hvordan de har det stadig flere steder i Sverige At vi integrerer på en litt bedre måte forhindrer ikke at det vil bli tilsvarende problemer. Har du f. eks. lest statistikken om hvor mange som er i jobb etter ti år i Norge? Det er mildt sagt nedslående lesning. Svært mange havner utenfor med en varig manglende tilknytning til arbeidslivet. Denne typen innvandring er ikke bærekraftig samme hvor mye man snur og vender på det. Anonymkode: 8325c...3b3 3
Skywalker Skrevet 9. mai 2016 #10 Skrevet 9. mai 2016 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har da spesialister kommet frem til at lignende ikke kunne skje i Norge. Fikk du ikke med deg slutten av innslaget i Dagsrevyen? Anonymkode: e6bca...c98 Så bra! Da kan vi sove trygt. Men altså, hvordan har "ekspertene" kommet til en slik konklusjon? Har vi en annen type muslimer i Norge? Eller sier de bare det de blir betalt for å si? Jeg er nemlig skeptisk til påstanden om av vi er så mye flinkere på intregrering i Norge. Hvordan integrere folk som ikke vil bli integrert? Nei, før eller senere vil disse "ekspertene" bli nødt til å trekke hodet opp av sanden, riste sand ut av øyne og ører og ta en titt på virkeligheten. Det er når "ekspertene" sier at vi ikke har noe å frykte at vi har grunn til å gjøre nettopp det.. Endret 9. mai 2016 av Skywalker 6
Gullik Skrevet 9. mai 2016 #11 Skrevet 9. mai 2016 Dette er ikke akkurat en nyhet, det rare er at svenske myndigheter bare lar det skure og gå. Når enkeltgrupper nærmest tar fullt eierskap over hele områder, er det da ikke på tide å sette inn opprørspoliti? Ved å ikke gjøre noe, gir staten i dette tilfellet på et vis aksept for det som skjer, og da har de samtidig latt resten av innbyggerne i stikken. Regner med pipa hadde fått en annen lyd om en gjeng hadde okkupert et av de "finere" strøkene i Stockholm. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #12 Skrevet 9. mai 2016 Integrering handler først og fremst om å ta imot så få som man har kapasitet til å integrere. Norge nærmer seg bristepunktet og Sverige har tatt imot altfor mange som de ikke har kapasitet til å integrere. Det er den viktigste forskjellen. Mange i Norge ser på den svenske "rausheten" som en modell for Norge også, så det er all grunn til å være på vakt. Anonymkode: 674f5...6fd 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #13 Skrevet 9. mai 2016 15 timer siden, Drizzt skrev: Faktisk har svensk politi mistet kontrollen allerede. Mistet kontrollen og mistet håpet. Kjenner en tidligere politimann fra Stockholm. Han sluttet for to år siden og flyttet til Norge. Han var lei og sa at det var en tapt kamp. Han ville ikke risikere livet sitt for et tapsprosjekt, så han tok med seg familien til Norge og jobber nå som lærer her. Anonymkode: 1060b...5b0 6
Drizzt Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #14 Skrevet 9. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mistet kontrollen og mistet håpet. Kjenner en tidligere politimann fra Stockholm. Han sluttet for to år siden og flyttet til Norge. Han var lei og sa at det var en tapt kamp. Han ville ikke risikere livet sitt for et tapsprosjekt, så han tok med seg familien til Norge og jobber nå som lærer her. Anonymkode: 1060b...5b0 Kan han ikke jobbe som politi her etterhvert? Ellers er de fleste av mine svenske venner også ute av Sverige - enten flyttet til Norge, eller til Finland. De sier det samme - Sverige er en tapt sak. 4
uranus Skrevet 9. mai 2016 #15 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, Drizzt skrev: Kan han ikke jobbe som politi her etterhvert? Ellers er de fleste av mine svenske venner også ute av Sverige - enten flyttet til Norge, eller til Finland. De sier det samme - Sverige er en tapt sak. Trist å lese. Hvordan har de merket innvandringen på kroppen? Har de opplevd traumatiske hendelser eller er det følelsen av å bidra med skatt til noe man selv er sterkt i mot? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #16 Skrevet 9. mai 2016 Etter å ha sett innslagene på 60 minutes og Søndagsrevyen, kjenner jeg sinnet koker inni meg. Det koker så mye at jeg får lyst til å denge løs på de som angrep journalistene. Jeg er imot vold, men når slik urett blir begått, er det vanskelig å ikke bli forbanna! Anonymkode: 909d2...2d7 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #17 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det koker så mye at jeg får lyst til å denge løs på de som angrep journalistene. Anonymkode: 909d2...2d7 Det er nok ikke lenge før noen gjør det. En vakker dag får både svenskene og nordmennene nok. Anonymkode: 1060b...5b0 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #18 Skrevet 9. mai 2016 De siste par årene har antall unge norske menn som blir utsatt for fysisk vold stadig økt. Anonymkode: 9ad1e...753
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #19 Skrevet 9. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De siste par årene har antall unge norske menn som blir utsatt for fysisk vold stadig økt. Anonymkode: 9ad1e...753 Forferdelig å se på! Min bror fikk juling av en innvandrergjeng i samme område i fjor. Det var blind vold. Ikke rart mange frykter utviklingen. Anonymkode: 909d2...2d7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #20 Skrevet 9. mai 2016 Jeg tror de fleste ikke reagerer før de selv blir rammet. Og da er det for sent. Anonymkode: 1060b...5b0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå