Tibbie Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Jeg er veldig glad i tekno, house og club music (spesielt live), men bor ikke akkurat i "hovedstaden" for den slags. Er det noen som vet om konserter eller festivaler med den slags i Norge eller Sverige i sommer? Palmesus er selvfølgelig utsolgt... Det trenger ikke være kjente artister, så lenge musikken er bra. Tips? (Det må ikke være i Norge eller Sverige, men det er så dyrt å reise til utlandet fra Nord-Norge, så krysser fingrene for lokale arrangementer)
AnonymBruker 42 Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Det slags har det vel alltid vær fantastisk dårlig med, dessverre. Sånn alt i alt så er jo "festival livet" ganske så dyrt uansett, så du kan like så greit spare litt ekstra, og heller ta deg en tur til Ibiza eller noe
Tibbie Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2016 4 timer siden, Beeblebrox skrev: Det slags har det vel alltid vær fantastisk dårlig med, dessverre. Sånn alt i alt så er jo "festival livet" ganske så dyrt uansett, så du kan like så greit spare litt ekstra, og heller ta deg en tur til Ibiza eller noe Ja, uheldigvis :/ Nja, det blir jo en del tusenlapper ekstra. Det er bedre å bare finne en rimelig togbillett en vei. Men hadde jeg fått tak i billetter til Tomorrowland, så skulle jeg nok ha påspandert meg noen dyre flybilletter, altså 😍 😍
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Ok, sent svar men: At det alltid har vært fantastisk dårlig er jeg ikke helt enig med deg i I år arrangeres f.eks. Midnight Sun Festival igjen på Værøy i Lofoten. Dette er i hovedsak en psy-trance festival, men som på de fleste slike festivaler er det selvfølgelig innslag av andre EDM-sjangre også, som for eksempel techno. Her kan du se en film fra 2014: Du må dog forvente et litt annet klientell enn på f.eks. Tomorrowland. Litt mer voksent og alternativt, så det er kanskje ikke stedet du drar hvis du akkurat er blitt 18 og er litt kresen på ting. Kan heller ikke måle seg i størrelse med de mer kjente festivalene, men er veldig internasjonalt Her kan du lese mer om hvilke artister som kommer: https://www.goabase.net/festival/midnight-sun-festival-2016/87622 Hvis ikke kan jeg anbefale deg awakenings i Nederland hvis du virkelig liker techno, den foregår om ca. en måned. Det er vel, sammen med time-warp, en av de virkelig store techno-festivalene i Europa. Her kan du se hvem som spiller i år: http://www.awakeningsfestival.nl/timetable/ Anonymkode: 0c00f...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå