Gå til innhold

Kvinner som spiller mye på utseende - har de et fortrinn?

Fremhevede innlegg

Gjest Snuppi
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, blir nok slik. :) Som du sier, man lærer av sine feil. 

Anonymkode: 1651c...f11

Når du tillatter deg selv å være bitter har du ikke lært noe som helst.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Snuppi skrev:

Du synes at det er logisk tankegang å hevde at alle menn er like? 

Selvfølgelig er de ikke det. Jeg synes innlegget var humoristisk godt skrevet satt på spissen. Herregud, slapp av.

Anonymkode: d5870...fe2

Gjest FruKG
Skrevet

Det spørs jo hvilket fortrinn du tenker på. Jeg spiller ofte på utseende og klesstil, det gjør ihvertfall at jeg får mer oppmerksomhet fra menn enn venninner jeg har som ikke bryr seg så mye.

Skrevet
Den 8.5.2016 at 14.06, AnonymBruker skrev:

Det viktigste for menn er utseendet. Så at du ikke er totalt blåst. 

Menn legger ikke merke til sminke før det blir for mye, først da ser de at du er sminket. Normal sminke tror de at er ditt normale utseende. Derfor de "foretrekker naturlige jenter". Og så må du helst ha en stram og barbert kropp. Ingen tegn til å ha hår andre steder enn hodet. For det er "mandig og ekkelt" med mindre de har en fetisj for kroppshår.

ikke glem de svære puppene. Men det må være naturlig, silikon er jo "ekkelt".

Og så må selvtilliten være tipp topp. Du må tåle at de stirrer gapende etter andre damer og runker etter uoppnåelige retusjerte kropper. For selv etter alt arbeidet ditt, vil de innerst inne ha det perfekte. Du blir egentlig aldri god nok, han har bare tatt til takke med det beste han kunne få tak i. Drømmedama finnes kun på en skjerm, retusjert til det uoppnåelige.

Dessuten oppfører hun seg som at hun har ventet på pikken hans og baaaaare hans hele sitt liv og ikke kan få nok av den. Derfor er han også hennes første og eneste. Hun skriker bare han tar henne på puppene og at hun oppfører seg som en submissiv hore til enhver tid. 

..

En mann blir dessverre aldri fornøyd med det han har. 

Anonymkode: 9adf0...f93

Du "vet" da fryktelig mye om menn! Er du mann selv, eller er dette erfaringer og synspunkt du har pådratt deg gjennom et langt og tøft liv som kvinne, og gjennom egne relasjoner til mÆnnfØlk? Om det er siste alternativ, så kan det jo tenkes at du har en noe uheldig forkjærlighet for "den slags type menn", mugligens ? Enten det, eller så må det jo være noe helt spesielt med kroppslukten din e.l. som gjør at du og disse relativt sjeldne eksemplarene av hannkjønn klarer å finne frem til hverandre gang etter gang...

Går jo egentlig ut i fra at innlegget ditt høyst sannsynlig ikke er helt representativt for hva du faktisk tror og mener, og at det heller var srkevet med et aldri så lite glimt i Ævve... Men, om det mot formodning (man vet jo aldri her på KG) skulle være slik at du faktisk har trUa på egne utsagn, så burde du jo sÆrr spenne av deg  skylappene med matchende flaskebunns-briller, trykke inn kontaktlinsene, skru på høreapparatus, legge øret til marken, stikke fingeren i jorda osvosv. For generaliseringen (om man kan kalle den det) var ikke en gang i nÆrleiken av representativt for den jevne gutt eller mann.  FACE IT! Dette er rett og slett noe du ikke har spesielt god greie på :P

Morsomt skrevet var det jo! Den skal du få :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg ser helt vanlig ut og bruker veldig beskjedent sminke som mascara , men menn bruker å like meg likevel :laugh:

Men jeg tror på generelt grunnlag så liker jo menn pene damer , men det må jo være noe mer om de skal ha forhold med dem iallefall

Skrevet
7 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg ser helt vanlig ut og bruker veldig beskjedent sminke som mascara , men menn bruker å like meg likevel :laugh:

Men jeg tror på generelt grunnlag så liker jo menn pene damer , men det må jo være noe mer om de skal ha forhold med dem iallefall

Dette

Et bra utseende hjelper på å få kontakt med menn. Har du tenkt å holde på dem trengs det en god del i tillegg.

En lettere omskriving av Judge Judy: 'beauty fades, but intelligent, funny and interesting is forever'

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Snuppi skrev:

Når du tillatter deg selv å være bitter har du ikke lært noe som helst.

Deg om det. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Okapi skrev:

Kanskje ikke du ser på deg selv som et offer, men du oppfører deg som et. Det du beskriver her er jo en person som finner seg i nær sagt hva som helst, og så klager og generaliserer i etterkant. Det er egentlig litt vanskelig å si stort annet basert på hva du skriver her, men du gir inntrykk av å være fullstendig emosjonelt avhengig av disse mennene, uten å kreve stort i retur. Jeg tror det er lett å ta en person som oppfører seg på den måten for gitt, og kanskje også miste respekten for vedkommende. Utfra måten du beskriver ham på virker det ikke som du satte pris på at denne eksen din ble helt rund og aldri tok en dusj, men samtidig sier du at du ikke reagerte, men bare fortsatte å gi ham bekreftelse. Å jatte med helt til det til slutt koker over er en helt vanvittig dårlig idé, nesten uansett hva det er snakk om.

Du er helt sikkert ikke et håpløst tilfelle, men du burde jobbe aktivt for å kvitte deg med "alle menn er dritt"-holdningen, og fokusere mer på deg selv, også i et forhold. Få deg en hobby, en katt og et nytt par sko. Problemet ditt er ikke at du ikke er pen nok, men at du går fra selvutslettelse til fordomsfullhet.

Jeg må jo det? Setter man grenser eller prøver å si nei, så ryker forholdet. Det har jeg OGSÅ erfart, jeg snakker kun ut av erfaring, bare sånn at det er sagt. :) 

Jeg syns ikke alle menn er dritt, det har jeg heller aldri sagt. Det innlegget jeg siterte syns jeg var morsomt fordi det virket så lik MIN sannhet, MIN erfaring, MITT syn på mange menn. Jeg vet jo så klart at alle menn er forskjellige, herregud. Så jeg er for å si det slik ingen mannehater, er jeg det om jeg velger å være singel resten av livet fordi jeg ikke vil bli såret? Det er jo et valg jeg tar, samtidig som jeg mange ganger/ofte føler at det ikke er et valg, men min skjebne. Suger. Har et par kompiser, hater da ikke dem? 

Katt har jeg, hobby har jeg og nye sko kjøper jeg ofte. Kler meg fint, jeg sminker meg og er flink til det. Men igjen, er man feit og stygg, har det ingenting å si..

Skrevet

Hvis du må finne deg i alt for at forholdet ikke skal ryke er det et håpløst forhold i utgangspunktet. Prøv heller en fyr som ikke er skjør som et egg og faktisk tåler at du også har krav og behov.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den ‎08‎.‎05‎.‎2016 at 13.52, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder å skaffe seg en mann eller liker menn mer avslappa kvinner? Må kvinner invistere mer i utseende for å få den mannen de vil ha? Noen kvinner ser ut til at de bruker mye tid på utseende enda de må tidlig opp om morgenen. Hvorfor orker de det?

Anonymkode: 226de...d47

Jeg tror at kvinner som bruker et lite minimum av tid på hvordan de ser ut har et fortrinn i alle fall, fordi de sannsynligvis da både ser bedre ut, og føler seg bedre, noe som gir økt selvtilit og bedre utstråling. Jeg snakker ikke om de som bruker timesvis på å sparkle seg, men å bruke 10 min på lett sminke, og ta på seg klær som sitter pent og fremhever dine fortrinn. Jeg tror nok det skal mere til at usminkede damer som dasser rundt i joggebukser skal bli funnet attraktive av mange menn altså.... (og vis versa, menn i joggebukser... *grøss*)

Det handler ikke om å se ut som modellene i blader, men å vise at du faktisk gjør det beste ut av deg selv. Vise at du har respekt for din egen kropp (uansett fasong) og bryr deg om hvordan du fremstår.

Anonymkode: bee6f...b33

• Liker 2
Skrevet

Om jeg var jente ville jeg kuttet ut treningen om jeg kun trente for å bli mer fysisk attraktiv.  Tror det er mye tid sammenlignet med hva man får i resultater. Man kan jo i stedet bare passe på kostholdet. Tror det er få damer som ikke får mann fordi de ikke har tatt nok hip-thrust. Samtidig tar det jo en del tid å trene, gå til og fra treningssenteret, dusje, osv.

Klart man kan jo få andre gevinster ved å trene enn å bare bli mer attraktiv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Summers skrev:

Om jeg var jente ville jeg kuttet ut treningen om jeg kun trente for å bli mer fysisk attraktiv.  Tror det er mye tid sammenlignet med hva man får i resultater. Man kan jo i stedet bare passe på kostholdet. Tror det er få damer som ikke får mann fordi de ikke har tatt nok hip-thrust. Samtidig tar det jo en del tid å trene, gå til og fra treningssenteret, dusje, osv.

Klart man kan jo få andre gevinster ved å trene enn å bare bli mer attraktiv. 

Ok, funker i 20-årene og i begynnelsen av 30 årene. Så vil kroppen forfalle voldsomt om man ikke trener... bare passe kostholdet ja... Får si det til alle mannfolka også da. Den magen kommer fort når de passerer 30.:fnise:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, funker i 20-årene og i begynnelsen av 30 årene. Så vil kroppen forfalle voldsomt om man ikke trener... bare passe kostholdet ja... Får si det til alle mannfolka også da. Den magen kommer fort når de passerer 30.:fnise:

Det er da ingen selvfølge. Man kan fint være aktiv selv om man ikke trener på studio, og jeg ville være nølende med å kalle et par kilo ekstra voldsomt forfall.

Skrevet
15 timer siden, Uredd skrev:

Dette

Et bra utseende hjelper på å få kontakt med menn. Har du tenkt å holde på dem trengs det en god del i tillegg.

En lettere omskriving av Judge Judy: 'beauty fades, but intelligent, funny and interesting is forever'

Dette er min erfaring. Utseende i seg selv er ikke så interessant som godt humør, glimt i øyet og det å være et interessant menneske rett og slett. Sjarm er vel kanskje et dekkende begrep, og sjarm og utseende henger ikke nødvendigvis sammen.

Gjest Snuppi
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er de ikke det. Jeg synes innlegget var humoristisk godt skrevet satt på spissen. Herregud, slapp av.

Anonymkode: d5870...fe2

At du synes det var på spissen og humoristisk kommer ikke frem i innlegget ditt. 

Gjest Snuppi
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det. 

At du er bitter og fordomsfull er ditt problem.

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Snuppi skrev:

At du er bitter og fordomsfull er ditt problem.

Sant nok, men slipper å sitte dag ut og dag inn å grine over en fyr som har backsabbet meg igjen i fremtiden. Og det i seg selv er god trøst når man ikke får det fra noen andre. :) 

Skrevet
Den 8.5.2016 at 15.01, AnonymBruker skrev:

Alle menn ønsker seg en sånn dame som er i bladene. De som sier noe annet lyver. Jeg ønsker meg en mann. Men blir jeg sammen med en mann tar han bare til takke med meg. Med mindre jeg ser ut som en dame i magasinene. Skulle ønske dere menn ikke var så forbanna overfladiske.

Anonymkode: 9adf0...f93

Du ønsker deg ikke en pen mann, du da?

Jeg vil tro at alle helst vil ha en de liker utseendemessig, og som en annen sier, utseendet betyr mye når det gjelder førsteinntrykk. Det kan ha alt å si for om noen vil bruke energi på å bli bedre kjent med deg, men det har mindre betydning for om forholdet varer.

Etterhvert som man blir bedre kjent kommer andre/flere verdier enn utseendet inn, og også om man passer sammen personlighetsmessig osv. Å bare se flott ut holder ikke i lengden om man ikke passer sammen ellers. 

Jeg nyter også synet av en pen mann, enten jeg ser han på pc, film, reklame, på gata eller om jeg treffer han ellers. Jeg jobber f.eks sammen med en mann som er både veltrent og utrolig pen. Han er vel det man kan betegne som drømmemann for mange på alle måter. Grei og snill er han også, og godt likt av alle. 

Det betyr ikke at jeg bare "tar til takke" med mannen min. Jeg synes at han er flott og pen også, selv om det finnes både penere og mer veltrente menn der ute. Jeg er dessuten grunnleggende glad i mannen min (og det betyr mer enn å elske), og vil ikke bytte han med NOEN annen mann uansett. 

Sånn tror jeg også menn har det; de kan godt se på pene damer, og nyte synet av dem. Men elsker de dama si, så er det ingen som kommer opp mot henne uansett hvor pene andre damer kan være.

Skrevet
Den 8.5.2016 at 13.52, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder å skaffe seg en mann eller liker menn mer avslappa kvinner? Må kvinner invistere mer i utseende for å få den mannen de vil ha? Noen kvinner ser ut til at de bruker mye tid på utseende enda de må tidlig opp om morgenen. Hvorfor orker de det?

Anonymkode: 226de...d47

Det hjelper å være velstelt, bruke litt sminke og å gå i noenlunde pene klær ja.

Går man i joggebukse, håret i en floket topp og uten sminke, er man ikke så veldig attraktiv for noen.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert noen som ikke klarer å passe kostholdet sitt og blir hjulpet av å trene, men for de fleste så  lønner det seg nok å bare passe kostholdet om man bare ønsker å være slank. Det tar mindre tid samt at det er mer jobb å trene bort en kalori enn å bare ikke spise den, for de fleste.

Når det kommer til alder så er vel det også et godt eksempel på at man kanskje ikke bør legge for mye innsats i å se best mulig ut. Om jeg hadde trent meg mer muskuløs så hadde jeg sikkert dratt flere damer, men jeg vet på meg selv at jeg ikke kommer til å ha disiplinen til å trene  "evig" og da kommer jo dama jeg er sammen med til å ende opp med en mannn med en annen kropp enn den hun kanskje ønsker at mannen skal ha.  

Samme gjelder jo sminke om en jente hater å stå opp tidligere for å sminke seg så er jo sjansen for at hun kutter ut sminkingen etter en stund og da er jo sjansen for at mannen hun er sammen med blir skuffa.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...