AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Er 9 dpo, har siden torsdag kjent murring/stikking. Vår andre pp, men vi stresser ikke og har i grunn god tid. Har ikke før kjent slik murring/stikking så tidlig mellom EL og mens. Minner litt om mensensmerter, men det får jeg ca.24 timer før menstruasjon (ikke en uke før!). Har også våknet på natten av rare smerter, og drømt hver natt de siste nettene at jeg er gravid! Tok en test midt på dagen i dag, negativ. Glemte å kaste den, gikk inn ca.30 min.etterpå og da var det kommet en svaak strek. (Jeg vet at den da er ugyldig, men har ikke fått svake streker før.) Har lyst å teste i morgen tidlig, men synes det er litt "skummelt" å gjøre det før jobb fordi jeg hadde blitt så sjokkert og glad at jeg ikke hadde klart å konsentrere meg om jobben. Kan jeg være gravid? Hva var dine tidlige symptomer?Når fikk dere positiv test? Takk for alle svar! Anonymkode: 3e7ae...f76
Snurrepurre Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Godt mulig at du er gravid test med digital i morra
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Spennende, hold oss oppdatert! Anonymkode: 282f6...564
Ny Bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Har du testet på nytt? Jeg har trua på streker etter fristen
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Jeg testet i morges med en strimmel, den var negativ. I dag har murringene gitt seg litt da, men føler meg veldig oppblåst ( kan jo være pga.mensen også.) Tester igjen i morgen tidlig. Anonymkode: 3e7ae...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå