AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Forrige helg møtte jeg en mann på et arrangement og det endte med at han ble med meg hjem. Vi har hatt sporadisk kontakt på SMS etterpå. For noen dager siden fant jeg ut at han har kjæreste. Det visste jeg ikke da vi hadde sex, og jeg har vondt av henne. Jeg er ikke nødvendigvis den første han har vært utro med. Skal jeg fortelle henne at vi hadde sex eller skal jeg la det være? Jeg synes utroskap er noe skikkelig herk og ville gjerne visst det hvis jeg hadde vært sammen med en som gikk bak ryggen min. Men jeg vet jo ikke om kjæresten hans heller ville foretrekke å leve i uvitenhet. Hun bor i en annen by, så det må bli en SMS eller FB-melding. Et tredje alternativ er å si til han at jeg vet han har kjæreste og be han fortelle henne det før jeg gjør det. Men har jo da ingen garanti for at han sier noe. Anonymkode: 91685...87e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Synes du skal fortelle henne det Så er det opp til henne om hun tror på det eller ikke. Ta en screenshot av SMS'ene dere har sendt til hverandre, så har du bevis på kontakt i alle fall. Anonymkode: c1939...952 17
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Fortell! Litt solidaritet syns jeg at vi skal vise hverandre.. Jeg hadde ihvertfall så inderlig ønsket at noen hadde fortalt. Og det gjorde faktisk ei dame, men var ikke på det tidspunktet ennå sammen. Men satte pris på at hun fortalte! Anonymkode: 89c0c...5cd 12
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 12 minutter siden, dalagirl skrev: Ikke fortell. Det blir bare DU som kommer dårlig ut. Jeg har opplevd det før. Enig. Anonymkode: dd18f...5f2 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 (endret) Jeg synes du burde fortelle. hun fortjener å vite sannheten. Endret 8. mai 2016 av Herr Heftig
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #6 Skrevet 8. mai 2016 Jeg hadde ikke lagt meg opp i det. Fordi du kan ufortjent bli syndebukken. Anonymkode: db0e8...160 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 Det samme skjedde meg en gang, men ONSen min var GIFT. Han hadde giftet seg én måned tidligere, det fant jeg ut to måneder senere.. min venninne sendte kona hans en melding på Facebook hvor hun informerte om hvor lite trofast hennes ektemann var, men kona stolte jo blindt på han. Så vi stoppet det der. Vår plikt var gjort. Anonymkode: 9b7f8...575 3
Carrot Skrevet 8. mai 2016 #8 Skrevet 8. mai 2016 Jeg ville gitt mannen beskjed om at han var en skikkelig slimål som kom med dette ETTER sex og sagt at han burde gro baller til å fortelle dama om sin sexing eller leve med muligheten for at du gjør det. Deretter ville jeg latt være å svare på hans sms. Ut over det syns jeg ikke det er din jobb å passe på henne, jeg ville blitt lyn forbannet om noen"velmenende" skulle fortelle meg - greit no, det er dritt å bli bedratt - men ikke kom å fortell meg at du sier det fordi du vil henne godt. Det vil for henne ikke komme noe annet enn elendighet ut av det du har å fortelle, hvis du sier noe gjør du det for din egen del. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #9 Skrevet 8. mai 2016 Fortell fyren at du kommer til å si det til han om han ikke gjør det selv. Men ikke si noe til henne. Du vil bli syndebukken. Men det er greit å la han svette litt. Anonymkode: 52bcb...366 1
Gjest Snuppi Skrevet 8. mai 2016 #10 Skrevet 8. mai 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme skjedde meg en gang, men ONSen min var GIFT. Han hadde giftet seg én måned tidligere, det fant jeg ut to måneder senere.. min venninne sendte kona hans en melding på Facebook hvor hun informerte om hvor lite trofast hennes ektemann var, men kona stolte jo blindt på han. Så vi stoppet det der. Vår plikt var gjort. Anonymkode: 9b7f8...575 Da har nå du gjort det som du kunne gjøre. Kona ble informert og valgte altså å tro på mannen. Hun blir sikkert fremdeles bedratt... Ts kan jo gjøre det samme, men det er ikke sikkert at det kommer noe ut av det.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #11 Skrevet 8. mai 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortell! Litt solidaritet syns jeg at vi skal vise hverandre.. Jeg hadde ihvertfall så inderlig ønsket at noen hadde fortalt. Og det gjorde faktisk ei dame, men var ikke på det tidspunktet ennå sammen. Men satte pris på at hun fortalte! Anonymkode: 89c0c...5cd Enig, vi kvinner må verne hverandre for møkka menn for ingen vil oppleve utroskap! Og om mennene bare får slippe unna med det og holde det i skjul så avler jo det enda mer utroskap og holdninger om at det er greit siden ingen finner ut av det uansett. Fortell henne! Anonymkode: 800c3...3dd 10
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #12 Skrevet 8. mai 2016 Og fortell han også at du vet og at det ikke er greit å være utro, at du føler deg lurt som bidro til utroskap og at en ekte mann ikke utsetter kjæresten sin for noe sånt. Du trenger ikke fortelle han at du forteller henne Anonymkode: 800c3...3dd 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #13 Skrevet 8. mai 2016 Fortell henne! Fy fader for en møkkamann! ÆSJ!!!!! Anonymkode: e34b2...599 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #14 Skrevet 8. mai 2016 Hvorfor i all verden skal du fortelle henne at mannen hennes er utro?? La vær! Ikke bland deg opp i deres kjærlighetsliv. Jeg har selv ligget med en mann som har samboer, men det er seriøst hans problem for det er han som har det ansvaret. Kunne seriøst ikke falt meg inn å fortelle damen hans om det. Du prøver kun å gjøre deg selv til en heltinne fordi du mener du gjør en god gjerning. For alt du vet er de inne i en dårlig periode og kanskje det fikser seg og han er aldri utro igjen. Anonymkode: 36b6e...c28 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #15 Skrevet 8. mai 2016 Jeg fortalte. De slo opp, ordnet opp og la meg for hat. Ble trakassert, forfulgt, telefonterrorisert og spredd dritt om på hele byen. Tok lang tid før jeg klarte å gå ut med hevet hode selv om jeg hadde prøvd å gjøre det som var riktig. Anonymkode: 2d8d3...589 2
rh1 Skrevet 8. mai 2016 #16 Skrevet 8. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden skal du fortelle henne at mannen hennes er utro?? La vær! Ikke bland deg opp i deres kjærlighetsliv. Jeg har selv ligget med en mann som har samboer, men det er seriøst hans problem for det er han som har det ansvaret. Kunne seriøst ikke falt meg inn å fortelle damen hans om det. Du prøver kun å gjøre deg selv til en heltinne fordi du mener du gjør en god gjerning. For alt du vet er de inne i en dårlig periode og kanskje det fikser seg og han er aldri utro igjen. Anonymkode: 36b6e...c28 Det er jo tross alt han som har blandet TS inn i deres kjærlighetsliv allerede... Hadde noen vært utro mot meg ville jeg selvfølgelig visst det! Hva så om TS får rengjort sin samvittighet i prosessen av å la kjæresten hans få vite sannheten? 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #17 Skrevet 8. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Forrige helg møtte jeg en mann på et arrangement og det endte med at han ble med meg hjem. Vi har hatt sporadisk kontakt på SMS etterpå. For noen dager siden fant jeg ut at han har kjæreste. Det visste jeg ikke da vi hadde sex, og jeg har vondt av henne. Jeg er ikke nødvendigvis den første han har vært utro med. Skal jeg fortelle henne at vi hadde sex eller skal jeg la det være? Jeg synes utroskap er noe skikkelig herk og ville gjerne visst det hvis jeg hadde vært sammen med en som gikk bak ryggen min. Men jeg vet jo ikke om kjæresten hans heller ville foretrekke å leve i uvitenhet. Hun bor i en annen by, så det må bli en SMS eller FB-melding. Et tredje alternativ er å si til han at jeg vet han har kjæreste og be han fortelle henne det før jeg gjør det. Men har jo da ingen garanti for at han sier noe. Anonymkode: 91685...87e Så fordi hamsteren din spinner vilt i hjulet hvor du prøver å rettferdiggjør ditt ONS så skal du ødelegge for andre? Anonymkode: 9c535...642 1
HomelessIcecream Skrevet 8. mai 2016 #18 Skrevet 8. mai 2016 Hadde jeg vert damen det gjaldt så hadde jeg satt pris på at noen rundt meg er ærlig i det minste. Syns du skal si det. 4
Cleopatra. Skrevet 8. mai 2016 #19 Skrevet 8. mai 2016 Jeg opplevde det samme som deg og valgte å fortelle jenta; da er det opp til henne å avgjøre hva hun vil gjøre videre. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #20 Skrevet 8. mai 2016 Jeg skjønner lite av hvorfor folk som har ONS skal legge seg opp i slikt. Du var en ONS. Get over it. Du skal da ikke ha noe mer med ha å gjøre. Gå videre med ditt og ditt liv. Anonymkode: 0dee0...225 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå