AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg har mistet min aller beste venn, lille gode hunden min, og jeg har det så fælt. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Alt er bare så trist og tomt. Det føles ut som jeg er revet i tusen biter. Har det egentlig aller verst på jobb. Jobber med syke mennesker, så det er ikke akkurat sånn at det gjør tristheten noe bedre å være der, selvom jeg er flink til å klistre på et smil for å få dagene til pasientene bedre. Finnes det noen tips til å få hverdagen litt lettere? Anonymkode: dad96...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymK Skrevet 8. mai 2016 #2 Del Skrevet 8. mai 2016 Uff, nå er ikke jeg en ekspert på råd, triks og tips, men det jeg tror kan vær en en hjelp er å holde deg opptatt me noe annet slik at du ikke tenker på den du har mistet, eventuelt se en bra (f.eks komedie) film, heng med venner. også hold fast på de gode minnene du og din kjære har hatt. det vil gjør sorgen mildere. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Del Skrevet 8. mai 2016 Tusen takk Anonymkode: dad96...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Del Skrevet 9. mai 2016 Nei huff så trist. Vet ikke hva jeg kan si, men sender deg en klem Anonymkode: c2ffb...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå