AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Vi pleier ikke flagge 1. mai, siden dette har blitt en politisk festdag for venstresiden. 8. mai derimot er en dag som fortjener å markeres, så i dag flagger vi. Vi flagger også på andre flaggdager som religiøse dager, men blander oss selvsagt ikke i om andre flagger eller ikke. Men så i dag fikk vi høre at en nabodame har lagt ut bilde av flagget vårt på facebook, med syrlig kommentar om folk som er for "fine" til å flagge 1. mai Hun hadde visst lagt ut bilde av stanga uten flagg på 1. mai også. Er det normalt å blande seg borti når folk flagger eller ikke? Anonymkode: b8c4f...40c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Dessverre er det noen som legger seg opp i dette, ja. Personlig synes jeg ikke man bør flagge 1. mai. Det er en dag man jobber i hagen. Anonymkode: 019bf...2f4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre er det noen som legger seg opp i dette, ja. Personlig synes jeg ikke man bør flagge 1. mai. Det er en dag man jobber i hagen. Anonymkode: 019bf...2f4 Vi har ikke hage, kanskje like greit. Da hadde det kommet bilder av hagearbeiderne på facebook Anonymkode: b8c4f...40c
Jolene Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 Hadde spurt personen hvorfor de føler for å bry seg med når andre flagger. Selv ville jeg ALDRI flagget 1. mai, 8. mai derimot - da hadde jeg flagget. Selv tørket jeg tøy ute på 1. mai 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå