AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #61 Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Når det kommer til alder så er vel det også et godt eksempel på at man kanskje ikke bør legge for mye innsats i å se best mulig ut. Om jeg hadde trent meg mer muskuløs så hadde jeg sikkert dratt flere damer, men jeg vet på meg selv at jeg ikke kommer til å ha disiplinen til å trene "evig" og da kommer jo dama jeg er sammen med til å ende opp med en mannn med en annen kropp enn den hun kanskje ønsker at mannen skal ha. Samme gjelder jo sminke om en jente hater å stå opp tidligere for å sminke seg så er jo sjansen for at hun kutter ut sminkingen etter en stund og da er jo sjansen for at mannen hun er sammen med blir skuffa. Synes de aller fleste blir mer avslappa etter at de har fått seg kjæreste, det er vanlig og man blir neppe forlatt av den grunn. Anonymkode: 8b9fa...fb7
Summers Skrevet 10. mai 2016 #62 Skrevet 10. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Synes de aller fleste blir mer avslappa etter at de har fått seg kjæreste, det er vanlig og man blir neppe forlatt av den grunn. Anonymkode: 8b9fa...fb7 Nei, blir kanskje ikke forlatt, men ønsker man ikke en partner som liker en for den en er og ikke bare ble lurt inn fordi de trodde de fikk noe annet? Jeg har ikke lyst på en jente som sikler etter muskuløse kropper eller som synes jeg er lat som aldri blir med å trene.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #63 Skrevet 10. mai 2016 2 minutter siden, Summers skrev: Nei, blir kanskje ikke forlatt, men ønsker man ikke en partner som liker en for den en er og ikke bare ble lurt inn fordi de trodde de fikk noe annet? Jeg har ikke lyst på en jente som sikler etter muskuløse kropper eller som synes jeg er lat som aldri blir med å trene. Jo, men når man er i et forhold får man se alle sidene, også den usminkede, og de som trener kan ha stressende perioder der de ikke trener og legger på seg, man sikler ikke etter andre fordeom. Bare vent til du får deg kjæreste, noe klaging blir det uansett. Anonymkode: 8b9fa...fb7
Summers Skrevet 10. mai 2016 #64 Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, men når man er i et forhold får man se alle sidene, også den usminkede, og de som trener kan ha stressende perioder der de ikke trener og legger på seg, man sikler ikke etter andre fordeom. Bare vent til du får deg kjæreste, noe klaging blir det uansett. Anonymkode: 8b9fa...fb7 Godt mulig.
Gjest Snuppi Skrevet 10. mai 2016 #65 Skrevet 10. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sant nok, men slipper å sitte dag ut og dag inn å grine over en fyr som har backsabbet meg igjen i fremtiden. Og det i seg selv er god trøst når man ikke får det fra noen andre. Anonymkode: 1651c...f11 Det finnes ingen forsikring i et forhold om å ikke bli forlatt. Å anta at alle menn er drittsekker er rett og slett tåpelig.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #66 Skrevet 10. mai 2016 32 minutter siden, Snuppi skrev: Det finnes ingen forsikring i et forhold om å ikke bli forlatt. Å anta at alle menn er drittsekker er rett og slett tåpelig. Fader altså nå gidder jeg ikke diskutere med deg lenger. Jeg har aldri sagt at alle menn er drittsekker, virker som om du mener det siden du hevder alle andre mener det også? Anonymkode: 1651c...f11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå