Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt desperat nå.

Da jeg ble gravid (som 17 åring) fikk jeg ganske mye strekkmerker på kroppen. Jeg fikk merker på innsiden av lårene, baksiden av knærne, magen og hoftene, nedre del av ryggen, litt på innsiden av overarmene, og på puppene.

Jeg har nå blitt 30 år og har klart å slå meg til ro med mesteparten av merkene, unntatt de jeg har på brystene. Jeg kan liksom "skjule" de jeg har på magen, og de på beina er ikke SÅ plagsomme. Men de på puppene plager meg veldig! Særlig om sommeren, siden jeg har lyst å gå i fine sommerkjoler som kan vise litt kløft, eller kle meg litt sexy av og til.

Jeg har prøvd det meste av kremer, og jeg har prøvd dermaroller over lengre perioder uten at noe har skjedd.

Merkene er ikke spesielt røde, problemet er at de er ganske dype, så de viser veldig godt pga. det.

Så i desperasjonens navn, er det noen her som har komt over noe som kan hjelpe på strekkmerker? Jeg er virkelig villig til å prøve alt!

Anonymkode: 1ec36...948

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strekkmerker er arr i hudens flere lag og de blekner men blir ikke borte m noen krem dessverre.  Har hørt om laser behandling. 

Anonymkode: 74445...11e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også noen strekkmerker på puppene, dog på siden så de synes ikke med mindre jeg er avkledd. Har heller ikke født barn, så ingen "unnskyldning" der :) Uansett har jeg avfunnet meg med det. Pupper er pupper, og jeg finner at de fleste menn vier det lite oppmerksomhet - spesielt når bare pupper tross alt er tilstedeværende.

Dersom det plager deg veldig, og du har muligheten til å gjøre noe med det, så ville jeg snakket med en hudlege eller plastikkirurg.

Ikke kast bort penger på kremer eller behandlinger i hudpleiesalong. Selv om det er dyrt å gå til en lege eller plastikkirurg, så svarer det seg som regel ift. totalen. 

Anonymkode: 43439...898

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også dype, hvite og ganske brede strekkmerker på puppene, men på sommeren når jeg skal ha på kjole som viser litt kløft sminker jeg dem bort med sminke som er laget for å dekke tatoveringer, fødselsmerker, arr osv. Finner du riktig farge til huden din, ser det faktisk helt naturlig ut! :) skjekk ut Dermablend på Google.

Anonymkode: 0fd01...a2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...