Gå til innhold

Venninne gjør narr av samboer sin jobb, men han har i alle fall en jobb.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alt er vel bedre enn ingenting? Samboer har ikke drømmejobben, men han jobber og står på. Han har ikke så mye utdanning og må bare ta det han kan få. Han jobber som søppeltømmer og trives faktisk greit med det.

Så har jeg en venninne som er naver og ikke jobber, men gjør narr av jobben hans. Aldri foran han (det tør hun ikke ) men foran meg og andre venninner. Kan si ting som "ja, kjæresten til xxxx er jo søppeltømmer og jobber på dynga :skratte: Stakkars han. Hadde aldri jeg gjort. Det er jo flaut" osv. Hvorfor er det så morsomt?  Jeg synes ikke det, men hun holder på å le seg ihjel. Jeg har jo sagt det til han og han konfronterte henne med det. Da nektet hun og mener jeg dikter det opp. Eh? Han stoler så klart på meg og mener hun er en taper.

I går var vi på fest (han var ikke der) og da sier hun høyt foran alle "kjæresten til xxxx er søppeltømmer!" Mens hun ler. Da sa jeg høyt "ja, å du er jo naver hahaha" Da holdt hun kjeft og er nå sur fordi jeg dreit hun ut foran alle :roll: 

Hun er 23, men oppfører seg som en på 8. Nå forventer hun jeg skal be om unnskyldning?! Skal jeg virkelig be om unnskyldning? 

Anonymkode: 831e3...06a

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei :) 

Det var en litt dum, men forståelig, måte å håndetere det på. Men når hun går rundt og skal latterliggjøre og baksnakke andre må hun tåle såpass. 

Anonymkode: 35b67...e1a

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noen grunn til å si unnskyld til henne nei. Hun virker å være overfladisk og trangsynt, og kanskje også bortskjemt. Forhåpentligvis så lærer hun etter hvert, når hun vokser opp og får litt mere livserfaring.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det får hun tåle! Hun skulle derimot bedtom unnskyldning for lenge siden! Det er utenfor min fatteevne at noen kan oppføre seg slik.

Anonymkode: e8d1b...b82

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er vel bedre enn ingenting? Samboer har ikke drømmejobben, men han jobber og står på. Han har ikke så mye utdanning og må bare ta det han kan få. Han jobber som søppeltømmer og trives faktisk greit med det.

Så har jeg en venninne som er naver og ikke jobber, men gjør narr av jobben hans. Aldri foran han (det tør hun ikke ) men foran meg og andre venninner. Kan si ting som "ja, kjæresten til xxxx er jo søppeltømmer og jobber på dynga :skratte: Stakkars han. Hadde aldri jeg gjort. Det er jo flaut" osv. Hvorfor er det så morsomt?  Jeg synes ikke det, men hun holder på å le seg ihjel. Jeg har jo sagt det til han og han konfronterte henne med det. Da nektet hun og mener jeg dikter det opp. Eh? Han stoler så klart på meg og mener hun er en taper.

I går var vi på fest (han var ikke der) og da sier hun høyt foran alle "kjæresten til xxxx er søppeltømmer!" Mens hun ler. Da sa jeg høyt "ja, å du er jo naver hahaha" Da holdt hun kjeft og er nå sur fordi jeg dreit hun ut foran alle :roll: 

Hun er 23, men oppfører seg som en på 8. Nå forventer hun jeg skal be om unnskyldning?! Skal jeg virkelig be om unnskyldning? 

NOPE!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FY for en stygg venninne! det bekrefter bare igjen hvor viktig penger er for kvinner.

Anonymkode: 0db55...e28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er ikke det er bra betalt yrke da? Skjønner ikke det skumme vert No flaut å jobbe som. Heller det enn å skifte bleie på gamle mennesker(dom heller ikke er en jobb å være flau over men jeg er ikke god på å jobbe tett på mennesker)

Anonymkode: 8be34...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri latt en "venninne" snakke sånn om kjæresten min.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FY for en stygg venninne! det bekrefter bare igjen hvor viktig penger er for kvinner.

Anonymkode: 0db55...e28

At du gidder.

Anonymkode: 4710e...ac9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg tenker at det er tydelig (i alle fall slik jeg tolker det) at hun er flau over at hun er "NAVer", og at hun derfor prøver å finne andre som hun kan dra ned med seg, slik at det ikke ser ut som hun er den eneste som er nede i gjørma. 

Du trenger ikke å beklage, men kanskje hvis hun tar det opp igjen heller si et eller annet sånn "Jeg forstår at du sliter med din egen situasjon, men det er utrolig usympatisk å snakke dritt om andre på den måten bare for at du selv skal føle deg bedre.". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det er bra betalt yrke da? Skjønner ikke det skumme vert No flaut å jobbe som. Heller det enn å skifte bleie på gamle mennesker(dom heller ikke er en jobb å være flau over men jeg er ikke god på å jobbe tett på mennesker)

Anonymkode: 8be34...6a5

Han tjener bra og er nok til at ting går rundt. På festen fikk jeg nok og sank ned på hennes nivå. Da sluttet hun i alle fall. Jeg synes det er barnslig å holde på sånn. Hun er ikke noe bedre. Man gjør ikke narr av andre sin jobb. Jeg føler ikke får å be om unnskyldning nei.

Ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han tjener bra og er nok til at ting går rundt. På festen fikk jeg nok og sank ned på hennes nivå. Da sluttet hun i alle fall. Jeg synes det er barnslig å holde på sånn. Hun er ikke noe bedre. Man gjør ikke narr av andre sin jobb. Jeg føler ikke får å be om unnskyldning nei.

Ts

Å stå opp for seg selv er ikke å synke syns jeg.. Hun fortjente å høre det

Anonymkode: f669d...14b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke bedt om unnskyldning. Hun kan be samboeren din om unnskyldning, både for i går og for alle de andre gangene hun snakket dritt om han bak ryggen hans. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sa jo bare sannheten. Hun får sutre så mye hun vil, ikke beklag deg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som en venninne det der, syns du gjorde det rette jeg ts. Vet ikke om hun hadde hatt en venn i meg noe mer ihvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke be om unnskyldning. Du kan jo også minne henne på hvordan landet hadde sett ut uten søppeltømmere. Ikke et sted jeg ville vært. Han skatter i hvertfall mens hun later seg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fikk smake sin egen medisin. Jeg synes hun bør be din samboer om unnskyldning for at hun gjort narr av han bak ryggen. Det er lavmål. Tror ikke jeg ville hatt en venninne som oppførte seg sånn. Så på toppen av det hele lyver hun når hun blir konfrontert. Nei vet du hva. 

Jeg ville ikke tatt kontakt med henne eller møtt henne før hun ba han om unnskyldning. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Jeg ville bedt om unnskyldning fordi hennes oppførsel ikke skulle definert hvem jeg er. Det er ditt ansvar hva du sier,men jeg skjønner deg godt. Likevel er du den som sank ned på et nivå du vel ikke trives med? Ber du om unnskyldning blir hun kanskje flau? Hun har nemlig sikkert skjønt poenget. 

Du kan jo også spørre henne om hvor glad hun hadde blitt om søpla ikke ble hentet hos henne på noen uker! Hun er utrolig umoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ta henne.

Synes forsåvidt du skulle stått opp for samboeren din for lenge siden (for det var slik at det var din samboer som er søppelkjører, right?).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Hun høres ut som hun er avensjuk på fyren din, i det minste har han jobb, så får det bare være det at det er en "skitjobb".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...