anonym mann Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Hei, Jeg skrev et innlegg hvor jeg fortalte at jeg nekter å ha sex med dama til hun har slanket seg. Jeg har mast i 3 år, men nå er grensen min nådd. Jeg er ikke interessert i å være utro eller noe i den banen. Jeg har en lederjobb for HMS avelingen og har opplevd veldig mange damer som har prøvd seg på meg noe jeg synes er ukomfortabelt. Jeg holder meg slank og deltar på birken fordi jeg vil ha en kone som er stolt av meg. Jeg er glad i kona, men mister respekten for henne når hun ikke gjør noe med overvekten. Lenge nektet jeg å spise middag med henne fordi jeg ble fysisk kvalm av å se henne spise så mye. Men jeg har erfart følgende fra jobben hvor det er ansatt over 200 damer g jeg har innsyn i mye data vedrørende sykefravær etc. Min erfaring fra overvektige damer i arbeidslivet: De er veldig mye oftere sykemeldte, (de med bmi over 25 er 86% oftere sykemeldte) De er oftere involvert i personalkonflikter De har en mye høyere skilsmisserate noe som ofte igjen skaper sykefravær De ligger alltid etter når det gjelder forfremmelser etc Når kona mi da velger å spise mer mat enn hun forbrenner så blir jeg sjokkert over at dette skal være greit. Jeg gjør mitt for å være attraktiv og synes det er flaut å gå sammen med dama som er overvektig. Er det noen menn her inne som har opplevd noe lignende? Til de som kommer med unnskyldninger om hvorfor de er feite (energiprinsippet) er sannheten. Hvis man spiser mer enn man forbrenner så blir man feit. Hvis man har dårlig forbrenning må man spise mindre og trene mer. Kan man ikke trene må man redusere matintaket. Hvorfor er det så mange damer som prater bort sannheten om fedme? 11
Populært innlegg Fireflies Skrevet 8. mai 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 8. mai 2016 Hva med overvektige menn da? Kjenner flere av de som prater bort de samme problemene. 56
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Ta deg sammen. Du er for gammel til å drive med hets. Anonymkode: a370d...616 30
Populært innlegg Ardwinna Skrevet 8. mai 2016 Populært innlegg #4 Skrevet 8. mai 2016 Hvorfor gjøre det så komplisert? Gå fra dama di og finn deg ei som er slank og har 86% mindre sykefravær i arbeidslivet. Problem løst. Du er kvitt et problem, hun er kvitt et problem og verden kommer atter i balanse. 72
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 Ser ikke helt hva oppmerksomheten du får fra andre damer har med saken å gjøre? Men en enkel løsning på det problemet er jo å spise sammen med kona slik at du får flere kilo på kroppen. Det burde løse alle problemer du har egentlig. Anonymkode: 2def9...69b 5
Anoia Skrevet 8. mai 2016 #6 Skrevet 8. mai 2016 (endret) Overvektige damer flest er nok utmerket klar over sannheten selv. Men det som er enkelt i teorien kan være veldig mye vanskeligere i praksis, om det så er fordi man sliter med motivasjon eller fordi man har en kropp som rett og slett motarbeider en. Endret 8. mai 2016 av Anoia 12
Populært innlegg Ardwinna Skrevet 8. mai 2016 Populært innlegg #7 Skrevet 8. mai 2016 Og et lite tips: egenprodusert statistikk er i 98% av tilfellene upålitelig 80
anonym mann Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2016 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Hvorfor gjøre det så komplisert? Gå fra dama di og finn deg ei som er slank og har 86% mindre sykefravær i arbeidslivet. Problem løst. Du er kvitt et problem, hun er kvitt et problem og verden kommer atter i balanse. Det er kanskje jeg som fortjener noe bedre, men jeg er glad i kona og vi har 3 barn så jeg ønsker ikke å skilles. 1
anonym mann Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2016 7 minutter siden, Stormborn88 skrev: Hva med overvektige menn da? Kjenner flere av de som prater bort de samme problemene. Mange stygge feite menn der ute som prater bort problemet, men de får virkelig høre det fra andre menn 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #10 Skrevet 8. mai 2016 1 minutt siden, anonym mann skrev: Det er kanskje jeg som fortjener noe bedre, men jeg er glad i kona og vi har 3 barn så jeg ønsker ikke å skilles. Fortell hva som gjør at du er glad i kona. Anonymkode: c8729...820 9
skje Skrevet 8. mai 2016 #11 Skrevet 8. mai 2016 Så fint at hun har en mann som kan påpeke det som heeeelt sikkert ikke har gått opp for henne på egenhånd. 17
Fireflies Skrevet 8. mai 2016 #12 Skrevet 8. mai 2016 Et øyeblikk siden, anonym mann skrev: Mange stygge feite menn der ute som prater bort problemet, men de får virkelig høre det fra andre menn Det sier meg bare at det er mange menn som trenger en bedre oppdragelse og på et generelt grunnlag så bør det gjøres noe med matprisene slik at sunn mat blir billig og vice verca. 10
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #13 Skrevet 8. mai 2016 1 minutt siden, anonym mann skrev: Mange stygge feite menn der ute som prater bort problemet, men de får virkelig høre det fra andre menn Gjør de egentlig det? Anonymkode: c8729...820 6
Gjest Boxee Skrevet 8. mai 2016 #14 Skrevet 8. mai 2016 (endret) Når du har et slikt syn på kona di, og ikke engang vil spise middag med henne mener jeg hun fortjener bedre. Jeg går bare ut ifra at fra at du på flere måter enn dette utstråler at du ikke syns hun er attraktiv etc. Da er det faktisk mye bedre å gå videre. Hadde du vært glad i henne hadde du ikke påført henne så dårlig selvbilde som du er i ferd med å gjøre nå. Innlegget er redigert for sitering og svar til slettet innhold. Yvonne (mod) Endret 8. mai 2016 av Boxee
FlyBabe Skrevet 8. mai 2016 #15 Skrevet 8. mai 2016 Svarer med et sitat fra Jeppe på Bjerget: «De sier at Jeppe drikker, men ikke hvorfor han drikker.» It says it all... 24
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #16 Skrevet 8. mai 2016 Hvordan gir lederjobben innen HMS deg oversikt over bedriftens til en hver tid sykemeldte kvinners vekt? Med over 200 kvinnelige ansatte har du vel neppe møtt alle, eller? Fører dere et arkiv med opplysninger som høyde, vekt etc., hvorfor det i så fall? Hvorfor lager du statistikk kun over kvinnelig overvekt og sykemeldinger, de samme tendensene burde jo gjelde hos menn? Er dette en del av jobben din, eller noe du gjør på fritiden? Anonymkode: 2e75d...277 22
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #17 Skrevet 8. mai 2016 hvordan i all verden vet du at damene på jobben din har en BMI på over 25? har du veid dem selv?? Anonymkode: 089ed...741 26
anonym mann Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #18 Skrevet 8. mai 2016 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Og et lite tips: egenprodusert statistikk er i 98% av tilfellene upålitelig Vi bruker et datasystem som heter Visma og dataene sammenfaller med de kommune Norge bruker. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #19 Skrevet 8. mai 2016 De ligger ikke etter i forfremmelser er som regel en feit kjerring til sjef. Anonymkode: ffdd2...abb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #20 Skrevet 8. mai 2016 1 minutt siden, anonym mann skrev: Vi bruker et datasystem som heter Visma og dataene sammenfaller med de kommune Norge bruker. Vekten til de ansatte ligger ikke i Visma.... Anonymkode: bec5f...ead 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå