Gå til innhold

Kvinner som spiller mye på utseende - har de et fortrinn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder å skaffe seg en mann eller liker menn mer avslappa kvinner? Må kvinner invistere mer i utseende for å få den mannen de vil ha? Noen kvinner ser ut til at de bruker mye tid på utseende enda de må tidlig opp om morgenen. Hvorfor orker de det?

Anonymkode: 226de...d47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig avslappet til utseende. Jeg gidder ikke stå opp tidlig for å legge på meg er tykt lag med sminke. 

Men jeg får uansett mye oppmerksomhet fra menn fordi jeg ser bra ut og jeg vet det. Jeg er fysisk aktiv og har derfor en bra kropp. Jeg sminker meg også lite. Min oppfatning er at menn liker å se på sminkedukker men at de foretrekker hun freshe jenta i nabolaget. 

Anonymkode: 6cd00...5f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste for menn er utseendet. Så at du ikke er totalt blåst. 

Menn legger ikke merke til sminke før det blir for mye, først da ser de at du er sminket. Normal sminke tror de at er ditt normale utseende. Derfor de "foretrekker naturlige jenter". Og så må du helst ha en stram og barbert kropp. Ingen tegn til å ha hår andre steder enn hodet. For det er "mandig og ekkelt" med mindre de har en fetisj for kroppshår.

ikke glem de svære puppene. Men det må være naturlig, silikon er jo "ekkelt".

Og så må selvtilliten være tipp topp. Du må tåle at de stirrer gapende etter andre damer og runker etter uoppnåelige retusjerte kropper. For selv etter alt arbeidet ditt, vil de innerst inne ha det perfekte. Du blir egentlig aldri god nok, han har bare tatt til takke med det beste han kunne få tak i. Drømmedama finnes kun på en skjerm, retusjert til det uoppnåelige.

Dessuten oppfører hun seg som at hun har ventet på pikken hans og baaaaare hans hele sitt liv og ikke kan få nok av den. Derfor er han også hennes første og eneste. Hun skriker bare han tar henne på puppene og at hun oppfører seg som en submissiv hore til enhver tid. 

..

En mann blir dessverre aldri fornøyd med det han har. 

Anonymkode: 9adf0...f93

• Liker 10
Gjest Snuppi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn legger ikke merke til sminke før det blir for mye, først da ser de at du er sminket. Normal sminke tror de at er ditt normale utseende. Derfor de "foretrekker naturlige jenter". Og så må du helst ha en stram og barbert kropp. Ingen tegn til å ha hår andre steder enn hodet. For det er "mandig og ekkelt" med mindre de har en fetisj for kroppshår.

Og så må selvtilliten være tipp topp. Du må tåle at de stirrer gapende etter andre damer og runker etter uoppnåelige retusjerte kropper. For selv etter alt arbeidet ditt, vil de innerst inne ha det perfekte. Du blir egentlig aldri god nok, han har bare tatt til takke med det beste han kunne få tak i. Drømmedama finnes kun på en skjerm, retusjert til det uoppnåelige.

Dessuten oppfører hun seg som at hun har ventet på pikken hans og baaaaare hans hele sitt liv og ikke kan få nok av den. Derfor er han også hennes første og eneste. Hun skriker bare han tar henne på puppene og at hun oppfører seg som en submissiv hore til enhver tid. 

..

Herregud..... problemet er ikke mannfolka, det er deg og holdningene dine som er helt bak mål.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Snuppi skrev:

Herregud..... problemet er ikke mannfolka, det er deg og holdningene dine som er helt bak mål.

Bare å lese innlegg fra menn her inne det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..

:klappe:

Anonymkode: d5870...fe2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg penest mulig så ser du mennene komme. Det er helt sykt hvor vanvittig utseendetfikserte menn er. Er du pen kan du behandle de slik du vil. De flyr etter deg og spanderer i fleng bare fordi du er pen. Uten at de kjenner deg. :skratte:Lager flere Facebook- og datingprofiler fordi du har avvist de på forrige.

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Menn oppfører seg ikke på den måten, umodne guttunger derimot kan du ikke forvente så mye mer fra. Å bruke kg som en referanse om at menn er noen svin er ikke holdbart. Du få komme deg ut i verden litt og se at virkeligheten ikke er et nettforum.

AnonymBruker
Skrevet

En vakker kvinne er som kattemynte for katter. Tragikomisk.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, folk er forskjellige.

Jeg kunne godt vært sammen med ei dame med dårlig selvtillit. Det hadde ikke gjort meg noe da jeg er ganske tolerant og ganske tålmodig når det kommer til kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

En vakker kvinne er for menn som kattemynte for katter. Tragikomisk.

Gjest Snuppi
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klappe:

Du gir applaus?? Herregud.... jaja, det sier mer om deg.....

AnonymBruker
Skrevet

Uansett om utseendet har mye å si, så er det noen kvinner som blir mer tiltrekkende i kraft av personligheten sin.

Anonymkode: 644d3...96b

Skrevet
Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Du gir applaus?? Herregud.... jaja, det sier mer om deg.....

Du vet for enkelte kvinner som forbruker hele sin våkne tid på å fremstå mest mulig attraktiv for fremmede menn må jo rettferdiggjøre denne besettelsen med noe.

Å forklare at man selv er sjuk i hodet fordi man sammenligner seg selv med retusjerte blader forteller vel egentlig alt. Menn flest driter i om kvinner i blader er retusjerte? Samme det vel? Ingen bryr seg. Om man ser en kvinne på et maleri, - er hun retusjert da? Skal man få dårlig selvtillit da? Føle seg usikker og selv oppføre seg skikkelig rart?

Egentlig er du snuppi blant de aller mest oppegående kvinner her på kvinneguiden.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, i enkelte situasjoner har kvinner som ser bra ut et fortrinn fordi menn har en tendens til å ofte ta pene kvinner i forsvar i konflikter, framfor mindre pene kvinner. 

Anonymkode: da6f5...b32

Gjest FruPotter
Skrevet

Det er vanskelig å svare på det, siden de fleste har så forskjellige preferanser. Både kvinner og menn.

Samboer la vekt på utseende i første omgang, i følge han selv. Han sa "hadde du ikke vært pen hadde jeg nok ikke vært sammen med deg". Han bryr seg jo selvfølgelig om min personlighet også, men utseende spilte en stor rolle for han. Det var hans førsteinntrykk som gjorde at han ville ha mer kontakt. 

Men jeg er jo ikke en person som legger mye tid og energi på å se bra ut. Tydeligvis ser jeg bra nok ut i hans øyne uten å bruke flere timer på å ordne meg. Er veldig avslappet i forhold til utseende. Jeg holder meg i form, har god hygiene og ordner meg litt hver dag, men ikke bare for hans del. Også for å føle meg bra og velstelt! Det gjør noe med humøret.

Andre menn igjen bryr seg kanskje ikke like mye om utseende. Det er jo totalt forskjellig. :)

"Når det gjelder å skaffe seg en mann eller liker menn mer avslappa kvinner?"
De mennene som liker avslappa kvinner går jo for dem, mens de mennene som bryr seg om at kvinnen pynter seg opp hver dag og bryr seg mye om utseende går for dem. Det er vel egentlig det beste svaret. :) 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, waco skrev:

Du vet for enkelte kvinner som forbruker hele sin våkne tid på å fremstå mest mulig attraktiv for fremmede menn må jo rettferdiggjøre denne besettelsen med noe.

Å forklare at man selv er sjuk i hodet fordi man sammenligner seg selv med retusjerte blader forteller vel egentlig alt. Menn flest driter i om kvinner i blader er retusjerte? Samme det vel? Ingen bryr seg. Om man ser en kvinne på et maleri, - er hun retusjert da? Skal man få dårlig selvtillit da? Føle seg usikker og selv oppføre seg skikkelig rart?

Egentlig er du snuppi blant de aller mest oppegående kvinner her på kvinneguiden.

Eh, fordi menn forventer en dame som ser ut som de retusjerte? De blir bombardert av disse bildene daglig og blir hjernevasket til å tro at slike damer finnes og intet mindre er 100% godt nok.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, fordi menn forventer en dame som ser ut som de retusjerte? De blir bombardert av disse bildene daglig og blir hjernevasket til å tro at slike damer finnes og intet mindre er 100% godt nok.

Jeg tror ikke jeg forstod problemstillingen.

Men jeg kan forsøke.

La oss for enkelthetens skyld anslå at du har rett. Menn blir bombardert av retusjerte bilder.

Men hva har det med deg å gjøre?

Dette her angår vel ikke deg?

Hvis menn ønsker seg ei jente som de i bladene, javel  da får han vel finne seg en sånn jente.

Det jeg lurer på, - er hvorfor du ønsker deg en sånn mann som ønsker seg ei sånn jente man får i bladene?

- hvorfor gjør du det egentlig?

Har du ikke vilje?

Du er ikke herre over egne tanker, er det derfor du ikke klarer å la være?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, waco skrev:

Jeg tror ikke jeg forstod problemstillingen.

Men jeg kan forsøke.

La oss for enkelthetens skyld anslå at du har rett. Menn blir bombardert av retusjerte bilder.

Men hva har det med deg å gjøre?

Dette her angår vel ikke deg?

Hvis menn ønsker seg ei jente som de i bladene, javel  da får han vel finne seg en sånn jente.

Det jeg lurer på, - er hvorfor du ønsker deg en sånn mann som ønsker seg ei sånn jente man får i bladene?

- hvorfor gjør du det egentlig?

Har du ikke vilje?

Du er ikke herre over egne tanker, er det derfor du ikke klarer å la være?

Alle menn ønsker seg en sånn dame som er i bladene. De som sier noe annet lyver. Jeg ønsker meg en mann. Men blir jeg sammen med en mann tar han bare til takke med meg. Med mindre jeg ser ut som en dame i magasinene. Skulle ønske dere menn ikke var så forbanna overfladiske.

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet
44 minutter siden, waco skrev:

Takk for komplimentet. 

Dette handler som du nevner om selvtillit og selvbilde. Det er trist at noen skal være så usikre at de må legge skylden over på det motsatte kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...