aber Skrevet 18. juli 2002 #1 Skrevet 18. juli 2002 Jeg er stadig på utkikk etter interessante lokaler! Har sett at det er noen her inne som har hatt festen på Heggedal Hovedgård, og synes det ser utrolig fint ut der! Lurer derfor på om de som har vært der har lyst å dele sine erfaringer med meg? - Stemmer det at man ordner mat og drikke selv? - Hvor lenge kan festen holde på ut i natten? - Hvor mange gjester er det plass til (vi skal ikke være så mange)? - Hvordan ordnet dere transport til gjester (hvis dere hadde noe særlig reisevei da)? Er egentlig interessert i alle slags opplysninger, men det var disse spørsmålene jeg kom på i farten! På forhånd takk for hjelpen :D
Nikki Skrevet 18. juli 2002 #2 Skrevet 18. juli 2002 Hei. Ser du ikke har fått noe respons på innlegget ditt. Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålene dine, men jeg tror nok at det lureste er å ta en telefon til Heggedal Hovedgård og spørre selv. Da får du i hvertfall svar på det du lurer på og kanskje litt info om plassen også.
Eføya Skrevet 18. juli 2002 #3 Skrevet 18. juli 2002 Hei! Vi hadde bryllupet vart der den 29/6 og det var et helt fantastisk sted!! *Vi var 43 tilbords og da hadde vi god plass -har hørt at det går med opp til 60 , men det tror jeg ville blit trangt . * Vi bestilte maxi taxier til kirken og betalt dem, men på hjemveien ordnet gjestene seg selv (spleiset på maxi taxier) * Man kan ordne mat og drikke selv (med untak av brus tror jeg) * leien er 5000,- , vil du at de skal dekke på bordet så kostet det 350 (?) og det ble nydelig gjort. * Festen skal egentlig være ferdig til 0200, men vi fikk holde på lenger. * Vi leide inn en saksofonist (som ble anbefalt av han som driver stedet) til å spille i hagen mens gjestene drakk sprudlene og ventet på at vi skulle komme fra fotografen. Samtlige gjester har kommentert hvor dyktig han var og at dette virkelig var "prikken over i'en". Du må gjerne spørre om mer. Hvis du vil se noen bilder derfra har en venninne laget en repotasje fra bryllupet som du kan se her: http://www.garbu.net (trykk deg inn på "Sirius sine eiere har giftet seg" Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #4 Skrevet 18. juli 2002 Wow, så nydelig du var Ingvild! Og tusen takk for informasjon. Jeg tror jeg skal ringe dit og høre med det samme! Det er bare så greit å få litt info fra andre for å vite hva jeg har å forholde meg til!
aber Skrevet 18. juli 2002 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2002 Glemte å logge meg inn... :oops: Det var jeg som skrev innlegget over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå