Gå til innhold

Å ikke flagge 1. mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier ikke flagge 1. mai, siden dette har blitt en politisk festdag for venstresiden. 8. mai derimot er en dag som fortjener å markeres, så i dag flagger vi. Vi flagger også på andre flaggdager som religiøse dager, men blander oss selvsagt ikke i om andre flagger eller ikke. Men så i dag fikk vi høre at en nabodame har lagt ut bilde av flagget vårt på facebook, med syrlig kommentar om folk som er for "fine" til å flagge 1. mai :ohmy: Hun hadde visst lagt ut bilde av stanga uten flagg på 1. mai også. Er det normalt å blande seg borti når folk flagger eller ikke? 

Anonymkode: b8c4f...40c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det noen som legger seg opp i dette, ja.

Personlig synes jeg ikke man bør flagge 1. mai. Det er en dag man jobber i hagen.

Anonymkode: 019bf...2f4

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er det noen som legger seg opp i dette, ja.

Personlig synes jeg ikke man bør flagge 1. mai. Det er en dag man jobber i hagen.

Anonymkode: 019bf...2f4

Vi har ikke hage, kanskje like greit. Da hadde det kommet bilder av hagearbeiderne på facebook :fnise: 

Anonymkode: b8c4f...40c

Skrevet

Hadde spurt personen hvorfor de føler for å bry seg med når andre flagger. Selv ville jeg ALDRI flagget 1. mai, 8. mai derimot - da hadde jeg flagget. Selv tørket jeg tøy ute på 1. mai ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...