Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heia :) så rett på sak... jeg møtte en gutt i går på et arrangement (et russetreff) og vi hadde det veldig gøy sammen. Først så var det en god del klining. men senere på kvelden ble begge edru så vi begynte å snakke ut om følelser og greier. Han var utrolig hyggelig og veldig god å snakke med.Når jeg måtte hjem så angret jeg så veldig på at vi ikke hadde lagt hverandre til på facebook...Så sendte han meg en facebookmelding kl 03:30, om noe vi diskuterte. Jeg er sikkert syk i hode som fortsatt vil ha kontakt med han, men han hadde virkelig noe annet, noe for seg selv. Et annet problem er at vi bor i forskjellige fylker (oslo og stavanger), så ja...!? Har noen inne her seriøse tip og triks om hvordan jeg eventuelt kan sette mitt første steg/snakke me han via facebook?? hvordan kan jeg starte???

Anonymkode: b2f9f...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden han skrev til deg om noe dere diskuterte, så føler han mest trolig det samme som deg. Legg ham til på Facebook, og fortsette å prate med ham. ;-)

Endret av Lauge
.
  • Liker 1
Gjest GulSol
Skrevet

Du kan vel svare på det han skreiv først da.. Innen noen dager skriver du noe til han av samme slaget eller bare sier noe annet morsomt. Om kjemien stemmer så vil jo samtalen bare flyte av seg selv. Siden han fant deg på facebook så kjapt er han nok allerede interessert :)

Skrevet
4 minutter siden, Lauge skrev:

Siden han skrev til deg om noe dere diskuterte, så føler han mest trolig det samme som deg. Legg ham til på Facebook, og fortsette å prate med ham. ;-)

Har lagt han til, skrev tidligere til han om noe som skjedde igår. men så gikk det ikke an å fortsette samtalen... vet ikke hvordan jeg skal "sarte" igjen/fortsette... :(

Skrevet
4 minutter siden, augustmami skrev:

Du kan vel svare på det han skreiv først da.. Innen noen dager skriver du noe til han av samme slaget eller bare sier noe annet morsomt. Om kjemien stemmer så vil jo samtalen bare flyte av seg selv. Siden han fant deg på facebook så kjapt er han nok allerede interessert :)

Er så vanskelig å vite noe fra han!! liksom tingen er om jeg skal ta dette seriøst eller ikke. Det var jo for all del å et russetreff vi fant hverandre. Men vil så inderlig ikke at det bare skal være et hook up...?? Har svart han. og vi snakket om noe som vi snakket om igår, men så ble det dødt.

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymK skrev:

Har lagt han til, skrev tidligere til han om noe som skjedde igår. men så gikk det ikke an å fortsette samtalen... vet ikke hvordan jeg skal "sarte" igjen/fortsette... :(

Du kan vel bare si hei, spørre hva hans planer for russetida er, om ham han har planer om å dra på noen andre russetreff eller noe slikt? 

Neste gang du merker at samtalen dør, forsøk å skifte tema før dere kommer dit. Del et morsomt bilde med ham f.eks, si at internettet hakker og er treig og hvor mye det suger, eller at naboen bråker så mye at du blir gal. Bare noe som helst for å få til et nytt samtaleemne. Husk at folk liker å prate om seg selv. Spør om litt dypere emne og få ham til å dele om seg selv, om oppveksten hans, har han mange venner, familien; hvordan er de, osv. Da vil han føle at du er en flink lytter, men pass på at det ikke blir et typisk intervju. Et tips kan være å dele noe om seg selv først, deretter spørre om han var så heldig da han var ung som slapp å spise opp alle grønnsakene sine, etc. Var kanskje et dårlig eksempel, den siste der. Men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Endret av Lauge
.
Skrevet
26 minutter siden, Lauge skrev:

ÅÅÅ så smart, nå har jeg gjort akkurat det du sa og får jeg håpe på at det går bra :D TUUSEN TAKKKKK

Skrevet
5 minutter siden, Lauge skrev:

Du kan vel bare si hei, spørre hva hans planer for russetida er, om ham han har planer om å dra på noen andre russetreff eller noe slikt? 

Neste gang du merker at samtalen dør, forsøk å skifte tema før dere kommer dit. Del et morsomt bilde med ham f.eks, si at internettet hakker og er treig og hvor mye det suger, eller at naboen bråker så mye at du blir gal. Bare noe som helst for å få til et nytt samtaleemne. Husk at folk liker å prate om seg selv. Spør om litt dypere emne og få ham til å dele om seg selv, om oppveksten hans, har han mange venner, familien; hvordan er de, osv. Da vil han føle at du er en flink lytter, men pass på at det ikke blir et typisk intervju. Et tips kan være å dele noe om seg selv først, deretter spørre om han var så heldig da han var ung som slapp å spise opp alle grønnsakene sine, etc. Var kanskje et dårlig eksempel, den siste der. Men du skjønner sikkert hva jeg mener.

ÅÅÅ så smart, nå har jeg gjort akkurat det du sa og får jeg håpe på at det går bra :D TUUSEN TAKKKKK

Skrevet

Var i omtrent samme situasjon som deg, jeg var fra Buskerud og hun fra Stavanger, endte opp med å bli samboere. eks nå da.

Spør om tlf nr hans og ring i steden, lettere å holde en samtale der enn på face.

Skrevet
13 timer siden, Ardenus skrev:

Var i omtrent samme situasjon som deg, jeg var fra Buskerud og hun fra Stavanger, endte opp med å bli samboere. eks nå da.

Spør om tlf nr hans og ring i steden, lettere å holde en samtale der enn på face.

hmm..virker veldig smart, men er utrolig redd for at han bare tenker at det var et vanlig hook up. Det var jo nesten bare det i starten, men senere som vi begge begynte å bli edru så begynte vi bare å snakke sammen. Vi snakket litt igår via facebook, men er så redd for at han svarte meg bare fordi han måtte svare meg og ikke fordi han ville... ÆÆÆ!!! hahaha er litt frustrert. er så vanskelig å vite va en gutt tenker??

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Lauge skrev:

Dette :) også kan du jo spørre om han skal på flere russetreff eller pleier å være i oslo noen gang :) og si at du vil møte han og inviterer han til Oslo!  

Anonymkode: 413e1...244

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette :) også kan du jo spørre om han skal på flere russetreff eller pleier å være i oslo noen gang :) og si at du vil møte han og inviterer han til Oslo!  

Anonymkode: 413e1...244

han er den som kommer fra oslo...stvg arrangerer bare et russetreff :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...