Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

e

Endret av miamia23
la til en link
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sykler til jobb selv og ville ha en bra sykkel. Nå kunne jeg tenkt meg lengre turer fra tid til annen, men ingen planer om å bli landeveisyklist. Endre med en diamant photon 10 med kombiopedal ( så jeg kan bruke sykkelsko om jeg vil). Veldig fornøyd med den. Den er lett og går utmerket til mitt bruk. 

Fikk veiledning i butikken før jeg endte med min. 

Anonymkode: 3e33e...dc8

Skrevet

Kjøp brukt. For 7500 får du ikke rare greiene. Anbefaler landeveis eller cyclocross ( viss du skal sykle med piggdekk vinterstid). 

mange fine sykler på finn f.eks, få gjerne hjelp av noen som har litt peiling. Fokus på gode deler og hjulsett. 

Skrevet

Kan bare anbefale deg en type sykkel og den får du hos Sport1. Xeed heter merket. Kjøper du en til 5-6k så har du sykkel i mange år. Utenom at dekk bør skiftet når slitt osv, men for noen sykler til den prisklassen. De triller og ruller bedre enn alt du får på Gmax og XXL. Blir 5. sesongen med samme sykkel selvom jeg har en samme type sykkel bare 2015 modell. http://www.xeedbikes.no/xc/xc-3-sport-2751/

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ikke har planer om å bruke sykkelen med piggdekk ville jeg valgt en landeveisykkel. Dersom du ønsker å bruke piggdekk ville jeg sett på en cyclocross-sykkel. Gjerne med skivebremser, men da snakker vi litt over ditt opprinnelige budsjett. 

Det viktigste er at du får en sykkel som passer kroppen din. Du bør derfor handle en plass der du får testet og tilpasset sykkelen.

Diamant, Nakamura, Xeed er alle gode sykler du får i alle prisklasser.

Anonymkode: db23e...c53

Skrevet

Kan du ikke ta en egen beslutning på hvordan sykkel du vil kjøpe?

Trenger du hjelp med å kjøpe sykkel hadde jeg spurt noen som hadde peiling. Som f.eks. en sykkelbutikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...