Namine Skrevet 8. mai 2016 #1 Del Skrevet 8. mai 2016 Hei. Jeg skal pusse opp for første gang alene! Og nå ser jeg jo at jeg egentlig ikke har sånn kjempepeiling på det meste, egentlig. Kom over et tilbud på mdf plater, ferdigmalt til 79 kr pr kvm. Er det billig? eller er det egentlig ikke så godt tilbud? Er det enda billigere å kjøpe umalte å male de selv? Og hvor mange kvm er en plate på vanligvis? Og er det noen som vet om hvor jeg kan kjøpe billig, grått laminatgulv? Og nei, 250 kr kvm er ikke billig i mine øyne, gulvet jeg har fra før av koster 49 kr,og jeg var mer enn fornøyd med det, jeg må bare ha en annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 8. mai 2016 #2 Del Skrevet 8. mai 2016 Det er bare å løpe å kjøpe - veldig bra pris! ! ! . Jeg vil anbefale deg malte. Da slipper du et skittlass med arbeid, kostnader til maling som er dyrt, all tape og dekking til osv, vasking av pensler og ruller osv. Bare mål veggene dine så finner byggvarebutikken ut hvor mange du trenger. De er 60 cm i bredden så du kan regne ut selv også sånn cirka. Sjekk steder som ikea og coop obs bygg for gulvtilbud. Er helt enig med deg når det gjelder pris. Jeg syns du er kjempeflink som tør fikse ting selv. Drømmedame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Del Skrevet 8. mai 2016 https://www.byggmax.no/gulv/laminatgulv/laminatgulv/laminatgulv-pine-lodge-1-stav-p651509 https://www.byggmax.no/gulv/laminatgulv/laminatgulv/laminatgulv-eik-grey-2-stav-p651534 Dette er i hvert fall grå laminatgulv til en grei pris. Ellers lønner det seg nok å følge med på tilbudene fremover. MDF-prisen er knallbra, og ferdigmalt er absolutt å foretrekke. Anonymkode: c6e4a...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. mai 2016 #4 Del Skrevet 8. mai 2016 Hvor ser en fargeutvalget på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #5 Del Skrevet 8. mai 2016 Fantastisk pris. Jeg synes 110kr/kvm er billig - det er lokal tilbudspris. Anonymkode: 254c3...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 8. mai 2016 Takker for alle svar folkens! Kanskje jeg skal prøve å få målt opp å kjøpt inn da. man kan ikke skjøte plater på vegg, man må bruke en og en plate ved siden av hverandre liksom, man kan ikke bruke avkapp fra forrige plate liksom? Kanskje dårlig forklart, men håper det var forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. mai 2016 #7 Del Skrevet 10. mai 2016 Den 8.5.2016 at 1.47, Namine skrev: Takker for alle svar folkens! Kanskje jeg skal prøve å få målt opp å kjøpt inn da. man kan ikke skjøte plater på vegg, man må bruke en og en plate ved siden av hverandre liksom, man kan ikke bruke avkapp fra forrige plate liksom? Kanskje dårlig forklart, men håper det var forståelig. Det er vanlig å prøve og få så få skjøter som mulig. Det betyr helst ikke bruke "rester" overalt, men hele plater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #8 Del Skrevet 10. mai 2016 Ikea har billigst laminat. De sender i posten. Anonymkode: 10ef9...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mai 2016 Takker! IKEA er ikke så lange veien fra meg at jeg ikke kan kjøre dit heller, så takker for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå